• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Behu

Membru
  • Content count

    349
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

88 Good

About Behu

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 12/31/1979

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Cluj-Napoca
  • Auto V50 1.6D
  • Fabricatie 2006

Contact Methods

  • Yahoo arpy_doc
  1. Fa o proba. Muta rotile de pe fata pe spate. Daca face la fel, e clar ceva de la masina. Daca nu mai face, mai probabil ai o anvelopa cu probleme. 
  2. Buna seara /ziua,Sunt din Cluj _Napoca , am un V 50 1,6 D 2005/09, cu DPF off fizic , acum a intrat in limp mode  motiv lipsa aditiv , daca stiti pe cineva care face dpf off din soft profi . Daca puteti sa imi dati date de contact pentru Dl Oliver din Turda , nu reusesc sa-l contactez pentru diagnoza.

     Cu sima 

     Alexandru Cacoveanu

     

  3. Motorul porneste imediat dar se opreste imediat

    Buna,  Ceva asemenator am patit si eu la o alta masina (motor VAG aspirat pe benzina 2.0 l, 116 cp, tot cu gpl). Pornea fara nicio problema, dar imediat se oprea. Ulterior, dupa cateva tentative ramanea pornit, dar nu usor turat cum face de obicei la rece. In reprezentanta mi-au inlocuit ceva senzor de temperatura. Explicatia lor a fost ca senzorul respectiv oferea catre calculator o temperatura eronata, mult mai mare decat cea reala, iar ca urmare a acestui fapt nu se facea amestecul corespunzator temperaturii respective. Eu nu sunt de meserie, nu am cunostinte tehnice. Cert e ca sensorul a fost ieftin (cativa zeci de lei) iar rezolvarea a fost prompta, masina si-a revenit imediat la normal. O seara frumoasa!
  4. In locul tatalui tau, nu ti-as lua masina. Mi se pare ca esti prea imatur, avantat, inconstient. Esti ingrijorat ca motorul e prea mic??? Te linisteste cineva care iti spune ca merge cu 190??? Serios? La 18 ani, incepator, la prima masina? Sunt sute de mii de oameni care au cumparat masina asta cu motorizarea asta, care le satisface nevoile de a se deplasa. Multi dintre ei cu familii. Pentru ei e suficient. Tu, la prima masina, esti ingrijorat ca nu o sa ii poti da talpa, sa faci liniute. Daca ai stii cati ca tine sau victime ale celor ce gandesc ca tine vin in garda facuti praf... Sper din tot sufletul ca nu vei deveni subiect de stiri. Sper sa nu te ranesti, dar si mai mult sper sa nu ranesti pe altii. 
  5. Problema XC90 2010 V8 4.4

    Sunt de acord, nu trebuie sa te lasi. Trebuie sa stai pe capul lor sa iti rezolve problema sau sa-ti dea banii inapoi. In general, cand nu stiu ce sa faca, montatorii de GPL incearca sa te convinga ca de la ei e totul in regula, ca problema e de la masina/motor, nu de la instalatia lor, ca instalatia lor se calibreaza si copiaza functionarea motorului etc. si te trimit in alta parte. Poti incerca si la alte service-uri carr se ocupa cu instalatii gpl, poate gasesti pe cineva mai orientat.
  6. Problema XC90 2010 V8 4.4

    Tu, cel mai probabil nimic... Omul care a montat instalatia GPL ar putea regla problema din soft. 
  7. XC90 2010 4.4 V8

    Salut. La masina mea care e pe GPL (alta marca, nu Volvo) am patit aceeasi chestie dupa ce am montat instalatia. Aveam aceleasi erori - random missfire, missfire pe nu stiu ce cilindru, amestec prea bogat/sarac - pe care nu le-am avut niciodata inainte de a monta instalatia. La fel mi s-a zis si mie - sonda lambda, am schimbat-o fara rezultat. Fise, bujii - la fel. Apoi bobina de inductie - tot degeaba. In final, nenea care a montat instalatia GPL a mesterit ceva cu scula lui electronica si a modificat ceva parametri la calculatorul instalatiei gpl si gata. S-a stins check-ul si nu s-a mai aprins. Decat cand pun contactul, desigur... Poate n-ar strica sa te asiguri ca nu e o problema ce tine de GPL inainte sa schimbi piese pe masina.
  8. O parere,va rog!!!

    Tot la o masina pe benzina, alta marca, am patit aceeasi chestie. Am mers ani de zile fara probleme cu Mobil. La o revizie mi-au pus Castrol, aceleasi specificatii. Nu i-am dat importanta, fiind vorba de reprezentanta marcii respective am zis ca stiu ei ce fac. Si tot in jur de 4000 km mai tarziu, in mers, mi s-a aprins becul de la ulei, pe care nu-l vazusem niciodata aprins in aproape 170.000 km. Am mers incetut pana la destinatie, iar dimineata urmatoare am fost socat sa vad ca nivelul era sub joja. Am dus masina in service,  nu aveam pierderi pe nicaieri. Am schimbat din nou uleiul.  Am fost atent de atunci sa le spun sa nu-mi puna Castrol. Au pus Mobil sau Repsol de atunci incoace si nu s-a mai repetat patania. Nu stiu nimic de Liqui Moly, sau daca noi beneficiem de un Castrol diferit fata de altii, ideea e ca poti incerca sa schimbi marca de ulei, respectand norma desigur. Si e foarte posibil sa nu mai ai probleme.
  9. N-are legatura cu siguranta. Are legatura cu electronica. Chiar tu ai zis ca a pornit greu cu cateva zile inainte. Nu e vina masinii ca ai lasat-o sa ramana fara curent.
  10. Volvo 850/T5 reparatie pas cu pas

    Confirm, se citeste  Multumim si apreciem! Mult succes!  
  11. Parking heater

    Pentru diagnoza dedicata Volvo, poti apela la colegul nostru de pe forum - volvo244. Are service-ul langa Turda. Trimite-i un mesaj privat si sunt sigur ca o sa te poata ajuta.
  12. Inmatriculare volvo v40

    Eu stiu ca talonul il primesti acasa dupa cateva zile de la inmatriculare. Daca e asa, ar trebui sa ai o dovada inlocuitoare cu valabilitate de vreo 2 saptamani.
  13. V 50

    Imi pare rau ca nu s-a rezolvat problema. Cum ziceam mai devreme, era bine sa faci o diagnoza dedicata inainte de orice investitie...
  14. V 50

    Martori in bord, nu. Mergea absolut ok, apoi se oprea din senin. Uneori repornea imediat, alteori dupa ceva vreme. Dupa ce pornea, merge iar absolut ok, pana se oprea iar. Facea chestia asta aleator. La tester nu mai stiu ce eroare avea, dar stiu ca mi-au citit valorile presiunii in rampa si alea erau aiurea. Din pacate nu tin minte mai multe detalii.