• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

i love VOLVO

Membru
  • Content count

    956
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

681 Best

5 Followers

About i love VOLVO

  • Rank
    Volvo Lover
  • Birthday 10/05/1985

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Ludwigsburg
  • Auto Volvo XC90 D5 Momentum
  • Fabricatie 2004
  • Auto2 Volvo 850
  • Fabricatie2 1995

Recent Profile Visitors

4,473 profile views
  1. topic la biiiiiiizzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa

    Rog un moderator daca se poate sa rezolve cumva problema ca s-a postat de 3 ori
  2. Problema turatie XC90

    Probabil ai oprit si repornit motorul apoi a fost totul bine.  100% a aparut ceva prin bord  
  3. sfat achizitionare xc90

    Intra pe mobile.de sa vezi xc90 sub 4000 de euro. Sunt o gramada de cand problema cu dieselul.   Am gasit v70 cum am avut eu impecabil la 1500 euro si cu 4 ani in urma era pretul inca de 2 ori pe atat.   Am un prieten cu a6 2.7d sta cu ea la vanzare de 2 luni si nimeni nu intreaba nimic de ea si cu un an in urma se vindeau ca pita calda.  Acum e momentul pentru tarile unde nu au probleme cu dieselul sa cumpere masini destul de bune la bani de nimic
  4. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Are pompa ca doar anul trecut am schimbat-o si am vazut-o cu ochii mei.  De-abia azi am avut timp sa platesc pompa ce am comandat-o si sper ca saptamana asta sa vina ca sunt curios.  Daca tot asa o sa faca atunci o duc la volvo oricum am programare pe data de 11.  Ce sa-i faci, se mai duc 1000 ...
  5. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Adica pompa diesel care se afla in rezervor?  Aia noua ce am schimbat-o de nici un an? Cine crezi ca masoare toate astea? La volvo nici nu au auzit de masurat pompa presiune sau alte masuratori.  Se iau dupa ce le arata pe laptop si atat. Ai uitat anul trecut cand am scris ca o stat masina la ei in parcare 2 saptamani si nu au stiut ce sa-i faca?   Deocamdata astept sa apara vreun vecin ceva sa dea la automat ca eu sa filmez injectoarele cat arunca pe retur ca apoi sa vad ce zice Bogdan despre ele.  Trebuie sa ma uit si la niste tutoriale cum sa ajung la egr la clapeta. ca aveam eroare si la el low flus...ceva de genu. Imi sta in cap sa mi-o repar singur pentru ca m-am cam saturat sa arunc bani si mai ales la reprezentante.  Ai citit cat am platit doar ca au schimbat teava aia de 20-25cm de la pompa de presiune pana la rampa de injectoare?  248 de euro pentru juma' de ora ca mai mult nu are cum sa dureze.   Gandeste=te cat imi iau sa schimbe pompa de presiune....500pompa 500 pentru ei.  Apai da-o dracu de treaba ca deja e mai mult investitia decat costa masina.  Va tin la curent 
  6. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Eu am mai cumparat o pompa de presiune si masina a pornit foarte bine timp de o saptamana si apoi nu mai.  Acum iau la controlat injectoarele, egr-ul si apoi din nou pompa de presiune.  Daca rezolv ceva oricum o sa anunt ce a fost
  7. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Vin cu noutati si cateva intrebari.  Am fost la volvo sa citeasca erorile si avem asa :  Luftmassenmesser stiu ce inseamna pe germana dar pe romaneste cred ca se refera la debitmetrul de aer.... era o eroare si la el.   Problema este ca azi sa ajung la volvo am pornit-o cu spray si am desfacut furtunul din spatele debitmetrului ca imi este mai usor asa mai ales ca am fost singur si de atunci mi-a ramas in bord pana la urmatoarea pornire "motorul necesita mentenanta" ceva de genul.   A 2a eroare  este Ventil EGR iar a 3a pompa de presiune care nu stie daca eroarea este dinainte de schimbarea pompei sau dupa ce am schimbat-o.   Nu au facut nici o masuratoare de presiune  decat din laptop sa citeasca.  Acum vine intrebarea:   Care din astea 3 erori poate duce sa nu porneasca masina decat cu spray iar dupa ce apa ajunge la 90 de grade porneste dar greu (4-5secunde de tinut la automat).    La EGR ventil era flusul prea mic  (asta aprea pe laptop mai mult nu stiu)   La debitmetrul de aer l-as scoate din discutie  pentru ca pornirea de dinainte cumva l-am facut eu sa dea eroare pentru ca dupa a2-a pornire mi-a disparut din bord eroarea cu "motorul necesita mentenanta". La pompa de presiune nu stiu ce sa zic ....   de 2 ani de cand am 90-ul imi dadea o eroare cand bagam piciorul in ea tare si baga masina in limp mode iar dupa repornirea motorului disparea si masina functiona iar normal.  Acum de cand am schimbat pompa oricat de tare as apasa acceleratia eroarea aia nu mai apare iar masina trage brici (cghiar nu stiam ca trage asa de tare) va da-ti seama cum am mers eu cu ea 2 ani si bineinteles ca nimeni nu stia de la ce aparea eroarea aia.    Acum iar intrebare:  Ce ar putea fi?  Se poate sa nu porneasca masina din cauza debitmetrului in cazul in care ar fi stricat?  Sau din cauza EGR ventil?  De la pompa de presiune nu intreb ca stiu ca da, daca este defecta nu porneste.  
