cipriakos

Membru
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About cipriakos

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie drobeta
  • Auto v50
  • Fabricatie 2009

Recent Profile Visitors

591 profile views
  1. Buna ziua, Sunt posesorul unui volvo V50 1.6d 2009. Acum circa doua luni am ramas fara aditivul folosit la regenerarea flitrului DPF. L-am inlocuit, am curatat filtrul, dar in continuarea a ramas in bordul ca exista o problema la sistemul de evacuare a gazelor. Pina ieri am mers fara probleme,  cind mi s-a aprins din nou in bord ca filtru s-a infundat. Am vorbit la reprezentanta si mi-au spus ca degeaba am umplut rezervorul cu aditiv ca este necesar si resetarea senzorului de la rezervor, in caz contrar calculatorul nu va face regenerarea filtrului DPF si acesta se va infunda. Intrebarea este daca cu interfata de diagnoza VOLVO VIDA DICE 2014D se poate face aceasta resetare? In caz afirmativ, avand in vedere cat ma costa resetarea la reprezentanta si chletuielile cu deplasarea, ma gindesc sa achizionez si eu o astfel de interfata. Va multumesc anticipat pentru raspuns.
  2. Buna ziua! Apelez la cei mai cunoscatori dintre dumneavoatra pentru a-mi da un sfat in rezolvarea urmatoarei probleme pe care o am la un volvo V50 1.6D 2009 110,000km Acum 3 luni mi-a aparut un mesaj in bord ,, minder motorvermogen ,, ( meniu in olandeza, oricum ceva atentie la puterea motorului) si masina a intrat in regim de avarie. Am oprit in parcare, iar a doua zi cind doream sa ma duc la un service am ramas uimit sa constat ca bateria este moarta si nu am mai reusit nici sa deschid masina. Dupa ce am incarcat bateria pe o statie a unui prieten masina a pornit fara probleme si nu am mai avut niciun mesaj. Dupa circa doua saptamini, in drumul de concediu spre Grecia am primit din nou acelasi mesa ( de doi la plecare, si o datala intoarcere), care insa dupa repornirea masinii disparea si aceasta revenea la regimul normal de functionare. Ieri mi-a aparut din nou, si dupa ce am oprit la un magazin circa o ora, la intoarcere am constatat din nou cu surprindere ca bateria era moarta. Dupa ce am incarcat din nou bateria am fost la un ,, specialist ,, din Tr. Severin ( orasul unde locuiesc) si mi-a spus ca in programul de testare apare ca bateria si alternatorul sunt ok si ca apare  eroarea ,, releu bujii corupt,, pe care insa pot doar la o reprezentanta Volvo sa o rezolv. Am sunat la reprezentanta de la Timisoara si specialistul de acolo mi-a spus ca eroarea depistata nu poate fi cauza problemei pe care o am la masina. Precizea ca acum circa doi ani am schimbay la alternator puntea de diode si regulatorul de tensiune 9 pe care le arsesem tot eu din prostie) si am mai avut probleme cu filtrul de particule pe care l-a inceputul anului a trebuit sa-l regenerez fortat prin soft. Acum nu stiu cum sa procedez, sa schimb totusi bateria sau regulatorul de tensiune, sa fac un drum pina la o reprezentanta Volvo, sa aiba legatura tot cu filtru? Va rog daca putei sa mi dati un sfat sau daca stiti pe cineva din zona care are se pricepe sa dea un diagnostic corect? Multumesc. Ciprian
  3. Multumesc tuturor care mi-au raspuns. Scuze, motorul este 1.6D , 80 KW, 109 CP. Stie cineva de unde se poate achizitiona ma ieftin aditivul? Dar softul de testare VIDA? Aditivul este EOLYS 176 DPX10? Se poate folosi si altceva? Nu mi ati spus ce credeti de curatirea filtrului la firma din Odorheiul Secuiesc? Daca filtru este colmatat nu ar trebui sa am si mesajul SOOT FILTER FULL? Multumesc
  4. va salut! Sunt din Drobeta si am un volvo V50 din 2009, 110 mii km si am urmatoarea problema mi s-a aprins lampa care indica DEFECTIUNE LA SISTEMUL DE CONTROL AL EMISIILOR si masina a intrat in regim de avarie (nu tureaza peste 3000 rpm). Nu -mi apare mesajul ca filtru de particule este infundat. Am fost la un ,, specialiist'' care mi- a spus ca singura eroarea care apare totusi este de la filtru si ca softul nu ii mai da voie sa faca o regenerare fortata si ar trebui sa ma duc la Timisoara la reprezentanta. Am sunat la reprez. si mi-au spus ca probabil trebuie completat aditivul care m-ar consta 1200 RON. V-as ruga sa ma lamuriti cu urmatoarele; 1. Eroarea poate sa apara daca nu mai am aditiv in rezervor? ( foarte posibil sa nu mai am aditiv, deoarece masina am cumparat-o la 105.000 KM si nu cred ca s-a completat aditivul pina acum) Pe rezervor se poate vedea nivelul de aditiv? 2.Este posibil sa fie necesar sa curat sau inlocuiesc filtru, desi am inteles ca cu DFB nu ar trebui sa fie probleme pina la 120000 km? 3. Ce parere aveti de firma din Odorheiu Secuiesc care curata filtre? 4. Cunoasteti pe cineva din zona care sa aiba un program complet de testare Volvo? Multumesc