• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Dumi81

Membru
  • Content count

    304
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

77 Good

About Dumi81

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 06/05/1981

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Constanta
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 2006
  • Auto2 Ford Focus
  • Fabricatie2 2009

Recent Profile Visitors

1,771 profile views
  1. trepidatie puternica in relanti

    Daca se aude si zgomot, as banui volantul sau volanta cum este gresit denumit. Mai intai scapa de opririle la peste 2500 rpm, se poate sa nu se alimenteze corespunzator. Daca apesi usor pedala de ambreiaj simti in talpa o bataie accentuata? O vibratie usoara este normala. De asemenea la inceputul defectarii volantul face mai urat cu motorul rece, la pornire dimineata.
  2. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    Salut, Cand ai schimbat filtrul de motorina? De acolo as incepe, sau tot din cauza filtrului murdar senzorul de presiune de pe rampa de injectie, dar acesta ar fi dat si eroare pe BC.
  3. Hop si eu cu V60

    Salut, Becurile gen: Philips Racing Vision, Osram Cool Blue....etc. Pentru acel surplus de lumina utilizeaza filamente mai subtiri, aceste filamente cedeaza mult mai rapid, mai ales datorita denivelarilor de pe drumurile noastre.Daca montezi ambele becuri odata, vei remarca ca se vor arde la scurt timp unul dupa celelalt.. Pentru a folosi aceiasi putere a becului 50/55W la tensiunea de 12V si sa obtii mai multa lumina, acesta este compromisul: filamente mai subtiri, temperatura mai mare la nivelul filamentului si implicit durata de viata redusa.
  4. Acel selector , se misca de cate ori schimbi treptele cutiei de viteze , daca urci pe cineva in masina si il pui sa se joace cu schimbatorul in diferite trepte de viteza, acea piesa se va misca, practic este o grautate care te ajuta sa depui mai putin efort la schimbarea treptelor de viteza. Daca schimbi pozitia acelei piese cu mana vei observa cum selectorul (maneta de viteze), va intra in anumite trepte. In concluzie nu exista niciun risc pentru cutia de viteze. Singurul risc este sa o lasi pe liber sa misti acea piesa cu motorul oprit, cutia sa intre intr-o anumita treapta si sa dai la automat fara sa mai fi atent la selector si masina se va misca ......dar astea sunt deja povesti. Spor.
  5. ce face aia ? v50 1.6 d 2005

    Salut si tie, Primul este senzor de ploaie, pe maneta de la stergatoare in capatul acesteia nu ai un buton " Auto"?  "Ledurile" din oglinda sunt senzori crepusculari ( masoara intensitatea luminoasa) . Oglinda ta este heliomata ( antiorbire) , isi schimba culoarea (se inchide) noaptea cand din spate iti vine un alt auto cu farurile aprinse. Daca ai folie pe geamurile din spate, nu prea ma face nimic. Bafta.  
  6. Nu am lumina in portbagaj

    Salut, probabil este microcontactul din broasca, da cu WD 40 sau ceva similar in broasca si se poate sa-si revina.
  7. eroare SRS-CFFF

    Cred ca te lasa alternatorul. Verifica incarcarea, altfel te lasa in drum cu bordul plin de martori luminosi. Este destul de des intalnita acesta problema, alternator Denso DAN930. Dar mai intai verifica incarcarea.
  8. Lipsa presiune ambreiaj

    Salut, Cum s-a facut diagnosticarea pompei? Curgea lichid pe langa ea sau nu facea presiune? La mine functioneaza ambreiajul/pompa, numai la utilizare excesiva ramane pedala mai jos si de fiecare data am gasit aer in instalatie. Pompa mea este SWAG cea originala era FTE, am vazut dupa demontare.
  9. Lipsa presiune ambreiaj

    Nici la mine nu curge, dar la revenirea pedalei patrunde aer in instalatie, daca faci dezaerarea instalatiei nu ies bule de aer? 
  10. Lipsa presiune ambreiaj

    Verifica etansarea conductelor pompa-receptor. Sa inteleg ca prin kit ambreiaj ai schimbat si rulmentul de presiune. Este o problema oarecum frecventa, Ford a recunoscut-o si a avut 3 recall-uri pe tema aceasta: pompa ambreiaj, conducta de legatura si rulmentul de presiune, de asemenea au inlocuit lichidul de frana cu unul Low Vascosity. Gasesti lichid de frana Ford LV pe Altgrad Auto si probabil in alte magazine auto.  Am si eu aceiasi problema si in video se vede cauza. V_20181204_114756.mp4
  11. Nu are nicio relevanta. Roata din dreapta este supusa unor momente mai mari. Plus ca ai tendita de a intra mai des in gropi cu roata din dreapta, partea soferului este mai protejata. Inclusiv atunci cand ploua apa sta mai mult pe partea dreapta a drumului, rulmentul din dreapta este mai "spalat" . Si la mine cel din dreapta a cedat primul, ambii rulmenti fiind cei originali ai masinii. Am pus FAG, daca vor tine 90k km ma declar super multumit. 
  12. Nu stiu cat a fost alternatorul sh, dar unul nou costa aprox. 600 ron, nu stiu daca merita sa pui unul vechi de 9 ani.... Daca aveai de 120Ah si ai trecut pe 150Ah se poate sa fie nevoie de un update de soft. Nu stie sa indice ca nu incarca bateria, dar este foarte mofturoasa la alte detalii. Seara buna.
  13. Salut, Nu te atentioneaza. Dupa ce ma lasat in drum cu toate becurile in bord, am luat bateria si am incarcat-o. Am scos borna + de la alternator si mufa, am montat bateria si am mers cu ea asa cam 12km, fara nici un mesaj sau bec in bord. In mod sigur nu avea incarcare, nu avea cum. Cauta alternator Denso DAN930 150Ah, este ceea ce ai pe masina, daca este cel original. O sera buna!
  14. Garnitura este o foita de tabla, este probabil originala si este pusa corect.
  15. Copiere cheie

    Nu are nicio treaba telecoanda cu recunoasterea cheii pentru pornire. Cip-ul de pornire, cel pe care il citeste bobina de pe contact este in varful cheii, nu pe placa electronica. Masina va porni fara baterie la cheie fara probleme. Imi poti spune cum se numeste firma care repara cheii? Multumesc.