  8. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Iar nu mai porneste :))   Sta in parcare de vreo 2 saptamani.   Dupa ce am schimbat pompa de presiune am plecat la vreo 300km de casa si pe drum imi curgea motorina de la pompa de injectie spre rampa de injectoare (teava aia de metal) ADAC m-au dus la volvo in Würzburg si apoi mi-au dat masina sa pot ajunge acasa.  Dupa 3 zile m-au sunat de la volvo ca au schimbat teava aia de metal si ca nu mai curge dar am platit 248 euro.  2 zile totul a fost bine pana cand a inceput iar sa porneasca tot mai greu pana la deloc.   Acum nu stiu ce sa fac si pe ce sa dau vina. injectoarele..... pompa de presiune.... chiar nu pot sa-mi dau seama s=apai la volvo sa te fereasca al' de sus sa te duci ca habar nu au si dai o caruta de bani pe nimic.  Ganditi-va o teava de metal de 30cm ca au schimbat-o am platit 248 de euro apai nu vreau sa ma gandesc cat dau sa se apuce in serios de ea.  Luni vreau sa fac testul cu seringile si daca iasa bine atunci o sa dau vina iar pe pompa de presiune.   Senzorul de presiune ar fi nou chiar numai filtru de motorina este de un an dar km nu am facut cu ea decat vreo 6000.  Uleiul urmeaza si el cat de curand cu tot cu filtre si atunci schimb si filtrul de motorina.   Va tin la curent        P.S.  Mi-a mancat sanatatea masina asta
  9. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Alex, nu am mai stat sa-mi mai bat capul. Anul trecut am mai vorbit despre dezamorsare dar inca nu se stie ce are pompa veche.  Ori nu face presiune ori se dezamorseaza cert este ca am schimbat complet si stiu o treaba.   De cand  am schimbat pompa dricul sta in parcare ca sunt bolnav dar ieri totusi i-am dat o cheie de curios si dupa 2 zile de stat o luat-o din prima fara sa invarta aiurea 2-3 secunde.
  10. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Revin cu problema mea la xc90 D5.   Masina a inceput sa porneasca tot mai greu pana la un moment dat cand nu a mai pornit deloc (invartea dar nu pornea).  Anul trecut am schimbat bujii incandescente, pompa diesel, filtru motorina, sensor presiune iar pompa a fost trimisa in Albania la curatat.  In Germania nimeni nu repara ci totul se pune nou.  In fine saptamana trecuta problema a revenit iar decizia mea a fost sa schimb pompa de presiune.   Tin sa spun ca la v70D5 pornirea era mult mai usoara adica o secunda pe cand la xc90 de cand l-am luat motorul invartea cam 2-3 secunde pana sa porneasca.  Acum cu pompa noua porneste ca fostul v70.  Sunt 3 furtune de desfacut (nu stiu care este turul sau returul) , o teava care duce la injectoare si mufa pentru curent.   Cele 3 suruburi cu tubulara de 10 nu sunt usor de desfacut din cauza accesului. In principiu e destul de usor cel mai enervant au fost colierele de la furtune sa le prind si sa le strang.   Pus de cateva ori contactul, dat cheie si treaba rezolvata.   
  11. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Da, o sa spun ce am rezolvat.   Dspre bulele de aer momentan nu stiu nimicdar se aude un sunet ciudat in rezervor ca si cum ar trage motorina de pe fund ( ca si cand sorbi din cafea)  si sunetul asta l-am observat si anul trecut cand aveam probleme cu pompa de presiune.   
  12. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Anul trecut a fost data jos pompa de presiune si curatata pentru ca tot asa facea probleme la pornire.  Totul a fost bine pana acum cand pornirea este tot mai grea. Ieri nu a mai pornit deloc asa ca am comandat o pompa de presiune.   M-am uitat putin ieri dar imi era frica sa nu fie presiune in ea..../.dar daca tu spui ca nu este presiune cand este oprita o desfac astazi 
  13. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Daca desfac pompa de inalta presiune e vreun risc sa-mi sara ceva in cap?   Denumirea ei ca piesa ma face sa cred ca este presiune in ea.  Vreau sa o schimb ca iar face figuri la pornire .....noroc ca mai am spray de anu' trecut
  14. Povestea lui Blueberry

    La mine pe telefon merge doar ca mi-a cerut sa-l downloadez. Toate urmele de frana tu le-ai facut? 
  15. Sfat achizitie xc90

    Xc90 are avantajele lui cum ar fi 7 locuri sau un portbagaj imens. Se prezinta superb la drum intins e safety in caz de accident . V70 are cele mai comode scaune in care am stat vreodata, consum foarte bun iar cp 163 sau 185 se simt mai bine  pentru ca difera 500kg intre xc90 si v70. Mie unu imi pare rau ca am vandut 70-ul dar tu trebuie sa-ti iei ce-ti place. Daca vrei xc90 ia-l cum am facut si eu : rapid fara sa intreb prea multe. In principiu sunt foarte bune