uly

Membru
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About uly

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 08/31/1978

Profile Information

  • Locatie CONSTANTA
  • Auto s60
  1. mulțumesc! rezolvat! schimbat doar releul din cutia de sigurante de sub capotă.
  2. K: Mă poate ajuta careva? Electricianul există, dar n.a văzut așa ceva și n.a găsit ceva similar în spațiul dintre filtrul aer și far stănga, unde a spus furnizorul că ar exista. A montat releul bujii care rămânea conectat, deși pe tester apărea oprit, dar apoi și-a revenit. Dimineață a pornit ușor, și se decupleaza la cca 1 min de la pornire. Nu vreau să pierd tiimpul nimănui sau să fiu indecent, doar că nepriceput fiind și înconjurat de ,,meseriași,,, apelez la cunoscători dispuși să ajute. Despre asta este forumul, nu? Multumesc!
  3. salut! am primit releul bujii comandat, dar însoţit de fiesa din foto. nu ştiam că funcţionează în pereche. îmi puteţi spune unde este localizat pentru a-l înlocui?
  4. Salutare! Am pornit-o cu cabluri, dar doar după ce am scos releul. Am schimbat bujiile, am pus Beru. Releul pus de electrician (GM) avea și el clapeta blocată pe pornit. Am mers fără releu, iar dimineața am montat releul, a pornit la cheie, după care am scos releul. Aștept releul sh comandat și sper să rezolv problema. Dacă se blochează și acesta ... Mulțumesc pentru păreri!
  5. Salutare! Dețin un S60 2003, 163 cp. Am schimbat în 2 luni 2 baterii noi consumate până la 1- 3 A. După verificarea tutror siguranțelor, electricianul a descoperit că problema ar fi releul bujiilor, a cărui clapetă rămăsese cuplată. Releul a fost înlocuit cu unul GM avut la îndemână, iar bateria indica un consulm normal de 0.12. Problema este că a doua zi dimineața mașina a pornit la cheie, s-au parcurs cca 30 km, iar după 2 ore am încercat să descui mașina din telecomandă, dar fără succes. Electricianul presupune că e vorba de bujii sau, în cel mai rău caz, calculatorul. Dacă puteți să mă ajutați cu orice sugestie ... Mulțumesc!  
  6. ms! sarbatori linistite tuturor!
  7. Ms pt opinii. deja e mai usor. 163 cp nu e prea putin pt. 500 kg in plus fata de un S60 de aceeasi putere?As ramane pe 2.4, daca nu aveti alte pareri... 
  8. Ms pt. raspuns! Ma gandesc ca AWD este de natura SUV-ului. Acum cu Dieselgate-ul asta, alegerea e si mai grea chiar cu privire la insasi SUV-ul.Cat despre benzinare, cam slaba piata... zic
  9. intentionez achizitionarea unui XC 60 sh, renuntand dupa cca 12 ani la un excelent S60 2,4d, 163cp din 2003. investitia fiind una pe termen lung, vreau sa fac alegerea cea mai buna si am nevoie de sugestii avizate de pe forum. fiind vorba de un SUV, ma gandesc ca normal ar fi un 4x4, desi circul 99% pe asfalt, intr-o zona cu ierni uscate (jud. Cta). a doua nehotarare este cea cu privire la transmisie: manuala sau automata, avand in vedere opiniile cu privire la consumul si costurile de intretinere al fiecarei diintre variante, avantajoasa fiind varianta transmisiei manuale. ms! VOLVO pe viata!   
  10. un vopsit e aprox. 4500 ron.
  11. bara stabilizatoare

    d-lor moderatori! cu scuzele de rigoare, puteti muta subiectul pe S60-uri?multam!
  12. stie cineva cum pot afla care este modelul care imi trebuie pt. un S60 2003 d5? bucsele incorporate ale barei pot fi cauza zgomotului asemanator unei cutii goale rostogolite-n portbagaj la demaraj si franare?
  13. florin82, intalnirea a fost sambata pe 20.02.2010, la 15.00. asta ca sa evitam o disputa ca in cazul lui shogun. daca e, poate o facem din nou sambata asta pe 27.02. ce ziceti? v-ati dezghetat v-urile?
  14. ce ziceti de asta. :yahoo:mi-a disparut fasaitul si V-ul merge ca uns, toarce ca o mata si se-nfige ca o pantera. in habitaclu este o placere acum sa conduc, zgomote in surdina. cred ca nici cand am luat-O nu mergea asa. si stiti de ce? pe caldura de pe 20.02 simteam sufland aer cald pe la picioare. cand verific vad ca pe axul de la volan atarna pe podea burduful. am dus-O la service si de atunci ma tot minunez. sunt tacanit?!