• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Dumi81

Membru
  • Content count

    311
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

80 Good

About Dumi81

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 06/05/1981

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Constanta
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 2006
  • Auto2 Ford Focus
  • Fabricatie2 2009

Recent Profile Visitors

1,823 profile views
  1. Probleme diferențial

    Cand 2 iti spun ca esti beat te duci si te culci. Dar tu preferi sa deschizi mai multe topicuri pe aceeasi tema. Zgomotul este de la un rulment. Daca nu ai vibratii este rulmentul de la roata . Daca ai mers cu rulment spart, nu inseamna ca esti expert in zgomotele de rulare. Asta care se aude pe filmare nu este spart, este uzat, urmeaza sa se sparga daca vei merge +2000km pana in Romania. Daca ai timp suspenda autoturismul , asigur-o temeinic sa nu cada si asculta zgomotul cu motorul pornit si masina in viteza 50-60 km/h ,35-40mph in cazul tau. Capatul de planetara de la roata nu da un asemenea zgomot in decelerare. Iar cel dinspre cutie iti va da vibratii la accelerare. In alta ordine de idei daca sti ce are masina de ce mai ceri pareri pe forum?!?
  2. Incearca cu FAG sunt foarte buni la preturi ok. 
  3. Probleme diferențial

    Rulment roata fata. Cum de esti sigur ca nu este rulmentul ? Eu sunt 99% sigur ca este rulmentul . Daca mergi in linie dreapta si virezi usor stanga/dreapta nu se aude mai tare?
  4. Te sfatuiesc sa renunti la idee. Inelul ABS vine cu butucul si rulmentul. Nu cred ca vrei sa probezi senzatiia de a avea martor ABS aprins in bord. Un rulment bun costa 120-150 ron, kit-ul complet 250-270 ron, ai nevoie de extractor pentru a scoate rulmentul vechi....eu nu as face asa ceva, pocedeaza cum consideri ca este bine.
  5. Clapeta Acceleratie

    Salut, nu mai cauta ca nu ai asa ceva. Nu inteleg nici eu cum se tureaza/accelereaza. Corpul clapeta este in partea dreapta a masinii, acolo unde tubulatura de admisie devine patrata, inainte de a intra in galeria de admisie, dar la unele modele lipseste clapeta.
  6. pedala ambreiaj

    Nu are treba cu pedala, poti cumpara un alt ansamblu care poate fi montat pe pe pedala masinii. Schimbatul pedalei este o operatiune destul de complicata. Eu am mers fara arc mai bine de 5 ani, pana cand a cedat pompa, poate ca are o influenta, deoarece pompa nu isi mai face cursa completa. Poti cumpara de aici alt arc: https://www.catalog.altgradauto.ro/articol/Ambreiaj,_cutie_viteza/Cablu_ambreiaj,_pedala,_arc/Set_arc_pedala_ambreiaj_-9027.html    
  7. pedala ambreiaj

    Sâm, 05 Aug 2017 12:02:13 Salutare ! Ieri am patit.o si eu in trafic la un diesel Dupa ce s.a auzit un trosc m.am trezit la picioare cu un arc si o tija de plastic cu vaselina pe ea. Am citit pe aici si vad ca la.majoritatea s.a rupt acel arc insa la mine arcul e intreg si s.a rupt putin din capul tijei de plastic Dupa patanie se simte pedala putin mai rigida dar nu incomodeaza la condus/schimbarea vitezelor. Dupa spusele multora acel arc are rolul de a ajuta ca pedala sa revina in pozitia initiala dar la mine pedala revine sus dupa ce o apas si fara acel arc si asta ar fi o nedumerire Si as vrea sa stiu sigur daca chiar cunoaste cineva daca conduc fara acel arc pana voi inlocui tot ansamblul implica vreun risc/dezavantaj/pericol pt pompa de ambreiaj sau nu. Este arcul care ajuta pedala sa revina in pozitia superioara.
  8. trepidatie puternica in relanti

    Daca se aude si zgomot, as banui volantul sau volanta cum este gresit denumit. Mai intai scapa de opririle la peste 2500 rpm, se poate sa nu se alimenteze corespunzator. Daca apesi usor pedala de ambreiaj simti in talpa o bataie accentuata? O vibratie usoara este normala. De asemenea la inceputul defectarii volantul face mai urat cu motorul rece, la pornire dimineata.
  9. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    Salut, Cand ai schimbat filtrul de motorina? De acolo as incepe, sau tot din cauza filtrului murdar senzorul de presiune de pe rampa de injectie, dar acesta ar fi dat si eroare pe BC.
  10. Hop si eu cu V60

    Salut, Becurile gen: Philips Racing Vision, Osram Cool Blue....etc. Pentru acel surplus de lumina utilizeaza filamente mai subtiri, aceste filamente cedeaza mult mai rapid, mai ales datorita denivelarilor de pe drumurile noastre.Daca montezi ambele becuri odata, vei remarca ca se vor arde la scurt timp unul dupa celelalt.. Pentru a folosi aceiasi putere a becului 50/55W la tensiunea de 12V si sa obtii mai multa lumina, acesta este compromisul: filamente mai subtiri, temperatura mai mare la nivelul filamentului si implicit durata de viata redusa.
  11. Acel selector , se misca de cate ori schimbi treptele cutiei de viteze , daca urci pe cineva in masina si il pui sa se joace cu schimbatorul in diferite trepte de viteza, acea piesa se va misca, practic este o grautate care te ajuta sa depui mai putin efort la schimbarea treptelor de viteza. Daca schimbi pozitia acelei piese cu mana vei observa cum selectorul (maneta de viteze), va intra in anumite trepte. In concluzie nu exista niciun risc pentru cutia de viteze. Singurul risc este sa o lasi pe liber sa misti acea piesa cu motorul oprit, cutia sa intre intr-o anumita treapta si sa dai la automat fara sa mai fi atent la selector si masina se va misca ......dar astea sunt deja povesti. Spor.
  12. ce face aia ? v50 1.6 d 2005

    Salut si tie, Primul este senzor de ploaie, pe maneta de la stergatoare in capatul acesteia nu ai un buton " Auto"?  "Ledurile" din oglinda sunt senzori crepusculari ( masoara intensitatea luminoasa) . Oglinda ta este heliomata ( antiorbire) , isi schimba culoarea (se inchide) noaptea cand din spate iti vine un alt auto cu farurile aprinse. Daca ai folie pe geamurile din spate, nu prea ma face nimic. Bafta.  
  13. Nu am lumina in portbagaj

    Salut, probabil este microcontactul din broasca, da cu WD 40 sau ceva similar in broasca si se poate sa-si revina.
  14. eroare SRS-CFFF

    Cred ca te lasa alternatorul. Verifica incarcarea, altfel te lasa in drum cu bordul plin de martori luminosi. Este destul de des intalnita acesta problema, alternator Denso DAN930. Dar mai intai verifica incarcarea.
  15. Lipsa presiune ambreiaj

    Salut, Cum s-a facut diagnosticarea pompei? Curgea lichid pe langa ea sau nu facea presiune? La mine functioneaza ambreiajul/pompa, numai la utilizare excesiva ramane pedala mai jos si de fiecare data am gasit aer in instalatie. Pompa mea este SWAG cea originala era FTE, am vazut dupa demontare.