gabrielrm

Membru
  • Content count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

2 Followers

About gabrielrm

  • Rank
    Junior
  • Birthday 07/31/1966

Profile Information

  • Locatie Timisoara
  • Auto Volvo V40 B4184S2
  • Fabricatie 2000
  1. citire calculator timisoara

    Salut, te pot ajuta cu o citire de calculator. Suna-ma la 0766281076 de marti.
  2. Piese S40/V40,S60,V70

    A sosit tripla dreapta caroserie. Arata bine, mersi.
  3. Piese S40/V40,S60,V70

    Imi convine pretul pt. tripla. Detalii pe pm sau te sun maine?
  4. Piese S40/V40,S60,V70

    Salut. Tripla dreapta V40 si senzori parcare care merg pe V40, daca ai ma intereseaza un pret. Multumesc.
  5. Nu merge rotund la relanti

    Am atasat o poza din VADIS (cred ca e masina ta). IAC este prescurtare in engleza de la "Idle air control" si la mine (B4184S2) este sub o aparatoare de plastic, prinsa intr-un surub si o clema de plastic, ce sta peste IAC si partea in care intra cablul de acceleratie. Are o forma cilindrica cu un diametru de vreo 5 cm, la un capat intra o mufa iar la celalalt face 90 de grade si se prinde cu 2 suruburi, de motor.
  6. E normal sa faca asa?

    Am rezolvat problema dar deja am raspuns aici: http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,8631.0.html
  7. Nu merge rotund la relanti

    Am avut si eu probleme cu fluctuatii in turatia motorului, intai sesizabila la relanti ulterior se accelera singura in mers sau se oprea motorul stand in coloana, mai rar dar s-a mai oprit, timp in care aproape tot timpul am avut becul "check engine" aprins. Initial am crezut ca este de la un senzor de temperatura, ECT (vezi http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,9035.0.html) si mecanicii (da, la plural) ma ameteau cu tot felu de povesti dar problema ramanea. Nu ma stiu cu mecanica si mi-e greu sa ma bag unde nu stiu. Am mai citit pe internet si in final mi-am cumparat un cititor de coduri de eroare si am mai studiat si am ajuns la banuiala problema ca este data de regulatorul de relanti adica IAC. In sfarsit am ajuns si la un mecanic auto (in adevaratul sens al cuvantului). I-am prezentat problema cu accelerari, opriri si "check engine" si fara sa stea pe ganduri sau sa "o puna pe calculator" a spus ce este regulatorul de relanti, l-a desfacut, a turnat o solutie in el, l-a golit, l-a suflat cu aer si gata, nu mai am fluctuatii in turatie, "check engine" aprins, nu se mai opreste si nu se mai accelereaza. Mai aveam cateva luni si implineam 2 ani de cand merg asa desi am fost la mai multi pretinsi mecanici. Asa ca intai curatati sau rugati mecanicul la care mergeti sa va curete regulatorul de relantiu. Problema ar fi praful de la noi. Bafta!
  8. E normal sa faca asa?

    Cu placere, doar ca ... nu sunt de acolo fluctuatiile si oprirea motor la frana/relantiu. M-am bucurat prea repede, azi iar s-a oprit in timp ce stateam in coloana si oscileaza turatia la motor si da, am si "Engine check" aprins. Este mai sprintena, usor dar sesizabil si nu oscileaza asa mult in turatii. Ramane sa mai vedem. Motorul e Volvo.
  9. E normal sa faca asa?

    Problema e data de senzorul de temperatura ECT (Engine Coolant Temperature - temperatura lichidului de racire a motorului) care face parte din grupul de 6 senzori (asa am inteles) pe care se bazeaza functionarea aerului conditionat. La mine intai s-a aprins "Engine check", probabil cand s-a defectat senzorul, dar fiind vara nu am sesizat probleme la clima pana s-a facut mai rece (aprox. sub 20 grade) cand au inceput aceleasi simptome descrise de tine. Cand afara sunt peste 20 grade, nu se mai tureaza. Astazi am schimbat senzorul si nu se mai tureaza, s-a stins "Engine check" si parca e mai sprintena. Sper sa nu se mai opreasca motorul cand franez (si asta a facut-o, dar rar). A avut dreptate Alex (sar'na!) doar ca nu am reusit sa ma fac inteles de catre mecanici. Cauta-l pe Alex, comanda-ti un senzor (nu cred ca e mai mult de 100 lei) si du-te cu el in mana la mecanic. Manopera m-a costat 75 lei cu completare antigel. Am atasat o poza in care se vede conectorul desfacut de la senzor si cablu pana la senzor care este sub temostat si o schema din VADIS cu senzorul vinovat. Bafta si drum bun! temp sensor.pdf
  10. probleme treapta a 5-a

    @lik2008 Eu cred ca merg. Pe site face referire la "To Fit: S/V40 Series, 1.6, 1.8, (2.0 non turbo up to 1999) Manual.(M3P,M5D,M5P Gearboxes)" adica la cutiile M3P,M5D si M5P. Nu stiu ce cutiei ai tu asa ca mai intreaba.
  11. probleme treapta a 5-a

    Adica inca nu merge brici, pentru ca in a 5-a intra cu "smecherie", normal nu vrea parca se poticneste de ceva fara sa faca vreun zgomot si nu intra normal doar "pacalita". Am avut probleme cu sincronul de a 2-a (caraituri) si cine mi-la schimbat nu s-a uitat si la furca (sau cautator - nu stiu cum se cheama) si nu mai bag bani in ea, am s-o schimb poate la anu daca se ridica ceata.
  12. probleme treapta a 5-a

    Verifica timoneria dar e posibil sa fie si de la furca cautator uzata (cred) pt. ca si la mine a fost ceva asemanator si s-a rezolvat partial (90-95%) prin inlocuire 2 bucse la timonerie (set: http://www.partsforvolvosonline.com/product_info.php?cPath=541_569&products_id=4391) care cred ca le gasesti si la Alex, iar ce a ramas e de la furca cautator. (poate la anu' alta cutie) Nu cred ca uleiul poate sa faca asta, dar nu-s mecanic. Bafta!
  13. Se poate adauga DSA?

    Merci, chiar am crezut ca este ESP.
  14. Adica este deajuns montarea modulului DSA si a intrerupatorului sau mai este necesara si rescrierea/modificarea ECU?
  15. Cutie de viteze

    bogdan_a, cat te-a costat cutia?