Pataque

Membru
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Pataque

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 03/27/1989

Profile Information

  • Locatie Iasi
  • Auto Volvo S40 1.6d
  • Fabricatie 2009
  1. Debitmetru aer sau altceva?

    Schimbat furtunul si pare sa isi fi revenit. Am dus-o la o plimbare pe la marginea orasului si dupa ceva kilometri a disparut martorul din bord, fumul tot mai putin si pare ca trage mai bine Pret 500 lei cu tot cu manopera.
  2. Debitmetru aer sau altceva?

    E intr-adevar furtunul de la intercooler. Maine foarte probabil vine si il schimb. Sper sa fie doar asta sursa problemei.. Cheers!
  3. Debitmetru aer sau altceva?

    Pai asta zic, furtunul gros e fisurat si urme de ulei prin jur (am sters si am verificat din nou dupa un drum). Clar ca voi schimba furtunul, dar poate fi problema de la el? Ce rol are? Adevarat, nu am testat sa vad cum e cu debitmetrul deconectat. Nu sunt aproape de ea, dar voi incerca sa mai pun niste poze maine dimineata.
  4. Salutare dragi colegi! Se da urmatorul comportament al masinii: putere scazuta, fum negru mult si des si "Check car's emissions system" aprins in bord. La reprezentanta m-au diagnosticat cu debitmetru aer blocat si ceva la etansarea DPF-ului - lipsea un colier (FYI - ~ 1450 lei debitmetru si ~60 de lei colierul - e imprimat cu 'Volvo original'). Am dus-o la un service mai putin respectabil decat reprezentanta unde am rezolvat colierul si curatat debitmetrul (60 de lei toata treaba cu solutia mea), fara sa simt nici o diferenta. Astazi am dus-o la tara si am avut timp mai mult sa stau sub capota si am observat o fisura la nu stiu exact ce e (vezi poze) cu urme de ulei prin jur. Acum, sunt foarte aproape de a comanda un debitmetru nou de la tovarasul Alex Midnight Caller, dar daca saracul nu are nimic si il schimb degeaba? Mecanicul e disponibil de luni, deci pana atunci apreciez pareri si sfaturi. Cheers!