Alexandru Dumitru

Membru
  • Content count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

1 Follower

About Alexandru Dumitru

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie Piatra-Neamt
  • Auto Volvo v40 1.8 122cp
  • Fabricatie 2001

Recent Profile Visitors

1,078 profile views
  1. probleme diagnoza

    case closed era crapata bobina de la 3 si mergea doar in 1 si 4. noroc ca aveam prin boxa o bobina care o inlocuisem ca cica era stricata ... acum o sa urmez un tutorial de pe aici sa refac izolatia bobinei sa o tin pentru zile negre
  2. probleme diagnoza

    nu prea as putea sa fac un nr de kilometri, m-ar injura toti in trafic.. l acum merge motorul in sarcina.. la ralanti nu face asa urat, dar in mers e dezastru
  3. probleme diagnoza

    momentan programul nu imi permite sa sterg erorile .. deci fara sa le sterg, calculatorul nu stie ca bobina a fost recuplata ?
  4. probleme diagnoza

    pai daca i-am bagat mufa la loc, nu era normal sa dea scanteie in continuare? masina mergea normal pana acum, iar acum nu mai merge deloc
  5. probleme diagnoza

    eu ma intreb ce s-a stricat daca i-am luat alimentarea la bobina in timp ce mergea
  6. probleme diagnoza

    asa deodata ? are ceva daca i-am scos mufa in timp ce mergea motorul ? nu trebuia sa dea misfire la 1 si 4 daca murea aceasta bobina ?
  7. probleme diagnoza

    Salutari. Ca sa nu mai incep un no topic o sa postez tot aici. au revenit problemele.. pe diagnoza mi-a aparut din nou misfire pe cilindrul 3. am scos fisele si le-am dat cu spray de contacte si la fel. Dupa, cu motorul pornit am incepup pe rand sa scot fisele. La primele 3 se simtea cand le scoteam motorul facand urat. Chestia e ca la ce-a de-a 4a care are si bobina s-a intepenit surubul care prinde bobina si am scos mufa care intra in bobina. Bruscmotorul a inceput sa faca foarte urat. Acum pe langa misfire pe cilindrul 3, mai am eroarea P0351- ignition coil A primary/secondary circuit, si pe langa asta nu pot merge cu masina decat in viteza 1 si pe distante scurte... face foarte urat si da se se opreasca. ce s-o fi intamplat acolo ?
  8. ambreiaj dus ?

    nu stiu ce treaba are. am vazut doar ca difera in specificatiile kiturilor. L-a comandatmecanicul dupa datele masiii, fara seria de sasiu
  9. ambreiaj dus ?

    intrebarea mea este daca afecteaza diferenta de la profilul butuc roata
  10. ambreiaj dus ?

    lik .. astea is de la kitul valeo de laguna 1? 607 lei a fost ( valeo 801863 )
  11. ambreiaj dus ?

    deci pana la urma ce parere aveti cu diferenta la dimensiunile de la profilul butuc roata de la kituri ? o sa se potriveasca ? ca nu am apucat sa merg la meserias sa il monteze
  12. ambreiaj dus ?

    nu prea cred. chiar asa varza sunt valeo ?
  13. ambreiaj dus ?

    de acum e luat. intrebarea era daca se potriveste
  14. ambreiaj dus ?

    Am comandat un kit de ambreiaj si mi-au adus un Valeo cod 801863 cu urmatoarele specificatii, pe care l-am vautat pe net si e de laguna 1 2.0 Detalii produs Diametru 1 [mm]: 220 Versiune: CPON Diametru 2 [mm]: 219 Numar dinti: 26 Profil butuc roata: 26x(_)x21,4 Greutate (în kg): 4,99 Pe OEM am vazut ca difera putin adica: Placa presiune ambreiaj - Parametru MF220; Ř 220 mm; Disc ambreiaj - Parametru 220VTB; Ř 220 mm; Profil butuc roata 20x22-26N; dinti 26; O sa fie probleme cu montarea ?
  15. Ce fel de ulei ?

    Ulei Elf Tranself NFJ 75W80 ar merge pus ? am vazut ca are norma API GL-4+, pe cand cel OEM are API GL-5