dok

Membru
  • Content count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Good

1 Follower

About dok

  • Rank
    Junior
  • Birthday December 19

Contact Methods

  • Website URL http://www.obdtuning.ro

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Mitsubishi Lancer EVO X
  • Fabricatie 32
  • Auto 2 BMW X3 3.0d biturbo
  • Fabricatie 2 28

Recent Profile Visitors

1,738 profile views
  1. Informatii despre dpf .

    Managementul de regenerare nu este gândit pentru aceste filtre de particule aftermarket. Punct. Cine vrea sa facă teste pe mașina proprie nu are decât. 
  2. Ce te retine sa faci soft in loc de powerbox? Resoftarea facuta corect este cu mult peste orice powerbox.
  3. Informatii despre dpf .

    Recomand dpf OEM si nu aftermarket daca vrei sa functioneze mai mult de cateva luni. 
  4. La banii aia îl anulezi complet și îți mai rămân pentru un bax de bere.
  5. Aditiv filtrul de particule

    Cu eroarea asta nu prea ai ce aditiv sa completezi. Eu zic ca este defect modulul de aditiv și ar trebui înlocuit. Eventual, încearcă o resetare a lui prin scoaterea mufei timp de câteva secunde și apoi o pui la loc. Un service pe care ți l-as putea recomanda in Iași este http://www.service-auto-iasi.ro/. Lucrez cu ei pe partea de resoftari și au un băiat bun (Marius) la diagnoza. 
  6. V50

    Este tocmai invers. Întâi bujii apoi releul. 
  7. Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

    Cuplul ala de 364nm nu face deloc bine in transmisie. Este un zvac care iti rupe discul de ambreiaj, dupa care scade brusc. Poate fi cauza a unor modificarile facute in software sau lipsa altora care pot duce la limitari. 
  8. Anulare DPF 2.0D

    Eu te astept la Bucuresti cand vrei tu, numai sa ma anunti cu 1-2 zile inainte sa facem programare. Lucrarea de anulare si eliminare dpf dureaza aproximativ 3:00h. De asemenea, poti apela si la dealerul din Iasi.  @Claudiu T: orice masina scoate fum (abur) dimineata cand este rece, dar cantitatea poate fi mai mica atunci cand ai filtru de particule pentru ca nu lasa sa treaca de el prea mult.  
  9. Anulare DPF 2.0D

    Claudiu T si pe mine m-ai bagat rau in ceata. Nu am inteles partea aia cu regenereaza dimineata, dupa anulare dpf. In fine, cine stie ce ai vrut tu sa spui, dar a iesit cu totul altceva.  Dupa dezactivarea filtrului de particule din software, motorul nu mai intra in regenerare si nici nu mai apar erori de filtru. Masina se comporta normal si consumul scade un pic.  @Roskat: daca vrei sa anulezi filtrul de particule va trebui sa-mi faci o vizita la Bucuresti sau sa mergi la alt dealer. Dealerul de la Bacau inca nu are aparatura pentru modele Volvo 1.6D si 2.0D. Cel mai apropiat dealer Obdtuning se afla la Iasi - service-ul Orepan Autocrew.   
  10. Informatii despre dpf .

    Si cand regenereaza din 50km in 50km tot ok este? Filtrul de particule este bun de tinut pe masina atata timp cat nu depaseste limita data de fabricanta pentru inlocuire. Cine isi permite il inlocuiste ca orice filtru de pe masina, cine nu are varianta sa-l anuleze.  Am intalnit de curand un posesor de V50 fericit ca inca se mai poate regenera filtrul de particule si a venit sa-l anuleze la prima eroare. Supriza mare cand am desfacut dpf-ul, turbina era praf. Incercase inainte sa ajunga la mine 2-3 regenerari fortate la un filtru colmatat in proportie de 80-85%.
  11. Colegul CristiXP este colaboratorul Obdtuning din Timisoara si puteti apela cu incredere la el.  Avem multe lucrari de tuning si anulare dpf facute impreuna si printre acestea se afla si modele Volvo.  Pentru contact si alte informatii puteti vizita topicul dedicat: http://www.volvo-club.ro/topic/18546-chiptuning-diagnoza-auto-si-anulare-filtru-particule-volvo-by-obdtuning/
  12. CU asa incarcare a filtrului de particule, cred si eu ca merge mult mai bine. Incepe sa sufle si motorul 1.6d mai bine pe evacuare.  P.S. recunosti masina de aici?
  13. O gramada de povesti pe aici. Dpf off se face peste tot, nu doar in Romania. De fapt, curentul cu anularea filtrului de particule este preluat din alte tari. Un volvo 1.6D fara filtrul de particule trece de ITP/RAR fluierand. Sunt masini care nu aveau dpf off cand au fost aduse si la RAR nu au avut nicio problema sa ia ITP-ul. Probleme nu se pune la masinile fabricate pana la 1 ianuarie 2011, ci dupa cand legislatia te obliga la euro 5 si in cele mai multe cazuri fara dpf nu poate trece aceasta norma. Exceptii sunt si aici pentru ca nu degeaba este scandalul cu VW. Un model 1.6TDi EURO 5 cu dpf off trece de ITP fara probleme. Testat la noi pe statia de ITP. Totul tine de software si nu de filtru. Daca producatorul minte standul atunci nu ai nicio problema. S Nu va face nimeni teste in trafic in nicio tara, decat daca aveti o problema vizibila: becuri arse, fum negru in mers etc. Si la noi se opresc masinile in trafic pentru verificari, dar in general am vazut doar masini (vechi) care merita sa fie oprite.  Cred ca am facut modificari de software la mii de masini (gasi pe site o gramada de modele) si daca au fost 2-3 masini la care am reactivat dpf-ul. Si nu pentru ca aveau o problema la motor sau cu autoritatile, ci pur si simplu din dorinta proprietarilor. Operatiunea de anulare dpf este perfect reversibila. Oricand se poate monta un filtru de particule nou si din ecu se reactiveaza functia. Costul este 0 pentru reactivare in primii 3 ani. 
  14. Reconstructie + engine swap S70 2.5T la 2.3T5

    Misto bancul de lucru pentru bloc.   
  15. Acum poti sa o resoftezi si tu linistit, bineinteles pe asta noua.