ionutmark

Membru
  • Content count

    92
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About ionutmark

  • Rank
    Junior
  • Birthday 08/10/1987

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Brasov
  • Auto Volvo S40 1.6 D
  • Fabricatie 2006
  • Fabricatie2

Contact Methods

  • Yahoo ionutmark@yahoo.com

Recent Profile Visitors

1,129 profile views
  1. Salutare, Revin cu o chestie noua... am observant ca in momentul in care apare acea vibratie puternica, apare si fum albicios pe evacuare. Indiferent daca motorul este rece sau cald. Sunetul produs de motor se schimba, de asemenea, fiind similar cu mersul in 3 cilindrii. Nu am pus deocamdata aditiv in motorina.   Cu groaza ma gandesc la faptul ca unul din injectoare nu functioneaza correct, sau e pe duca. As face o verificare, dar nu stiu ce sa am in vedere si nici unde sa merg.   Va rog, cine poate, ajutati-ma cu niste sfaturi.   Multumesc anticipat!   M.T.
  2. Vreau să cumpăr un S40 (2009-2010-2011)

    Sa il stapanesti santos! Cat mai multi KM fara incidente si cat mai putine vizite la service.   Stima si respect! M.T.  
  3. este o alegere buna volvo v50 1.6 D

    Salut, Modelul asta e frumos, dar daca te gandesti sa mergi preponderent prin oras eu zic sa te orientezi spre ceva cu motorizare pe benzina. O sa fi scutit de multe probleme costisitoare gen filtru de particule infundat, injectoare si turbosuflanta infundate, la care reparatiile te ajung la sume egale cu valoarea masinii. Referitor la motorul de 1.6D, crede-ma ca nu ai nevoie de mai mult, mai ales ca esti incepator. E suficient pt tine, care din cate stiu, trebuie sa mergi un pic mai incet in primul an [emoji4]. Daca chiar vrei masina asta, sa nu te astepti sa fie la fel de ieftin de intretinut ca si o bicicleta. Poti cauta pe forum topicuri cu pareri pro si contra despre motorul asta si masina. O sa gasesti foarte multe informatii. Stima si respect, M.T. Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  4. O sa incerc si eu cu aditiv, poate isi revine  
  5. Vreau să cumpăr un S40 (2009-2010-2011)

    Poate ca ar trebui sa tinem cont ca in acest topic noul nostru coleg @GebeAlpar ne roaga sa il ajutam cu pareri pragmatice. Cred ca ar trebui sa aratam putina decenta si sa respectam parerile tuturor, chiar daca nu sunt commune cu ale noastre. @1984, desi am un S40 din 2006 cu motor 1,6D, sunt constient ca masina asta este rezultatul globalizarii si a dorintei de a vinde cat mai mult. Desi sunt multumit de masina, tanjesc dupa un model T5 sau D5 deoarece cunosc aceste motoare si nu e nevoie sa imi spuna nimeni mai mult. @IulianE, sunt sigur ca nu te ameninta nimeni, trebuie doar sa accepti si parerile altora.   Stima si respect! M.T.  
  6. Regenerarea este exclusa. A mea nu este echipata din fabrica cu DPF.
  7. Vreau să cumpăr un S40 (2009-2010-2011)

