kng

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About kng

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/01/1
  1. Nu am Volvo, am sablat si eu oglinzile tot la el vineri, in 3-4 ore de cand l-am sunat, super prompt si rapid. Apelati cu incredere! Sent from my iPad using Tapatalk
  2. dealer Volvo

    Dupa telefon, le-am si facut o vizita azi, am facut si un test drive cu XC60. Foarte amabil domnul Razvan de la Volvo, si mai ales isi cunostea "marfa", lucru pe care il apreciez!
  3. dealer Volvo

    Multumesc Andy, Se mai intampla, din pacate eu am fost ghinionist de 3 ori )) (mesaj prin intermediul site-ului, email la persoana vanzari directe, email la adresa de mai sus). Andy: multumesc din nou pentru promptitudine. Tocmai ce m-a sunat colegul de la vanzari
  4. dealer Volvo

    @mariusdaniel: ai avut noroc, eu am avut ghinion in mod repetat. Odata la adresa pe care am scris acelui vanzator luat absolut la intamplare de pe site, a doua oara folosind adresa generica volvootopeni. Acum sa vedem daca gaseste colegul Ady cel de al doilea email, unde am mentionat data si ora la care l-am trimis. Si eu tot Marius ma numesc, deci o sa ma identifice rapid sau nu...
  5. dealer Volvo

    @Andy 1. Ceream feedback posesorilor de un dealer care chiar sa raspunda la emailuri. 2. Adrese pe care am scris: pai vezi adresa mai sus, care deja a fost mentionata, si mai vezi una: volvootopeni@primusauto.ro luata fix de pe site-ul ala de unde ai citat si tu, si la care am scris acum o saptamana (12/11/2012), emailul a fost trimis de mine la ora 20:24. Prieten cu Google sunt, nu ma uit doar la pret, dar totusi este un factor important in decizia unei achizitii. Degeaba pretul este mic, daca fiabilitatea sau serice-ul sunt naspa (nu vreau sa declansez polemici). Si de asemenea, ma bazez ca pretul "de lista" sa fie doar de lista, dar bineinteles, un punct de plecare. Si in acelasi email, ceream si niste informatii despre service-planul recomandat de Volvo, perioada de garantie oferita de Volvo, etc. Traim in era informatiei, da, avem Google sa cautam informatii si emailul la ce pana mea exista? Sa il ignoram desigur atunci cand primim un email ) Adresa vanzatorului precizat in unul din posturile mele anterioare, am aflat-o tot cu prietenul Google, dar ca sa vezi, nici macar cand am scris la o adresa non-generica nu am primit un banal raspuns. Sau poate ca acel vanzator targeteaza doar clientii cu mult timp liber, care au timp la dispozitie ca sa alerge prin showroom-uri sa afle niste informatii precum pretul...
  6. dealer Volvo

    Am intrebat aici: ce (alt) dealer, si serios recomandati.
  7. dealer Volvo

    1. La ora respectiva era seara, dupa program 2. Aveam nevoie de preturi pe o adresa de email 3. cu siguranta ca omul nu ar fi memorat adresa mea de email, asa ca i-am scris direct, sa dea reply 4. Nu vreau sa aflu niste preturi telefonic si optiunile incluse in cost, vreau un catalog pe care sa il studiez eu in liniste. Repet, nu sunt adrese aiurea in tramvai, dealerii altor branduri "premium" au avut bunul simt sa raspunda/sune. Nu e vorba de bani la telefon, intamplator imi permit sa imi achit o factura la telefon, pur si simplu mi-a fost mai comod sa le solicit in scris. Puteti spune ca este obicei insusit de la alte activitati, ma rog, irelevant.
  8. dealer Volvo

    Am scris atat la adrese generice gen vanzari@... asa cum am facut la altii si unde am fost sunat, cat unor persoane nominale.. ale caror adrese le-am luat de pe site-ul lor. De exemplu: razvan.cristescu@primusauto.ro Probabil individul respectiv are super salariu, super comisioane, stau toti la coada la cumparat masini.
  9. dealer Volvo

