• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

ionutmark

Membru
  • Content count

    130
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About ionutmark

  • Rank
    Junior
  • Birthday 08/10/1987

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Brasov
  • Auto Volvo S40 1.6 D
  • Fabricatie 2006
  • Fabricatie2

Contact Methods

  • Yahoo ionutmark@yahoo.com

Recent Profile Visitors

1,263 profile views
  1. S40 2006 1.6d

    Tester dedicat Volvo sau unul multi marca mai bun. Cand apar probleme electrice, e greu sa le descoperi fara o diagnoza. Poate fi problema si la demaror, sau chiar la alternator, in idea ca nu incarca sufficient. Alternatorul este una din componentele sensibile la modelul asta de masina.    
  2. Probleme Clima S40 2008 2.0d

    Bine de stiut. Ai cumparat unealta aia speciala pentru demontat ambreiajul? Sau ai facut o improvizatie?    
  3. Probleme Clima S40 2008 2.0d

    Sautare, ma alatur voua, celor care sufera din cauza problemelor cu instalatia A/C. In situatia mea, cand sunt ~15-25ºC clima functioneaza correct, se aude cand cupleaza complesorul, baga aer rece; cand e mai cald de multe ori nu mai cupleaza compresorul (su se mai aude "click-ul" specific), si nu am aer rece. E foarte neplacut cand ploua ca se aburesc geamurule pe interior si sunt nevoit sa deschid un pic geamurile cu riscul de a intera apa in masina. Am gasit un filmulet cu un tip care isi repara complesorul de clima, ma gandesc ca ar putea fi o rezolvare la problema cuplarii ambreiajului( cand problema este strict la compressor). https://www.youtube.com/watch?v=x6084NqhbeE Vreau sa incerc si eu asta, dar inca nu sunt sigur ca asta este cauza cuplarii defectuoase a compresorului A/C.   Sper sa ne ajute.   Cele bune, Marc T.
  4. Apa in masina

    Salutare, Masina nu are trapa, iar orificile din usi nu stiu daca sunt infundate. Apa miscandu-se nu se aude in usi cand misc usa, de aici am dedus ca orificile nu ar fi infundate. Referitor la bare transversale, nu au fost montate niciodata pe masina.   In schimb, am observat ca uneori, chederele interioare ale portierelor din spate, in zona plafonului se desprind cu usurinta.   
  5. Apa in masina

    Salut, ma confrunt si eu cu prezenta apei in masina dupa o ploaie mai serioasa. Doar ca la mine, apa apare in zona locurilor pasagerilor din spate. Dupa fiecare ploaie apare apa pe covorasele de cauciuc. Am observat urme ale scurgerilor de apa (dare de apa) pe fetele usilor, de la capacul difuzoarelor, in jos.  Stiu ca intra apa intre geam si chederul exterior, dar asta se scurge ulterior prin orificiile speciale din portiera. Insa nu stiu pe unde intra apa in masina si cum as putea stopa asta.   Multumesc, Marc T.  
  6. Salutare,   Pana la urma s-a dovedit a fi vorba de valori eronate de la MAF (debitmetrul de aer)... cel putin deocmdata. Am curatat senzorul MAF si apoi motorul a functionat normal. Cu VIDA s-au sters erorile in speranta ca nu vor mai aparea probleme. Ramane de vazut... In schimb s-a constatat ca turbosuflanta nu mai are mult de "trait", dar asta e alta poveste.   Stima si respect! Marc T.
  7. Salutare oameni buni, De la ultima postare, nu am reusit sa ma ocup verificari ale injectoarelor si altele... o delasare de serviciu de 2 saptamani a tinut masina in parcare. In schimb, ieri, am plecat cu masina pentru diverse, motorul nu mai oscila, si nici fum albicios pe evacuare... am constatat imediat ca ii lipseste puterea, iar la o acceleratie mai puternica, a lasat un nor imens de fum negru in spate, masina abia accelerand. Imediat au aparut intreruperi de alimentare a motorului si mesaj in bord "anti skid service requiered" care apare cam la orice problema... Pana miercuri nu gasesc pe nimeni cu Vida sa verifice problema.... Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  8. Salutare, Revin cu o chestie noua... am observant ca in momentul in care apare acea vibratie puternica, apare si fum albicios pe evacuare. Indiferent daca motorul este rece sau cald. Sunetul produs de motor se schimba, de asemenea, fiind similar cu mersul in 3 cilindrii. Nu am pus deocamdata aditiv in motorina.   Cu groaza ma gandesc la faptul ca unul din injectoare nu functioneaza correct, sau e pe duca. As face o verificare, dar nu stiu ce sa am in vedere si nici unde sa merg.   Va rog, cine poate, ajutati-ma cu niste sfaturi.   Multumesc anticipat!   M.T.
  9. Vreau să cumpăr un S40 (2009-2010-2011)

    Sa il stapanesti santos! Cat mai multi KM fara incidente si cat mai putine vizite la service.   Stima si respect! M.T.  
  10. este o alegere buna volvo v50 1.6 D

