• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

tudor75

Membru
  • Content count

    284
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

52 Good

About tudor75

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 10/15/1975

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Cluj-Napoca
  • Auto S80 D5 205CP MY7DA
  • Fabricatie 2011
  1. d3 vs d4 vs d5

    Eu am D5-ul de 151KW/205CP, D5244T10. Mie treapta a 6-a mi se pare gresita: motorul ar putea sa aiba turatie mai mica la vitezele de autostrada. Modelul meu de a folosi masina este momentan ideal pentru ea: putini km in oras, in special in zilele libere si multi pe autostrazi. Traficul din oras in timpul zilelor lucratoare e de asa natura incat orice alt mijloc de transport este preferabil autoturismului (eu prefer bicicleta, pistele pentru biciclisti sunt super pe aici). Ca si comparatie, nemtii au treptele 1 - 3 etajate ca Volvo 1 - 4 (la exemplarele pe care le-am condus eu, cu motoare mici). Si de fiecare data m-am bucurat cand am revenit in S80, indiferent la etajarea treptelor, dar asta e parerea mea personala.
  2. d3 vs d4 vs d5

    Salute, la intrebarile astea mi se pare ca nu s-a raspuns, asa ca voi incerca eu sa raspund la unele (daca cineva a raspuns, sper sa nu se supere pe mine). Am incercat, pentru scurt timp, un D3 (163CP, automat) pe un S80 din 2011. Mie mi s-a parut decent, fara probleme serioase sa urneasca de pe loc o masina de ~1700kg. Din diverse motive, eu am primit un S80 D5 manual si pot spune ca nu plang dupa D3, desi taxele sunt semnificativ mai mari. De consum sa nu ma intrebi: am incercat o data sa merg la consum, si mi-a trecut! N-am luat D5 sa merg "la consum", caci o viata avem! Pe S80, D3-ul are toti 5 cilindrii Despre S80, dupa 2 ani: daca vrei sa il folosesti in oras: pacat de el si de tine! E mare, greu, vizibilitatea nu e cea mai reusita. De asemenea, accesul in portbagaj nu e cel mai comod ce se poate avea (frumusetea se plateste). In schimb dimensiunea portbagajului e generoasa! La drum lung (peste 1000km) e nemaipomenit! Ai spatiu, comfort, atmosfera placuta in habitaclu, sonor de calitate ... tot ce trebuie sa aiba un Volvo. Am mentionat spatiul din portbagaj? Navigatia: se poate mai bine! Probleme: doar una, cu pompa de ambreiaj (felicitari pt Premium Auto din Cluj care au cautat problema - o saptamana - pana au gasit adevarata cauza). In rest, doar intretinerea regulata si alimentatul. Sfatul meu: pentru drumuri lungi, nu prea merita Diesel: la viteza de croaziera (130km/h ) diferenta de consum nu e asa mare fata de benzina, dar e mai murdar, galagios si ma omoara cand se apuca de regenerarea DPF! Asadar, eu mai arunc cate o privire la oferta de S80 cu benzina. Despre S40 pot doar sa spun ca trapa portbagajului e mai mica decat a S80-ului. Pentru cumparaturi e probabil destul. In rest, alti colegi te pot indruma. P.S. Legat de vizibilitate: cam toate masinile moderne au problema asta, stalpii au devenit mult mai grosi, din motive de siguranta, ceea ce reduce vizibilitatea.
  3. La mulţi ani, Tudor!

    Multumesc, dragi prieteni. Stiu ca in ultimul an am lipsit, dar in sufletul meu aveti in continuare locul pastrat. Va doresc si voua multa fericire si sanatate alaturi de cei dragi. Si multi km voiosi si siguri in Volvo-urile noastre.
  4. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Eu i-am facut revizie si asigurare in februarie iar inainte de ultima lapovita am trecut pe rotile de vara (oricum se cam odihneste in timpul saptamanii). Dupa ultima revizie, am inceput sa ma gandesc la un V8 (de fapt, benzinaaaaaa) .
  5. Sarbatori fericite tuturor !

    Crăciun fericit alături de cei dragi!
  6. Da' de ce nu-ti place la Iuliu Small? Daca ploua sunt si parcari acoperite, iar ploi in noiembrie nu ar trebui sa fie o surpriza! Astea fiind spuse, eu nu am sa pot veni, ca-s prea departe de Cluj, dar abia astept sa vad pozele.
  7. La Multi Ani tudor 75

    Va multumesc inca o data tuturor si sa aveti parte doar de bucurii si multi km in siguranta.
  8. La Multi Ani tudor 75

    Multumesc mult, dragi prieteni. Multa bucurie sa aveti in viata.
  9. La mine functioneaza doar cu butonul cu bec, tinut apasat mai mult timp (vreo 2-3 secunde, daca retin bine). MY2010
  10. Ce cauciucuri sa iau?

    Pentru comparatii intre dimensiunile cauciucurilor, eu folosesc asta: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html Arata dimensiunile absolute, diferentele procentuale intre cauciucuri si influenta asupra raportarii vitezei de deplasare. Usoare cunostinte de engleza sunt utile.
  11. problema ambreiaj ?!

    @Roberto: S80 din 2009 are frana de mana electrica. @ss80: poti face testul descris de Roberto, doar ca trebuie sa ai grija mai mare la ce faci cu ambreajul (la un moment dat se decupleaza frana de mana si vei porni de pe loc) si neaparat sa ai loc in fata (sa nu infigi masina intr-un obstacol).
  12. Volvo Coupe Concept

    @Daann: de acord, nici mie nu-mi plac stopurile. Poate ar fi interesante niste stopuri in T, ca si DRL-urile. Si nici de tunelul central nu-s foarte incantat, pare prea inalt din poze. Dar in realitate poate fi diferit. Si ce mi se pare interesant este cate valuri a starnit conceptul, lucru care cred ca e de bun augur.
  13. Volvo Coupe Concept

    Eu cred ca seamana mai mult cu asta: http://www.netcarshow.com/volvo/1966-p1800/800x600/wallpaper_0c.htm decat cu oricare varianta de Audi (cu sau fara sigla de BMW).
  14. Volvo Coupe Concept

    Sunt si niste filmulete disponibile. Asta mi se pare mai interesant:
  15. Asadar, a ramas valabil pentru azi de la 19:30 in parcarea de la Polus?