Behu

Membru
  • Content count

    337
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

81 Good

About Behu

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 12/31/1979

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Cluj-Napoca
  • Auto V50 1.6D
  • Fabricatie 2006

Contact Methods

  • Yahoo arpy_doc
  1. Volvo 850/T5 reparatie pas cu pas

    Confirm, se citeste  Multumim si apreciem! Mult succes!  
  2. Parking heater

    Pentru diagnoza dedicata Volvo, poti apela la colegul nostru de pe forum - volvo244. Are service-ul langa Turda. Trimite-i un mesaj privat si sunt sigur ca o sa te poata ajuta.
  3. Cumpar bare longitudinale S40

     Banuiam
  4. Inmatriculare volvo v40

    Eu stiu ca talonul il primesti acasa dupa cateva zile de la inmatriculare. Daca e asa, ar trebui sa ai o dovada inlocuitoare cu valabilitate de vreo 2 saptamani.
  5. Cumpar bare longitudinale S40

    Longitudinale sau tranversale?
  6. V 50

    Imi pare rau ca nu s-a rezolvat problema. Cum ziceam mai devreme, era bine sa faci o diagnoza dedicata inainte de orice investitie...
  7. V 50

    Martori in bord, nu. Mergea absolut ok, apoi se oprea din senin. Uneori repornea imediat, alteori dupa ceva vreme. Dupa ce pornea, merge iar absolut ok, pana se oprea iar. Facea chestia asta aleator. La tester nu mai stiu ce eroare avea, dar stiu ca mi-au citit valorile presiunii in rampa si alea erau aiurea. Din pacate nu tin minte mai multe detalii.
  8. V 50

    In jur de 300 RON, pe original, cumparat de la Peugeot. GW 1920 era codul, daca tin bine minte, dar incearca sa confirmi informatia asta din ceva sursa sigura inainte sa-l comanzi. Sunt si variante mai ieftine, pe alti producatori. Manopera nu mai stiu cat a fost, dar in niciun caz nu a fost o suma semnificativa. N-ar strica totusi sa-i faci o diagnoza dedicata Volvo inainte sa scoti banii din buzunar.
  9. V 50

    Al meu facea la fel. A fost senzorul de presiune in rampa. La vremea cand l-am cautat eu, la Volvo mi-au zis ca senzorul nu vine separat, ci doar impreuna cu rampa. Daca si acum e la fel, cumpara-l de la Peugeot/Citroen. 
  10. Ei, nu e cazul sa o iei asa dramatic... Nu e vina masinii ca nu au stiut aia ce sa faca si te-au lasat sa mergi cu ea pana ai infundat complet filtrul de particule... Ai doua variante... Filtru de particule nou, in Romania e in jur de 3500 RON pe original, plus ceva manopera. Nu stiu de ce e in Franta 3500 euro. Exista si variante after-market, in jur de 2000 RON. Anularea fizica si din soft a filtrului de particule. Daca e facuta de cineva care stie, rezolva problema definitiv. Nu stiu exact ce presupune asta din punct de vedere al inspectiilor/verificarilor periodice din Franta, daca masina le va mai trece sau nu. In Romania costa in jur de 1500-2000 RON. Decat sa le dai alora mii de euro sau sa casezi masina, daca tot zici ca alte probleme nu are, pune-o pe o platforma si adu-o in tara. O repari aici. 
  11. Il poti contacta prin mesaj privat, aici pe forum. 
  12. Decat sa te apuci sa bagi bani fara sa stii exact care-i problema, mai bine ia legatura cu Oliver pentru o diagnoza (volvo244 aici pe forum) si fa o excursie pana la Turda.
  13. Consum exagerat la maşină nouă.

    9l la 100 km ti se pare mult in oras pentru masina si motorul ala??? V50-ul 1.6D 109 cai consuma atata in Cluj...
  14. Volvo v501.6 d zgomot motor

    Aveti perfecta dreptate. Exista si exceptii punctuale. De-aia am si zis "putin probabil", nu "imposibil". Scuze de off-topic.