crisgor

Membru
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About crisgor

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 09/29/1977

Profile Information

  • Locatie ORADEA
  • Auto VOLVO S40 1.6D 2007

Recent Profile Visitors

1,307 profile views
  1. Multumesc si eu inca o data organizatorilor Andrei si Nelu, multumesc si voua celor care ati participat la intalnire. A fost frumos, m-am simtim bine alaturi de voi Volvistii. Sper sa ne mai vedem si in viitorul apropiat. Multe salutari si toate cele bune. Sanatate.
  2. Ma pun si eu pe lista: 1. Andrei, 2. Nelu, 3. Roberto, 4. badgogo, 5. tricky, 6. dorinscase, 7. voker, 8. crisgor Multumesc lui Nelu de invitatie. Sper sa reusesc sa ajung la intalnire.
  3. Salutari. Aveti voi dreptate ca ar fi mai bine sa se schimbe toate filtrele in acelasi timp. Insa cei de la concesionar Volvo mi-au zis ca flitrul de motorina se schimba la 50.000 km, la fel si filtrul de aer. Aceasta nu inseamna ca trebuie asteptat pana atunci, .... insa m-am gandit ca la 35.000 km (cat are masina mea) mai merge filtrul de motorina inca vreo 5000 km. La fel si flitrul de aer. Asa ca o sa le schimb la 40.000 km.     Daca omul are bani, ...este logic ca e mai sanatos pentru masina sa i se schimbe filtrele mai des.     Fiecare face ce si cum poate. Salutari !!!
  4. Salut. Am reusit pana la urma sa schimb uleiul de motor si filtrul de ulei. Nu a fost asa de complicata treaba. Vad ca ai scris ceva legat de "amorsarea pompei de motorina".  Ce legatura are asta cu schimbul uleiului si al filtrului de ulei Mentionez ca nu am schimbat fitrul de motorina, probabil tu credeai ca vreau sa schimb eu si filtrul de motorina. Cristian.
  5. Sper sa fie asa , noroc ca nu sunt gras  , deci am totusi un pic de avantaj.
  6. Cand am desfacut sa ma uit la motor mi s-a parut ca este cam inghesuit cu atatea tuburi, deci de aceea ziceam ca probabli o sa desfac un furtun sau doua de aer. Am facut o poza la carcasa unde ar trebui sa fie filtrul de ulei. Am incercat sa atasez aici dar nu functioneaza, .... asa ca am pus poza pe blog: http://www.cristiangorgan.blogspot.com/
  7. Multumesc pentru raspuns. M-am uitat zilele trecute sub capota masinii pe la motor sa vad cam pe unde ar putea fi filtrul de ulei, ... si intradevar singurul loc unde ar putea fi este intr-o caracasa cu capac negru care se desface cu cheie tubulara de 27. Ca sa ajung sa desfac acel capac va trebui sa desfac niste tuburi de aer care ma incurca. O sa ma gandesc cum o sa ridic masina si pe ce sa o sprijin pana fac schimbul de ulei. Probabil voi face asa cum mi-a zis unul din membri acestui forum, adica voi face rost de ceva cauciucuri vechi si o sa  le pun sub masina de o parte si de alta.
  8. Multumesc  Roberto pentru informatii. Deocamdata nu pot sa ma apuc de desfacut la masina ca am probleme la doua degete de la mana dreapta, mi s-au umflat din cauza frigului. Deci astept sa vina o zi mai calda. In legatura cu filtrul pe care il are masina mea, el arata asa ca in poza de la link-ul: http://www.piese-volvo.ro/catalog/product_info.php/cPath/47_49_59/products_id/351
  9. Am cautat un pic prin topicuri, dar nu am gasit de unde pot descarca VADIS-ul. Totusi ce este VADIS-ul ? Un program care se instaleaza ? ... sau un manual PDF ? Daca cumva afli tu, te rog sa ma anunti cum pot sa il descarc. Multumesc.
  10. Primul schimb l-am facut la Volvo Service cand masina avea un an  dar avea doar 16500 km, si a trebuit facut ca sa nu pierd garantia. Acum am iesit din garantie si ma apropiu de 36000 km, deci trebuie sa schimb uleiul de motor si filtrul.
  11. Ai dreptate, ... cand  aveam opel, mergeam la Service Opel, cumparam uleiul de la ei, imi dadeau filtrul gratis si faceau si schimbul gratuit. Stiu ca exista si varianta aceasta , ... dar din pacate nu sunt in tara. Sunt in Italia, mi-am pierdut locul de munca la sfarsitul anului trecut, si acum sunt in cautare de alt loc de munca. Dar e foarte greu de gasit, e o situatie dificila. Probabil ma voi intoarce in Romania.       Oricum eu am cumparat deja ulei si filtru pt Volvo, ... deci ramane sa descopar cum sa fac schimbul daca e posibil sa il fac eu, .... asta pentru ca imi place sa invat cum se fac anumite lucruri la masina.
  12. Iti multumesc "vita_fresh2008" pentru informatiile date. Cred ca ai dreptate in legatura cu cheia tubulara. Am citit si eu ceva forum di Italia si zicea cineva ca se foloseste o tubulara cotita de 27 mm, tipul din Italia scria ca si-a cumparat-o cu 23 Euro. Nu stiu daca exact daca e cheie tubulara normala, sau una speciala pentru filtru. Din cate am inteles din ceea ce mi-ai scris, filtrul de ulei se afla in parte superioara a motorului, deci nu in partea de jos langa baia de ulei.   Astept sa vad ce sfaturi mai imi dau alti membri ai Clubului Volvo. Multumiri inca o data.
  13. Salutari tuturor membrilor acestui Club. Sunt nou inscris in acest Club. Am un Volvo S40 1.6 Diesel din 2007. As vrea sa schimb de unul singur uleiul de motor si filtru. As avea nevoie de cineva care sa-mi de-a mai multe informatii. Este cineva dintre voi care a schimbat de unul singur uleiul si filtrul?  Unde este motant filtrul de ulei? E in partea se jos a masinii unde e baia de ulei, sau se ajunge la filtru prin partea de sus a motorului ? Ce cheie trebuie sa imi cumpar pentru ca sa desfac filtrul? Stiu ca sunt cel putin 2 tipuri de chei pt filtru de ulei: una cu lant si una cu un fel de fasie de tabla cu dinti care se strange pe filtru. Nu stiu care dintre cele 2 chei trebuie sa cumpar. Oare este greu de schimbat filtrul de unul singur fara a merge la mecanic? Sper sa imi trimiteti ceva informatii care m-ar putea ajuta. Va multumesc anticipat si va urez toate cele bune.