NightWishMaster

Membru
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Good

1 Follower

About NightWishMaster

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 11/27/1987

Profile Information

  • Locatie : Galati
  • Auto Volvo S40 2.0D Momentum
  • Fabricatie 0
  • Fabricatie 2 0

Recent Profile Visitors

1,549 profile views
  1. Valori VIDA

    Ba da,  dar valorile nu se schimbă in momentul accelerării.  
  2. Valori VIDA

    Buna seara La al meu S40 2.0D, apare frecvent dar nu permanent, un tremurat la ralanti. M-am gandit la injectoare, dar inainte de ele, suspectez un comportament cidat al EGR. Atasez 2 imagini in care apar anumite valori ale motorului. In prima, motorul este la ralanti iar a doua, motorul este turat la 3000rpm, in stationare. Nu ma pricep eu, sau EGR-ul nu misca? Voi ce pareri aveti vis-a-vis de valorile din imagini? Multumesc  
  3. Volvo V50 2011 - Tampon antibalans?!

    Nu cumva e volanta cu masa dubla?
  4. Erori si motor oprit in mers

    Salutare Mi s-a intamplat acum 2 zile, pentru a 3-a oara de cand am masina (S40 D4204T) sa-mi apara o sumedenie de erori in timpul mersului si sa  se opreasca motorul. Erorile sunt multiple (Brake system failture, Immobiliser see manual, engine system service required etc.) iar apoi masina reporneste sau alteori nu. In momentul cand nu porneste, apare Immobiliser see manual, am servo, electromotorul nu invarte iar stergatoarele o iau razna. Hiba poate dura cateva minute, ca mai apoi sa porneasca si sa mearga zile, saptamani fara nicio problema. Nu am reusit sa gasesc nicio explicatie pana acum, de aceea apelez la voi, in speranta ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si a gasit macar o explicatie, daca nu chiar o rezolvare.    Multumesc.
  5. probleme navigatie

    Iti trebuie un kit de pinioane. http://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/instruments/repair-kit-multi-function-gauge-rti/1042201/
  6. Buna,

    Am avea de ajutorul tau, mai esti prin Paris ?

    Thanks

    Giorgiana

  7. Am mai patit una, de data asta cred ca e intentie de furt.  Placut surprins insa de calitatea geamului, care a rezistat eroic  la loviturile primite. 
  8. Vandalism. Nici macar nu au avut intentia de a fura ceve. 
  9. Așa ceva nu doresc nimănui să vadă dimineața când își privește mașina. 
  10. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Am montat un fel de angel eyes, doar că mult mai discret. Am folosit doua benzi autoadezive cu leduri și am securizat lipitori cu bărbate de plastic. Conexiunea electrica am făcut-o la alimentarea pozițiilor. Investiția este una minimă, practic 7 euro pentru patru astfel de benzi (am folosit doar doua din ele).  Benzile le-am găsit pe Amazon, ele fiind precablate și doar cu vreo 2 cm mai lungi decât necesarul. www.amazon.fr/dp/B00UL8BBGS/ref=cm_sw_r_other_awd_2T6swbVQQN81H
  11. Am ramas fara luneta. Cineva fara ocupatie s-a apucat de spart geamuri la masini. Eu am "scapat" doar cu luneta sparta dar altii au ramas doar cu parbrizul intact. 
  12. Tremurat motor cand este rece

    Un sigur furtun de vacuum trebuie sa fie acolo, cealalta "gaura" e libera. 
  13. Diagnoza Volvo

    Salutare. În perioada 15 noiembrie - 15  decembrie voi fi în tara, la Galați, și voi putea ajuta pe oricine din zona cu al meu DiCe. 
  14. Vacuum 2.0d

    Salutare,  Țin sa cred ca m-am panicat degeaba, consumul e totuși in parametri. Am scos-o la câteva sute de km de autostradă și consuma normal.  Multumesc celor ce au citit și rog sa ma scuzați pentru timpul răpit. 
  15. Vacuum 2.0d

    Bună ziua, Cu ceva zile în urmă când am înlocuit volanul plus ambreiajul, am constatat ca una din capetele de la throttle nu mai putea fi acționata deoarece acel cremalier ce este pun în mișcare de către vacuum era efectiv lipsit de dinți. Asa am ajuns sa cumpăr tot acel throttle body în forma de Y lucru care mi-a permis sa curat tot uleiul ce cursese dedesubt, în locul unde toate furtunile de vacuum se unesc. Dar, dorind sa fac treaba pana la capăt, mi-am băgat nasul și am desfăcut toate racordurile vacuumului din acea zona, pentru ca mai apoi sa nu mai știu sa le pun la loc (profesionistă operatiune). De pus, am reușit sa le pun, bazându-mă doar pe imaginație și de poziția lor mai mult sau mai puțin fireasca. Mașina merge, pornește normal, dar consumă mai mult ca de obicei. Nu am reușit sa găsesc pe nicăieri o schema a acelor furtunoase de vacuum, de aceea sper ca cineva care are aceeași motorizare (d4204t) ca și a mea sa ma ajute cu o descriere, o poza sau eventual o schema desenata și din pix. Norocul e ca nu trebuie demontat nimic, doar capacul de plastic a motorului trebuie ridicat. Multumesc mult.