• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

csongi

Membru
  • Content count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47 Good

About csongi

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Mures
  • Auto V40 B4184S2
  • Fabricatie 2001
  • Auto2 Suzuki Ignis GL
  • Fabricatie2

Recent Profile Visitors

2,803 profile views
  1. Dezmembrari Volvo Braila

    Salut, cele patru semnalizatoare de gabarit albe cât fac? 
  2. Salut, un braț oscilant dr. față pt. v40 / 2001 se găsește?
  3. Fiabilitate S40 (...-2004)

    Cu mașina din semnătură am făcut aproximativ 80.000 km în 4 ani (160k-240k). Țin evidența cheltuielilor ce depășesc 15 lei de vreo 2 ani cu o aplicație care îmi generează o grămadă de statistici: în ultimul an 1 km m-a costat 0,5 lei, iar consumul mediu a fost de 7,7 (mulți km afară; în oraș papă 10 litri iarna-vara). De obicei îmi repar singur mașina, iar pentru ce nu am scule/timp/chef, știu un mecanic bun care lucrează la preț rezonabil. Ceea ce mi s-a părut absolut nașpa la mașină e rugina (praguri, aripi), cam nespecific la alte modele Volvo. Ceea ce va pica sigur la un moment dat e pinonul VVT - al meu cârâie deja - care costă cam 1.000 lei (minunăția asta lipsește la diesel și la 1,8 gdi). Posibil să scurgă radiatorul de habitaclu - l-am schimbat deja, trebuie demontat tot bordul - și, în funcție de kilometraj, sondele lambda, catalizatorul, însă astea pică la orice mașină. Transmisia e pe curea, trebuie schimbată la timp, la fel și uleiul (merg pe eneos 10w40 și sunt super mulțumit). Pe partea electrică, în afară de senzorul temperatură apă și pompa benzină din rezervor nu am avut încă alt defect, funcționează toate beton, inclusiv clima. Pe partea mecanică am avut destule de rezolvat, însă prețurile la piese sunt rezonabile și se găsesc multe la second. Per total sunt mulțumit de ea, nu m-a lăsat niciodată în drum și au fost doar două ocazii când n-a vrut să pornească: o dată din cauza bateriei și o dată din cauza pompei de benzină. 
  4. Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO

    Bună, aș avea nevoie de 3 buc. bec switch faruri pt. V40 2001, am trimis datele in PM. Mersi
  5. Volvo S40

    Depinde la ce vrei să folosești mașina. Ai într-adevăr nevoie de 4x4? Tractezi iachtul, sau ai casa în vârf de deal cu drum neasfaltat? Altfel nu prea își are rostul xc70: mecanica e mai complicată, consumul mai mare, mașina mai puțin agilă decât un s40 sau v70 simplu. Față de s40 / 2001 însă, oricare l-ai alege, e navetă spațială. 
  6. Schema bloc lumini

    Trebuie verificat siguranțe, releele, apoi firele. Dacă s-a topit mufa, se poate să fi cedat și vreunul dintre firele din cablaj. Dacă sunt toate OK, problema far aprins-stins-aprins s-ar putea datora DRL-ului (funcția prin care farurile se aprind automat la pornirea mașinii.) Încearcă să o dezactivezi, respectând următorii pași: - comutatorul de lumini pe poziția 2 (faza scurtă aprinsă) - contactul pe poziția II - faza lungă aprinsă (tragi de manetă și o ții în poziție aprins) - ținând faza lungă aprinsă, rotești comutatorul de lumini pe pozița 0 (toate luminile stinse) - contactul pe poziția 0 Am citit pe un forum englez, că la anumite modele din anii 98/99 DRL-ul era setat din fabrică și nu se putea dezactiva/activa prin metoda de mai sus, iar unii au preferat ca pur și simplu să taie firele (explicație posibilă pentru diferența de fire dintre mufa ta și cea second) sau să schimbe blocul de lumini cu unul mai vechi.  Dacă problemele persistă, ar fi recomandabil să mergi la un electrician auto, este greu să îți dai cu părerea pe nevăzute.
  7. RAR-ul stabilește norma de poluare în baza omologării de tip efectuată de producător (adică se caută într-un tabel). Dacă mașina provine din afara UE, și producătorul nu l-a omologat în UE, atunci RAR-ul va măsura emisiile de co2. Astfel, chiar și atunci când de exemplu mașina a avut catalizatorul upgradat de la e2 la e3, omologat și trecut în brief în Germania, RAR-ul tot o va considera e2, pentru că așa a fost omologat de producător. 
  8. Schimbarea filtrelor si a uleiului

    Una din două sper să te ajute. fuel filter.xps fuel filter 2.xps
  9. Faza scurta

    cred că merge îndoit un pic picoarele la siguranță, să nu mai fie în același plan
  10. Catalizator PRO sau CONTRA

    Teoretic ar crește puterea motorului, pentru că nu ar mar trebui să împingă gazele arse prin catalizator. Dacă ai sondă și după catalizator, e mai complicat, mai degrabă strică performanța motorului. În afară de asta, ar fi mai zgomotoasă iar de poluare nu mai vorbesc.
  11. volvo V40

    Confortabilă este (scaunele din față), nici după 7-800 de km de condus nu am probleme, spațioasă nu prea. Am trei copii și stau înghesuiți, iar portbagajul e mai degrabă mediocru. O singură dată am reușit un 6,5% în trei ani, posibil și benzina din afară, probabil și viteza redusă (90 km/h). 
  12. volvo V40

    Moşule, ai un topic întreg dedicat consumului, poţi să sapi acolo! Al meu 1,8 din 2001 (B4184S2), consumă cam aşa, contabilizat pe ultimii doi ani: oraş 9,5 afară 7, autostradă: 7,5. 
  13. volvo s40 td

    Garnitura de chiuloasă.
  14. probleme pornire

    Sau cu un burghiu de 8.