    Salut, Modelul asta e frumos, dar daca te gandesti sa mergi preponderent prin oras eu zic sa te orientezi spre ceva cu motorizare pe benzina. O sa fi scutit de multe probleme costisitoare gen filtru de particule infundat, injectoare si turbosuflanta infundate, la care reparatiile te ajung la sume egale cu valoarea masinii. Referitor la motorul de 1.6D, crede-ma ca nu ai nevoie de mai mult, mai ales ca esti incepator. E suficient pt tine, care din cate stiu, trebuie sa mergi un pic mai incet in primul an [emoji4]. Daca chiar vrei masina asta, sa nu te astepti sa fie la fel de ieftin de intretinut ca si o bicicleta. Poti cauta pe forum topicuri cu pareri pro si contra despre motorul asta si masina. O sa gasesti foarte multe informatii. Stima si respect, M.T. Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  11. O sa incerc si eu cu aditiv, poate isi revine  
  12. Vreau să cumpăr un S40 (2009-2010-2011)

    Poate ca ar trebui sa tinem cont ca in acest topic noul nostru coleg @GebeAlpar ne roaga sa il ajutam cu pareri pragmatice. Cred ca ar trebui sa aratam putina decenta si sa respectam parerile tuturor, chiar daca nu sunt commune cu ale noastre. @1984, desi am un S40 din 2006 cu motor 1,6D, sunt constient ca masina asta este rezultatul globalizarii si a dorintei de a vinde cat mai mult. Desi sunt multumit de masina, tanjesc dupa un model T5 sau D5 deoarece cunosc aceste motoare si nu e nevoie sa imi spuna nimeni mai mult. @IulianE, sunt sigur ca nu te ameninta nimeni, trebuie doar sa accepti si parerile altora.   Stima si respect! M.T.  
  13. Regenerarea este exclusa. A mea nu este echipata din fabrica cu DPF.
  14. Vreau să cumpăr un S40 (2009-2010-2011)

    Salut, O sa imi expun parerea personala... Eu am un S40 din 2016 tot cu motor diesel 1.6, doar ca este prima generataie (2004-2007) cu 110 CP. - am aflat dupa achizitie ca masina imparte aceeasi platforma si motorizare cu Ford Focus, motorul fiind de provenienta PSA (Peugeot-Citoen group); - motorul interesant. PRO: taxe mici la asigurare si impozit, consum mic/acceptabil. CONTRA: nu foarte fiabil comporativ cu alte motoare diesel, mai ales daca nu ai grija de el cu motorina de calitate, care e greu de gasit in RO, si revizii regulate de cel putin odata / an. Apar scurgeri de ulei pe motor, sursa fiind slaba/prost gandita etansare in zona de fixare in capacul de chiulasa a suruburilor care fixeaza injectoarele. Reparatia e costisitoare ca timp si volum de munca, cat si financiar. In plus, nu rezista foarte mult, uleiul reaparand. - macar la 30.000 km ar fi bine sa inlocuiesti elementele (bujii) incandescente. in caz contrar exista riscul sa se rupa cand se vrea demontarea lor, plus ca zona de acces este in spatele motorului, nefiind cea mai favorabila. - lumina faruri slaba. Npatea, mai ales cand ploua, trebuie sa verifici comutatorul de lumini sa te asiguri ca ai farurile aprinse. - confortabila. poti efectua deplasari destul de lungi fara opriri din cauza durerilor/amortelilor. - usor de condus si in oras, neavand gabarit mare. Sotia mea e incepatoare de ~2 luni si s-a obisnuit relative repede cu gabaritul masinii. - piesele nu consider a fi scumpe sau ieftine. Se gasesc de toate, depinde pentru ce vrei sa optezi: Cost redus sau calitate.   Momentan eu sunt multumit de masina/motor, dar las si alti colegi de pe forum sa isi exprime parerile.    Sper sa iti fie de folos si sa iti faci o parere proprie. Nu vreau sa te conving sa cumperi sau nu. Am incercat sa fiu cat mai pragmatic si sa nu scriu bazat pe emotii.   Numai bine! Marc Tohanean
  15. Salutare, Desi acest topic este un pic "vechiut", si s-a discutat despre motorul de 2L, am decis sa postez aici. Sper sa nu deranjeze... Masina mea este echipata cu diesel-ul de 1.6 si de aproximativ 2 luni au inceput sa apara si la mine niste vibratii/oscliatii asemanatoare. La ralanti si pornit la "rece", motorul oscileaza fata-spate mai mult decat de obicei. Acest lucru este insotit vibratii deastul de mari resimtite in habitaclu si de fum albicios cu miros intepator (probabil unele elemente incandescente nu mai functioneaza). Acest comportament nu apare in fiecare dimineata; dar uneori aceste vibratii apar si cand motorul este cald, in momentele cand astept la semofor, spre exemplu.   Ieri am observant in retrovizoare fum destul de dens la demarare normala (nu violenta cu "pedala la podea" ca nu ma grabeam nicaieri  ). Dupa o plimbare pe ocolitoarea Brasovului, cu motorul ceva mai turat, (2700 - 3000 rpm) nu am mai observant fum gros in spate.   Initial m-am gandit la volanta bimasica, dar avand in vedere fumul dens, ma gandesc la sistemul de injectie (injectoare). Am discutat (telefonic) si cu un prieten mecanic, care, la fel, a mentionat mai multe cauze printre care injectoare si/sau volant.   Ma gandesc sa adaug niste aditiv de curatare injectoare in motorina, in speranta ca se va diminua emisia de fum si vor disparea vibratiile/oscilatiile motorului.   Ce spuneti? Merita sa pun aditiv? Recomandati un test/verificare anume?   Multumesc anticipat, Marc Tohanean