• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

i love VOLVO

Membru
  • Content count

    963
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

683 Best

5 Followers

About i love VOLVO

  • Rank
    Volvo Lover
  • Birthday 10/05/1985

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Ludwigsburg
  • Auto Volvo XC90 D5 Momentum
  • Fabricatie 2004
  • Auto2 Volvo 850
  • Fabricatie2 1995

Recent Profile Visitors

4,588 profile views
  1. Intalnire saptamanala SECTOR 1 BUCURESTI

    Din 2013 tot zic ca vin si eu la intalnire si nu am ajuns. Acum m-a obligat volvo sa ajung la o intalnire de joi sau vineri. Abia astept
  2. Sfat achizitie volvo xc 70 model 2004-2007

    Poate fi modulul sau daca un senzor este defect îi dezactiveaza pe toti. La al meu xc90 de vreo 2 ani nu functioneaza senzorul nr.4 dar nici nu-l schimb ca mai mult ma incurca. Foarte fain dricul. Sa ai grija de el. Si lasa telefonul in timp ce conduci ca amenzile sunt foarte picante
  3. Vestitul XC90

    Are 272k. In principiu km ar fi reali pentru ca am toate facturile de la fostul proprietar care a avut-o de noua si pana la 191k. Cu 191k am luat-o eu. Aia nu inseamna ca acei km pot fi reali dar sper sa da. Problemele ce le-a avut la inceput au fost normale si anume brate, capete de bara, frane etc  dar apoi a inceput the show. Eu nici macar odata nu am dat vina pe masina ca este un gunoi ci mecanicii  profesionisti care pur si simplu nu au habar.  Astazi a plecat spre Bucuresti
  4. Vestitul XC90

    Gata.  Presimt ca rasare soarele si pe strada mea.  Maine ma suna omul cu platforma si s-ar putea ca miercuri sa plece spre Bucuresti. Mi-a venit factura de la reprezentanta volvo si nu am transferat banii cum au vrut ei ci m-am dus eu acolo de am platit cash cu mentiunea ca masina va fi trimisa in Romania pentru ca voi (nemtii) nu sunteti in stare de nimic.    Masina e inca in parcare dar am un sentiment de fericire si nu stiu de ce.  Va tin la curent
  5. Buna seara

    Am un volvo s 40 din 2009 pe motorina si trage in panta si se aprinde si sonda din stinga sus,care ar fi problem?

  6. topic la biiiiiiizzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa

    Ma gandeam la 6000€. Cand te gandesti ca in urma cu 2 ani juma:)te am dat pe ea 8200€ iar acum la banii aia iti iei 2, cu plinurile facute si mai ramane bani si de o pompa de presiune
  7. Vestitul XC90

    Tin minte cu vreo 4-5 ani in urma cand posta Andu poze cu xc90-ul lui pe cuvant eram invidios. Atat de mult imi doaream si eu unu  Ei, se va rezolva si asta. Daca iti place ceea ce ai nici macar sa nu asculti ce zic altii. Crezi ca pe mine ma intereseaza ca rad toti de mine ca tot bag bani in ea? 
  8. Vestitul XC90

    Clar buba este in alta parte. Deci vei avea de lucru
  9. Vestitul XC90

    Singura piesa ce o mai am este pompa de presiune cea noua.  Toate celelalte pompe de presiune , pompa din rezervor sau injectoare au fost aruncate.   In primul rand nu as vinde asemenea gunoaie folosite.   Atunci nu vand pompa de presiune asta noua si o bag in portbagaj cand va veni masina spre tine.
  10. Vestitul XC90

