• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

nestor

Membru
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About nestor

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday October 22

Contact Methods

  • Website URL http://www.aristocom.ro

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Timisoara
  • Auto XC90

Recent Profile Visitors

1,494 profile views
  1. CUTIE VITEZA AUTOMATA 2.5 T XC90

    Ai promis ca revii cu detalii, dar cred ca ai si vandut masina intre timp.    
  2. Erori bord - putere redusă motor

    Ai rezolvat problema? Ce a fost?  
  3. Scutura cutia in viteza 5a

    Ati rezolvat problema? Eu am schimbat uleiul la cutie (cei de la reprezentanta din Timisoara mi-au spus ca trebuie sa schimb cutia de viteze!!!) si nu a mai avut nicio trepidatie. Dar am folosit vreo 12 l de ulei ca sa se curete bine, ca in cutie intra 3.5 l, nu poti schimba tot uleiul. Probabil se fac ceva depuneri pe convertizor.
  4. Problema cutie automata, Volvo XC90 D5 2004

    Ce ai mai rezolvat cu problema la cutie?
  5. Turbo xc 90

    Poate cineva sa-mi explice ceva in legatura cu diagrama din atasament?
  6. Turbo xc 90

    Am atasat fisa de echilibrare dinamica a turbosuflantei. De verificat, omul de la service a spus ca a verificat tot, inclusiv senzorul de presiune de langa intrcooler, asupra caruia avea oarecari dubii la un moment dat, ca nu avea tensiunea care trebuia la turatie mare. A verificat de asemenea, sa nu fie scapari de presiune pe la coliere. Daca persista zgomotul acela neplacut (nu foarte puternic, daca pun muzica pot sa-l ignor), inseamna ca ceva nu functioneaza corespunzator. Inainte iti era drag sa auzi fluieratul acela usor cand acceleram... Ce probleme ar putea aparea daca merg la un drum mai lung? Scan_Doc0001.pdf
  7. Turbo xc 90

    Turbina a fost trimisa la Bucuresti la Power Chip si la certificatul constatator au anexat fisa de echilibrare dinamica, dar nu inteleg mare lucru din ea. Am s-o scanez.
  8. Turbo xc 90

    Salut! M-am gandit sa aduc in actualitate acest topic pt ca am avut unele probleme legate de turbo. A inceput cu bombarea intercoolerului, motorul pierdea putere pt ca pierdea presiunea in intercooler, la care se desprinsesera celulele din cauza presiunii prea mari. Am schimbar radiatorul si m-am gandit ca o fi o problema la turbo, care baga prea multa presiune de l-a bombat sus si jos. M-am dus la un service aici la noi in Tm, iar tipii de acolo au demontat turbo si mi-au spus ca axul nu prea are joc dar ca agata pe undeva si ca probabil ramanea geometria blocata in portiunea respectiva si baga prea multa presiune, asa ca mi-au schimbat kitul din turbo, pastrand doar carcasa. Inainte de a schimba turbo, motorul avea un fluirat frumos de la turbina cand acceleram. Acum nu prea se mai aude fluieratul, dar pe la 2000 de ture face un sunet urat, un fel de harsait, care dispare imedat, dar este mai pregnant si tine mai mult cand fortez mai tare motorul, mai ales daca accelerez mai tare in urcare. Mecanicii nu stiu ce poate fi, mi-au spus ca au verificat turbina, au demontat-o din nou si au trimis-o la Bucuresti sa fie verificata pe stand si ca totul este in regula. Totusi, sunetul neplacut este tot acolo si parca nici masina nu da tot ce ar putea. Este motorul D5 din 2004 si are acum 180.000km. Poate cineva sa-mi dea o explicatie?
  9. Diagnoza Volvo

    Ai rezolvat ceva cu cei de la Edy? Spune-ne si noua daca este in regula, sa stim daca se merita sa mergem pe acola.
  10. Consum incalzitor autonom?

    Am desfacut si eu preincalzitorul. Nu este mare filozofie, bara este prinsa doar in 2 suruburi, iar incalzitorul nu este deloc complicat. M-am ghidat foarte bine dupa instructiunile din lincurile postate mai inainte. Ce am constatat: nu era murdar (calamina, funingine sau altceva), in schimb, cand am suflat aer prin egalizator (care mie mi se pare ca ar trebui sa i se spuna injector, dupa functie :Druckregler, Standheizung 3731100), ca sa vad daca este infundat, am observat ca aerul iesea nu numai pe teava aia subtire pe unde ar trebui sa iasa motorina pentru ardere, ci si prin capatul lui, pe langa chestia aia alba, care ar putea fi o supapa. Inseamna ca si motorina iese pe acolo, deci nu poate fi dozata corect, in consecinta, se produce prea mult fum pt ca motorina nu arde complect. Am montat totul la loc, urmeaza sa-mi aduc piesa (dureaza vreo 5 zile), apoi sa o schimb. Are cineva alta parere?
  11. Consum incalzitor autonom?

    Pot sa va spun preturile de la noi: -egalizator - 578 lei -injector - 300 lei -tot ansamblul - 1798 lei
  12. Am vazut ca rola de ghidaj de la distributie este facuta de INA, chiar daca o cumperi de la SKF, de la Ruville sau de la altii. Cu pompa de apa cum o fi?
  13. Ati putea sa-mi spuneti ce producatori fac piesele pt. distributia OE la motorul D5 (role. curea, pompa de apa)? Multumesc!
  14. Joc caseta directie ?

    Se poate gasi kitul de reparatie pentru caseta de directie? Cat costa?
  15. Inginer zootehnist din 1985. Desi imi plac foarte mult animalele, nu mai profesez din 1990. M-am reprofilat pe comert, am doua magazine in care vand piese auto, dar am ramas cu nostalgia meseriei pe care am studiat-o in tinerete. Inca nu am renuntat la ideea de a-mi face o ferma de animale, sau macar o balta cu pesti.