    Salut, O sa imi expun parerea personala... Eu am un S40 din 2016 tot cu motor diesel 1.6, doar ca este prima generataie (2004-2007) cu 110 CP. - am aflat dupa achizitie ca masina imparte aceeasi platforma si motorizare cu Ford Focus, motorul fiind de provenienta PSA (Peugeot-Citoen group); - motorul interesant. PRO: taxe mici la asigurare si impozit, consum mic/acceptabil. CONTRA: nu foarte fiabil comporativ cu alte motoare diesel, mai ales daca nu ai grija de el cu motorina de calitate, care e greu de gasit in RO, si revizii regulate de cel putin odata / an. Apar scurgeri de ulei pe motor, sursa fiind slaba/prost gandita etansare in zona de fixare in capacul de chiulasa a suruburilor care fixeaza injectoarele. Reparatia e costisitoare ca timp si volum de munca, cat si financiar. In plus, nu rezista foarte mult, uleiul reaparand. - macar la 30.000 km ar fi bine sa inlocuiesti elementele (bujii) incandescente. in caz contrar exista riscul sa se rupa cand se vrea demontarea lor, plus ca zona de acces este in spatele motorului, nefiind cea mai favorabila. - lumina faruri slaba. Npatea, mai ales cand ploua, trebuie sa verifici comutatorul de lumini sa te asiguri ca ai farurile aprinse. - confortabila. poti efectua deplasari destul de lungi fara opriri din cauza durerilor/amortelilor. - usor de condus si in oras, neavand gabarit mare. Sotia mea e incepatoare de ~2 luni si s-a obisnuit relative repede cu gabaritul masinii. - piesele nu consider a fi scumpe sau ieftine. Se gasesc de toate, depinde pentru ce vrei sa optezi: Cost redus sau calitate.   Momentan eu sunt multumit de masina/motor, dar las si alti colegi de pe forum sa isi exprime parerile.    Sper sa iti fie de folos si sa iti faci o parere proprie. Nu vreau sa te conving sa cumperi sau nu. Am incercat sa fiu cat mai pragmatic si sa nu scriu bazat pe emotii.   Numai bine! Marc Tohanean
  8. Salutare, Desi acest topic este un pic "vechiut", si s-a discutat despre motorul de 2L, am decis sa postez aici. Sper sa nu deranjeze... Masina mea este echipata cu diesel-ul de 1.6 si de aproximativ 2 luni au inceput sa apara si la mine niste vibratii/oscliatii asemanatoare. La ralanti si pornit la "rece", motorul oscileaza fata-spate mai mult decat de obicei. Acest lucru este insotit vibratii deastul de mari resimtite in habitaclu si de fum albicios cu miros intepator (probabil unele elemente incandescente nu mai functioneaza). Acest comportament nu apare in fiecare dimineata; dar uneori aceste vibratii apar si cand motorul este cald, in momentele cand astept la semofor, spre exemplu.   Ieri am observant in retrovizoare fum destul de dens la demarare normala (nu violenta cu "pedala la podea" ca nu ma grabeam nicaieri  ). Dupa o plimbare pe ocolitoarea Brasovului, cu motorul ceva mai turat, (2700 - 3000 rpm) nu am mai observant fum gros in spate.   Initial m-am gandit la volanta bimasica, dar avand in vedere fumul dens, ma gandesc la sistemul de injectie (injectoare). Am discutat (telefonic) si cu un prieten mecanic, care, la fel, a mentionat mai multe cauze printre care injectoare si/sau volant.   Ma gandesc sa adaug niste aditiv de curatare injectoare in motorina, in speranta ca se va diminua emisia de fum si vor disparea vibratiile/oscilatiile motorului.   Ce spuneti? Merita sa pun aditiv? Recomandati un test/verificare anume?   Multumesc anticipat, Marc Tohanean    
  9. ambreiaj

    Salut, Sunt si eu curios care sunt simptomele prin care iti poti da seama daca volanta e pe duca sau nu? Vibreaza intr-un anumit fel? Sau apar anumite zgomote? Masina mea are ~180 000 km, motor 1.6D, CV manuala. Multumesc! Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  10. IMG-3117.JPG

    Salut. Am vazut ceva interesantla farurile tale. Ce lumineaza asa puternic in faruri? Leduri pe pozitie? Sau DRL?   Multumesc! Cele bune, Marc T.
  11. Montare kit xenon h7 .

    Salutare, Si pe mine ma tot incearca idea montarii unui kit Xenon pe masina pentru ca frustrarea ca  farurile unui Logan bat mai bine decat la a mea, e tot mai mare. :)). Momentan utilizez niste becuri mai puternice de la Osram cu halogen, pentru ca vreau sa raman oarecum in legalitate... Totusi sunt deschis si la alte variante, prin urmare am si cateva intrebari:   Ce model de instalatie Xenon ai montat? Care au fost costurile, si ce adaptari au fost necesare la masina? Ai avut ceva probleme cu autoritatile legat de "upgarade-ul" facut? sau cu masina in sine? Cat de mult a crescut vizibilitatea pe timp de noapte + ploaie?   Multumesc !    
  12. Schimb ulei cutie manuala

    Singurul motiv la care ma gandesc eu, de ce la "frig" "se contrazice" cu tine si la "cald" coopereaza, e faptul ca acele camasi ale cablurilor timoneriei se contracta cand e frig si merg greu. Nu stiu exact cum arata, dar cred ca la capetele camasilor sunt niste piese din plastic care asigura fixarea lor si ghidarea cablurilor... cum e la biciclete. Poate intra si praf de-alungul perioadei de utilizare, si amestecat cu umezeala si ceva uleiuri, ajunge sa ingreuneze miscarea cablurilor. Poate inlocuirea lor elimina disconfortul creat.    
  13. Schimb ulei cutie manuala

    Sper ca, macar, ne se comporta mai rau masina.... 
  14. Schimb ulei cutie manuala

    Salut, Am scimbt de curand si eu uleiul din C.V. pe motiv ca ma confruntam cu o schimbare greoaie a treptelor de viteze. In special la treptele I si II. In special erau probleme la plecare, cand selectam treapta I,  sau sa retrogradez din II in I. Toate acestea se intamplau "la rece". S-au utilizat 2L ulei OEM.    Din pacate nu s-a sesizat nici-o imbunatatire referitor la cele descrise mai sus. Nu stiu daca problema ar fi acea 100 ml de ulei lipsa pana la 2.1L, sau alte probleme gen cablurile metalice de actionare a selectoarelor de pe C.V. Ce paprere aveti?   Multumesc, Marc T.  
  15. Trepidare roata in viraj strans

    Multumesc pentru raspuns! O sa fac o programare la un service specializat. [emoji4] Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk