gaby.volvo

Membru
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

4 Followers

About gaby.volvo

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 05/26/1992

Contact Methods

  • Website URL http://www.volvo.hexat.com

Profile Information

  • Locatie Suceava-Falticeni
  • Auto volvo s40
  • Fabricatie 2000
  1. Cutie de viteze?

    salutare. daca ma poate ajuta cu ce am cerut aici il voi intreba. multumesc pt sfat
  2. Cutie de viteze?

    cutia originala a fost schimbata in urma unui accident si am pus-o pe asta care e acuma, care nu e de pe acelasi motor (ma refer la KW si CP). Si in plus curge si ulei pe la simiringuri...si vreau sa o schimb complet. deci...ma poate ajuta cineva cu informatia ceruta mai sus? am gasit cutia cu codurile alea...si de aceea intreb.
  3. Cutie de viteze?

    Salutare tuturor. Am o mica intrebare la cunoscatori. De ceva vreme a inceput sa faca figuri cutia de viteze si m-am hotarat sa o schimb. Am pe masina tot o cutie SH si nu se mai cunosc codurile...si nici nu stiu exact ce sa cumpar. vreau una exact de pe motor benzina de 1783 cmc 90 kw (dupa 2000 luna a-5a). Acum va intreb pe voi: imi poate spune cineva dupa codurile noii cutii daca e compatibila cu motorul meu? Codurile: Part Number: P30614181 Code: F5M42
  4. martor la bord

    martorul franei de mana arata un "P" intr-un cerc. ce mi s-a aprins mie e cu totul altceva... la senzorii ABS m-am gandit si eu prima data, tinand cont ca am martorul ABS aprins permanent in bord. Deocamdata nu s-a mai aprins nimic...mai astept sa vad la un drum peste suta de km cum se comporta.
  5. martor la bord

    salutare si La multi ani! Dupa un drum SV-GL pe 25 decembrie...la intoarcere s-a aprins martorul de la frana, acel semn al exclamarii intr-un cerc rosu. Mentionez ca lichidul de frana este recent schimbat, aerisita toata instalatia, ambreiajul tine bine. Am avut niste probleme cu etrierepe pe spate si am inlocuit placutele roase pana la fier cu altele care le aveam prin garaj care aveau destula suprafata aderenta pe ele. Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit, martorul s-a stins, dar mi-a aparut inapoi in mers. Aceeasi situatie...motor stins si reaprins, dupa care nici pana in ziua de azi nu mi s-a mai aprins asa ceva. A mai patit cineva asa ceva? Care ar fi cauza?
  6. iluminat ceasuri

    salut! George, zi-mi te rog, unde ai gasit leduri rosii pt butoanele geamurilor elecrice? Caut de ceva vreme si nu gasesc la dimensiune potrivita. sunt cu o idee mai mari cele din magazinele in care am fost sa caut...si nu merg introduse decat cu forta, bine asta n-ar fi o problema, daaar...se dilata cam tare si suportul lor de prindere, apoi nu mai merge montat cum trebuie carcasa butonului. la consola centrala am pus becuri de instalatii functioneaza de nota 20
  7. Van Damme si Volvo Trucks

    cred ca peste 100 de vizualizari sunt numai de la mine ) parerea mea, este ca cele doua camioane merd intradevar cu spatele. Se vede cum cei doi soferi se uita in oglinda spre dungile albe ca sa mentina corect directia. Camionul din stanga e cel care se misca, e usor pt ca nu are nici vagon nici remorca cu protap. Cel din dreapta totusi si in realitate la o asemenea viteza e cam greu sa il mentii drept drept fara sa iti fuga vagonul din cui, deci probabil are montat un blocaj la cupla. Si plus de asta, se vede destul de clar si in peisaj cum, ca ar merge cu spatele. La final, la camionul din stanga, se vede roata din fata cum se invarte in sensul care merge in retur.
  8. buna dimineata! V-am trimit un mesaj personal. Multumesc!
  9. consuma mult in relantii

    da, la punctul mort este consum de 1-2. in treapta 4-5 imi arata consum 0. inteleg ce ai spus ca este normal....dar nu-mi explic fenomenul, acum cateva luni in urma era pe 0 si la punctul mort si acum...
  10. consuma mult in relantii

    intocmai..numai cand sta e asa. in mers ramane pe 1-2 consum
  11. consuma mult in relantii

    cum sa nu aiba treaba cutia? de la ea iti indica cu ce viteza circuli, si fiind cam "varza" sa zic asa, ma gandesc ca ea ar fi cauza.. bine, am inteles ca ar fi normal....dar de ce acum ceva timp nu imi arata consum pe vale...asta ma nelamureste pe mine
  12. consuma mult in relantii

    da, intradevar, in treapta a-5-a sau a-4-a consumul este pe 0 la coborare. dar eu am luat-o ca pe o ingrijorare, pt ca fenomenul asta a aparut de ceva timp incoace...deci cum am spus acum ceva timp consumul la vale era pe 0 si la punctul mort. deci nu e motiv de ingrijorare. multumesc pt raspunsuri. totusi asta ar putea fi si de la cutia de viteze, e una nu tocmai buna. dupa ce o schimb cu una originala revin cu un raspuns mai clar.
  13. buna ziua! Va salut! de ceva vreme am observat o neregula la volvo. cand cobor o vale cu motorul pornit si scoasa din viteza, consumul ramane pe 1,7-1,8-1,9 in permanenta. Cand opresc masina pe loc, consumul in bord se face pe 0. Asta se intampla de vreo 2-3 luni in urma...nu ar trebui sa fie asa, deoarece motorul merge doar in relantiu si la turatiile necesare 1600-1700 rpm. Pe diagnoza nu a aparut nici un fel de eroare. fitrul de aer e nou, clapeta de acceleratie si motorasul de relantii e curatat....care ar fi cauza? aveti idee?
  14. o alta problema cu volvoul

    Salut George! daca vrei pe cineva serios si cu pricepere mergi la Auto Test Bucovina in Obcini vis-a-vis de mall Galeria si cauta-l pe Daniel. e baiat super, se pricepe bine. eu la el merg mereu cand am o problema cu masina, si multi alti cunoscuti au fost multumiti.
  15. o alta problema cu volvoul

    voi verifica si elementele alea, desi conducta de aer cald am prins-o recent cu coliere noi, nu cred ca s-au desfacut asa repede. totusi zgomotul se aude de mai de mult...nu am avut timp sa o urc pe rampa sa verific si catalizatorul. astazi ma uit la scut si la conducta din nou sa vad, poate fi o cauza! multumesc de sfat!