cosminel24

Membru
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

1 Follower

About cosminel24

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie bucuresti
  • Auto volvo
  • Fabricatie 2007
  1. Anulare DPF - jurnale de bord

    salut. Dinoco daca nu ai rezolvat problema cu softul si dpf ia legatura cu dok de aici dupa forum si mai mult ca sigur se va rezolva problema ta. pot sa-ti dau nr lui in privat. numai bine
  2. Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL

    ok. multam mult. cum zicea si bogdan.g la cele 2 tipuri de castrol este invers norma de cenusa, intre fc si fd. nmai bine.
  3. Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL

    salut din nou. chiar sunt nedumerit. pt dpf care este mai bun? la acest ulei am gasit 2 fise tehnice diferite. la ambele la cenusa sulfatata da doua valorii diferite. totusi daca ai dpf care este mai bun jaso-fd s-au jaso-fc? TDS_MOL Dynamic Moto 2T_GB.pdf TDS_MOL Dynamic Garden 2T_GB.pdf
  4. Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL

    salut. foarte bine detaliat. si ideea lui bogdan este buna, numai ca pe la inceputul topicului tot el a spus ca e mai bine cu fc pt cei cu filtru de particule, iar acum spune ca trebui fd. norma fc este mai recomandata pt cei cu dpf are mai putin sulf. eu asta inteleg. va multumesc la amindoi. numai bine
  5. intrebari si iarasi intrebari

    salut. nu fac reclama ,chiar nu am de ce, dar este un magazin multimarca eu am luat de acolo piese si mai au ceva, se poate plati cu, cardul de credit in 1, 2, 3 rate. se poate lua piese pentru mai multe marci. numai bine
  6. intrebari si iarasi intrebari

    salut. pentru ovidiu ioana. incearca la magazinul axevo.ro, este un magazin online si preturi accesibile eu de acolo am cumparat piese si este ok. bafta.
  7. Placute frana.

    salut cristi. sfatul meu e sa mergi pe placute de frina spate marca ATE un picut mai scumpe dar se merita sistemul in sine este ATE. ca sa impingi cilindru inapoi se impinge odata cu rotirea in sensul acelor de ceasornic, normal trebui o presa speciala. dar incearca cu un cleste spit pe care il desfaci pina cind intra in cele 2 gauri din cilndru in timp ce rotesti impingi.
  8. ce fel de ulei sa folosesc?

    salut. eu merg pe mobil1 5w-30 formula fe, il schimb la an s-au 10000km, si accesibil la pret maxim 120 ron bidon de 4l. numai bine
  9. Placute frana.

    salut. eu am pus pe fata discuri si placute noi marca ATE. pe spate placute tot ATE ca discurile inca mai sunt ok
  10. Aditiv filtrul de particule

    salut. normal ca este o diferenta la mufe de la ford la volvo sunt 2 marci un pic diferite. dar pozitionarea rezervorului este la fel la ambele masinii. parerea mea ca ambele masini la partea de mecanica si piese se aseamana in proportie de 80 la suta. numai bine
  11. Aditiv filtrul de particule

    poze pozitionare rezervor aditiv filtru particule. el se afla intre puntea spate si rezervorul de combustibil.
  12. SALUT DOMNILOR. foarte bun tutorialul, excelent detaliat si foarte lamuritor multumim inca o data. la partea din fata dupa ce dai jos etrierul si scoti placutele, stiu ca trebui desfacut si suportul etrier ca sa poata fii scos discul de frina are 2 suruburi de 12. intrebare. de ce ai pus arcuri mai mici decit cele oricinale ? ai vrut sa lasi garda mai jos? iarna nu o sa fie probleme? multumim inca o data de topic si poze, cum spuneai si tu cu scule adecvate se pot face multe la masina fara a mai merge in service si ceva cunostinte de mecanica. multumim inca o data. numai bine .
  13. Problema grava turbo

    salut domnilor. asa este sa ajungi la sita aceea este foarte mult de munca, pozitie greu accsibila dar daca cineva vrea sa elimine dpf , ca tot se demonteaza acolo este bine sa fie scoasa acea sita pacatoasa care face multe pobleme turbinei.eu folosesc ulei motor 5w-30 mobil1 . schimbat la an s-au 10000 km. numai bine
  14. Problema grava turbo

    acest motor este si pe ford focus,mazda 3 grupul psa si altele. la ford focus spre exemplu scrie in carte ca la 60000 se inlocueste aceasta sita daca aveti timp un pic intrati pe forum la ford[sunt motoare la fel] si o sa va convingeti singurii . toti spun ca trebui inlocuita s-au eliinata .SERGE vad ca esti di cj vezi ca la tine in oras este un foarte bun meserias pe nume TURBOJACK il gasesti pr forum la ford ia legatura cu el si te poti convinge si vei face multe reparatii la el daca ai nevoie este foarte bun.
  15. Problema grava turbo

    salut domnilor. aceea sita este problema, ea se inlocuieste la 60.000 mii km dar multii nu o fac. este intr-o pozitie greu accesibila undeva sub turbo, in spatele dpfulu. ea este de fapt intr-un surub de 10 care vine prins pe motot trecind printr-o conducta cu saibe inainte si dupa surub.