    Pentru ca am inceput sa scriu pe deferite topicuri problema fara sfarsit al xc90-ului am zis ca totusi merit un topic al meu. Multi dintre voi stiti toata povestea si toata investitia in ultimii 2 ani iar problema esta ca masina inca nu porneste.  Am luat decizii gresite sa o duc la reprezentate volvo  care bineinteles am luat masina de la ei in acelasi stadiu si cu facturi care nu sunt ieftine deloc. Stiti povestea cu schimbatul pompei din rezervor care pana la urma orice prost stie ca sub bancheta din spate exista o gura de vizitare pe unde se poate schimba pompa dar neamtul nu a stiut asa ceva si a dat rezervorul jos care include toba de esapament, cardan, etrierii de pe spate cu tot cu frana de mana, ca din cauza cablurilor nu putea lasa rezervorul jos.  Ei cam de atunci au inceput sa apara toate problemele.  DE cand am luat masina de la el, pierdea motorina ca nu a strans inelul de pe pompa destul, apoi ca sa schimbam si garnitura, apoi am fost la el sa iau masina bateria era moarta care am si schimbat-o si ca mai apoi sa nu ma porneasca masina.   Si de aici incepe lista cu senzor presiune, bujii incandescente, pompa presiune, iar pompa din rezervor, 2 injectoare, iar pompa de presiune.   Dupa zeci de mii de testari si undeva la 5000 de euro in 2 ani masina asta este prastie.  Am fost la zeci de mecanici si fiecare cu parerea lui de 2 lei.  Chiar daca faceau cate ceva la ea si pornirea se executa la 5-8 secunde de dat la automat ma sunau si m-i se spunea ca asa-i la motoarele astea sa porneasca mai greu plus ca vorba aia ia uite ce de kilometrii are.   In momentul in care am decis sa trimit masina in Romania la Bucuresti am zis sa mai facem o incercare la un mecanic dar in zadar......bineinteles vorbim si de 750 de euro platiti. Am ajuns chiar de m-a lasat in drum dupa ce am schimbat pompa de presiune si a inceput sa curga motorina la teava ce duce spre rampa de injectoare care iar 249euro la reprezentanta volvo pentri schimbare teava si curatare motor.  A 2a oara m-a lasat in drum ce a schimbat a2a pompa din rezervor cred ca a fost defecta sau s-a defectat in timpul montarii ca nu imi arata cata motorina este in rezervor si am crezut ca este peste jumatate dar de fapt era gol. Noroc ca am ADAC si sunt foarte rapizi mai ales cand apar si copii in discutie.   Intradevar volvo nu-i pentru oricine si aici vorbim si de cei care-l intretin dar si de cei care incearca sa repare mai ales un D5. Clar propuneri au fost destule sa vand masina si sa nu mai insist dar nu numai ca voi primii pe ea bani sa-mi ajunga de o lada de bere si si un corn cu ciocolata dar  nici nu vreau sa renunt.  Clar ca nu doar astea au fost problemele ei ca pana la urma am schimbat cam toata articulatia fata inafara de amortizoare  (brate, capete de bara, planetarele, flansele, discurile de frana cu placute) si de ma gandesc bine lista este lunga.   E o masina care imi place si pentru ca toata ziua o injur cand trec pe langa ea totusi este gunoiul meu.   Sunt optimist si nu dau vina pe masina ci pe mecanicii care la un moment dat se blocheaza si iti da masina inapoi asa cum ai dus-o.  Nu ma stiu eu foarte bine dar o pompa de presiune, un injector stiu sa schimb si eu dar problema este ca in momentul de fata sunt complet blocat.  Nu stiu ce sa-i mai schimb sau ce sa-i mai fac sa o vad ca porneste ca in vremurile bune.   Stiti cum este?  Inca nu a ajuns cearta in familie dar ma framanta atatia bani aruncati si sa vezi masina tot in starea aia.  Am ramas cu o frica ori de cate ori ma urc in masina si dau sa o pornesc.  Nu cer sfaturi aici pentru ca au ajuns si sfaturile in zadar  dar o sa scriu problema dupa ce se va rezolva totul.   La ea inca nu renunt si la alti mecanici nici nu o sa o mai duc....in Germania ma refer ,  dar astept sa strang cativa bani sa o duc in Bucuresti.    
  11. topic la biiiiiiizzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa

    Rog un moderator daca se poate sa rezolve cumva problema ca s-a postat de 3 ori
  12. Problema turatie XC90

    Probabil ai oprit si repornit motorul apoi a fost totul bine.  100% a aparut ceva prin bord  
  13. sfat achizitionare xc90

    Intra pe mobile.de sa vezi xc90 sub 4000 de euro. Sunt o gramada de cand problema cu dieselul.   Am gasit v70 cum am avut eu impecabil la 1500 euro si cu 4 ani in urma era pretul inca de 2 ori pe atat.   Am un prieten cu a6 2.7d sta cu ea la vanzare de 2 luni si nimeni nu intreaba nimic de ea si cu un an in urma se vindeau ca pita calda.  Acum e momentul pentru tarile unde nu au probleme cu dieselul sa cumpere masini destul de bune la bani de nimic
  14. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Are pompa ca doar anul trecut am schimbat-o si am vazut-o cu ochii mei.  De-abia azi am avut timp sa platesc pompa ce am comandat-o si sper ca saptamana asta sa vina ca sunt curios.  Daca tot asa o sa faca atunci o duc la volvo oricum am programare pe data de 11.  Ce sa-i faci, se mai duc 1000 ...
  15. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Adica pompa diesel care se afla in rezervor?  Aia noua ce am schimbat-o de nici un an? Cine crezi ca masoare toate astea? La volvo nici nu au auzit de masurat pompa presiune sau alte masuratori.  Se iau dupa ce le arata pe laptop si atat. Ai uitat anul trecut cand am scris ca o stat masina la ei in parcare 2 saptamani si nu au stiut ce sa-i faca?   Deocamdata astept sa apara vreun vecin ceva sa dea la automat ca eu sa filmez injectoarele cat arunca pe retur ca apoi sa vad ce zice Bogdan despre ele.  Trebuie sa ma uit si la niste tutoriale cum sa ajung la egr la clapeta. ca aveam eroare si la el low flus...ceva de genu. Imi sta in cap sa mi-o repar singur pentru ca m-am cam saturat sa arunc bani si mai ales la reprezentante.  Ai citit cat am platit doar ca au schimbat teava aia de 20-25cm de la pompa de presiune pana la rampa de injectoare?  248 de euro pentru juma' de ora ca mai mult nu are cum sa dureze.   Gandeste=te cat imi iau sa schimbe pompa de presiune....500pompa 500 pentru ei.  Apai da-o dracu de treaba ca deja e mai mult investitia decat costa masina.  Va tin la curent