• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

alf 08

Membru
  • Content count

    424
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

120 Excellent

About alf 08

  • Rank
    Suruburile e viata mea
  • Birthday 07/23/1980

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo 360 GLT B200E gpl
  • Fabricatie 1987

Recent Profile Visitors

4,653 profile views
  1. Tinichigiu Bucuresti

    Va salut, Dupa cum am denumit topicul, caut un tinichigiu auto in Bucuresti . Suspensia masinii pe spate lucreaza pe arcuri cu foi, arcuri care sunt prinse prin niste inele care la randul lor sunt prinse de suportii sudati pe lonjeron. E, aici este problema, suportii sudati pe lonjeroane s-au cam dezintegrat si neaparat trebuie sa fie refacuti dupa cei existenti. Am fost la doua service-uri, s-au uitat oamenii la masina si mi-au comunicat niste preturi pentru manopera de am ramas putin blocat. Fiecare isi evalueaza munca dupa propriile criterii (timp, efort), nu comentez, dar cel putin dupa ultima estimare primita  ma gandeam ca iar ii dublez valoarea masinii     . Am uitat sa zic, lonjeroanele par ok, unde se vede un triunghi lipsa de tabla acolo a fost carligul de remorcare. Asadar, daca stiti vreun meserias in ale tablelor, lasati un semn aici. Mersi. 
  2. Te salut, si iti multumesc, dar am rezolvat intre timp. Am rezolvat in sensul ca am gasit si am cumparat un disc nou, si l-am si montat.
  3. Restaurare Volvo 343

    Salut colegu`. Vad ca ai nevoie de niste repere, si in afara de piese provenite din dezmembrari (daca le gasesti) si care sunt si uzate, ma refer la tampoane motor, nu stiu ce poti gasi ca si piesa noua. http://www.classicswede.co.uk/B14_engine_mount_upto_chassis_no_545500/p1733344_9871925.aspx    support motor sau http://www.classicswede.co.uk/PU_Engine_mounts_340_14_and_17_Front/p1733344_8180261.aspx http://www.classicswede.co.uk/index.aspx?pageid=1733345&category=2712348&Page=2 garnituri carburator http://www.classicswede.co.uk/Single_Choke_carb_B14/p1733344_9578067.aspx carburetor. Sper sa te ajute.    
  4. Va salut. Pentru dihania mea,  un Volvo 360, an 1987,  serie XLB344223HC275889, cod motor b200e, 1984cmc, 85 kw am tot cautat un disc de ambreiaj de am ametit. Fara succes. Am ajuns la doua variante, pe care le voi expune mai jos, si in ambele cazuri voi avea nevoie de ajutor. Odata, vreau sa imi ziceti daca stiti vreun atelier de moda veche, care sa monteze ferodouri noi pe un disc vechi. Pe de alta parte, am gasit pe site-ul celor de la bardi, mai precis aici http://www.bardiauto.ro/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/VOLVO/300_SERIES/1987/2_0/B/eroatvitel---valto-kuplung-feltengely/clutch-lendkerek-alkatreszek/clutch-plate discuri Valeo si Japanparts. Legat de acestia, cum pot plasa o comanda, in conditiile in care nu vand persoanelor fizice? In rest, cam pe orice platforma de piese auto online romaneasca raspunsul este invarilabil, si mai precis nelivrabil. Daca am incalcat vreo regula postand link-ul de mai sus imi cer scuze, dar nu mai am idei. As putea sa cumpar de pe ebay, dar parca nu imi convine sa am surprise si sa vad ca ceea ce o sa comand nu o sa fie tot una cu ceea ce o sa primesc. Multumesc.
  5. Volvo 1800e

     ce am gasit eu ca se facea pe vremuri la fabrica de jucarii Oradea?
  6. Intrebari generale!

    Ai ai ai , m-a sunat si pe mine, nu am putut raspunde si am zis ca il sun inapoi. Si evident ca nu l-am sunat
  7. Intrebari generale!

    Oky, raman NGK si Beru sa scanteieze impreuna. Mersi Alex.
  8. Intrebari generale!

    Dragi colegi, am doua dileme (vreau sa schimb bujiile si bobina de inductie).  Asadar, la capitolul bujii oscilez intre NGK iridium LPG Laser Line 1497 si DENSO Iridium power IK16 , iar la capitolul bobine intre BERU si NGK. Preturile sunt relativ apropiate pentru comparatii, si nu stiu ce sa aleg. Sau cum sa aleg, trec pe NGK , sau le combin, sau le iau pe alea ca sunt japoneze sau pe aia e nemteasca?
  9. Salivating...salivating...  Este misto caramida, ce mai.
  10. Salutare colegul ! Te pregatesti pentru Apocalipsa  de ai cumparat asa ceva? Serios acum, este foarte tare zacamantul metalifer , si sa fie intr-un ceas bun. Cum se prezinta motorul, cuia, suspensia?
  11. Ce fel de ulei ?

    Salutare, folosesc LM 15w40 MOS2 pe utilajul din dotare de circa doi ani. Presiune de ulei este, consum de ulei nu prea este, motorul zbarnaie , eu ma declar multumit. Chestiile astea de marketing gen Renault = Elf ma duc cu gandul ca la Dacie nu poti pune decat bujii Sinterom.
  12. Mananca ulei.

     pe asta nu o stiam, segmentare fara a da chiulasa jos. Incerc sa imi imaginez, dar nu prea imi iese. @‌ Arendashu, poti ruga pe cineva sa mearga in urma ta si sa iti spuna daca in momentul in care schimbi viteza esapamentul pufaie un nor albastrui?
  13. Bucsat bloc motor

     bun, bun asa. Merita aruncat un ochi si peste pompa de ulei, si cuzineti daca tot umblati pe acolo.
  14. Bucsat bloc motor

    Naaah, am prins pistonul intre genunchi si am largit canalele cu flexul  .  Am cautat/ gasit un set de segmenti noi, am masurat cu un comparator cilindrii samd etc, si m-am incadrat in a ramane in cotele STD. In lipsa de un set motor nou pentru colegul Viorel, cele scrise mai sus erau niste solutii zic viabile si fiabile: din teava de sonda se poate confectiona camasa pistonului, iar setul de segmenti sa ii obtina dintr-o camasa de alta vechitura(nah, nu or sa fie segmenti cromati ). Normal ca lucrurile astea se fac intr-un atelier, si facute cum trebuie cred ca il pot tine mult si bine. Si ar fi bine sa le faca bine din prima. http://users.tpg.com.au/agnet/make%20piston%20rings.html
  15. Bucsat bloc motor

    Hmmm, m-am lovit de subiectul asta acum ceva vreme. La un moment dat am ajuns la un domn meserias care imi recomandase sa caut camasi de Moskvich (cred ca modelul 1500) fiindca ar avea un diametru suficient din care sa se taie segmentii. Doi, pentru camasi stiu ca se foloseste cu success asa zisa teava de sonda. ceva gen: http://olx.ro/oferta/vand-camasa-cilindru-dacia-1300-ID4e5ns.html eventual incercati sa va uitati pe : http://www.e24h.ro/ansamblu-piston-volvo-440-k-445-1-7/586/1634/28740/10620/  http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P2832&cMegnNr=6399                             nu am stiut exact modelul motorului.