    Le-am scris celor de la Primus si de pe adresa de gmail, iar la cateva saptamani si de pe adresa de corporatie. Cei de la BMW/Audi/MB au sunat toti a doua zi, m-au invitat la test drive cand am avut timp, s-au oferit sa imi aduca masina la birou sa ma plimb cu ea daca nu am eu timp sa merg la ei. Cei de la Volvo nici macar un amarat de telefon. Inainte de a lua orice decizie o sa vreau sa fac un test si cu XC60, sau poate S60 sa vad cum merge, dar atitudinea dealerului lasa de dorit. Marca premium... pai citisem ca ar dori sa iasa de pe acest segment. @Midnight: poti da detalii despre acea caravana? Daca am timp poate dau o tura si eu pe acolo. Asta in situatia in care vor avea mai multe masini de test drive.
  10. dealer Volvo

    De ceva vreme ma bate gandul sa-mi schimb masina, asa ca am inceput sa trec/scriu la diversi dealeri sa cer informatii despre diverse masini. Toti m-au sunat a doua zi in urma unui email trimis, mesaj pe site, whatever si mi-au dat informatiile solicitate, iar cand am avut timp am mers si la test drive. De la Volvo... niciodata nu m-a contactat nimeni. Sa inteleg ca isi fac cota oamenii asa de bine, incat nu ii intereseaza potentiali clienti? Pentru inceput doream o lista de preturi pentru ca nu am vazut-o online. Am auzit ca Volvo doreste sa iasa de pe segmentul "premium" dar comportamentul lor lasa de dorit. Daca sa se comporta la vanzare, ma intreb la ce sa ma astept pe partea de service. Ce dealer serios, recomandati pentru zona PH/Buc?
  11. Volvo XC60 = Ford Kuga?

    pariezi? 
  12. Volvo XC60 = Ford Kuga?

    @Roberto: multam de sfaturi, voi citi si sectiunea respectiva. Marturisesc ca eu am fost putin surprins de schimbarea bujiilor la mine. Macar au fost ieftine, 85 ron/bucata @Bogdan G: imediat dupa ce iti pui si tu niste pleoape pe Volvo
  13. Volvo XC60 = Ford Kuga?

    @BogdanG: sunt in "familia" VAG de 15 ani (vw, audi, skoda) . Si eu m-am plans de unele probleme la skoda mea, dar overall, la apoape 100 000 km la  bord in 3 ani jumate, nu am avut (inca) nici o problema cu ea, tot ce am schimbat la ea pana acum au fost: - filtre si ulei la revizii - placutele de frana (pe la 70 000 km) - bujii (la 90 000 km). Masina a pornit bine toata iarna, desi service-ul a spus ca e una arsa la revizie... - parbriz pe Casco, deci nu se pune In aceste conditii cum as putea sa spun ca nu este o masina fiabila? Am mers cu alte VAG-uri ce aveau 4-500 000 km la bord si m-au uimit cum mergeau masinutele alea, nu mi-a venit sa cred. Da, unii de pe vwforum se plang de diverse probleme, dar deh, si la Volvo am citit aici ca le tremura motorul aiurea la baieti si altele dupa ce li s-a pus ceva mai mult ulei in motor. Depinge cum ai grija de masina, sa ii faci rodajul frumos si nu talpa in ea de la prima suta/mie de kilometri. Am avut si Golf de la munca, iar pe ala il conduceam cu talpa la fund, indiferent ca era motorul cald sau rece, bagam ce benzina gaseam in MOL (eram obligat, pe banii mei nu as baga din MOL) si intr-adevar masina aia avea diverse probleme deoarece nu am avut foarte mare grija de ea nici eu , nici colegii mei care au condus-o inainte. Cum spuneam: cand vine vorba de fiabilitate, conteaza si cum tratezi masina respectiva.  Ah, iar la consum, motor 1.6 MPI, am facut Ploiesti - Iasi cu 12-13% consum mediu, mai mult decat Q5-ul de care ziceai cu motor 3.0 TDI Mi se pare normal ca un Q5 sa ia afara 8% cand are o greutate mai mare ca a unei O2, si sa aiba si 80-100 CP in plus. Calutii aia trebueisc hraniti.... Iar acum sa iti dau dreptate, un X5 diesel consuma mai putin decat un Tuareg diesel, in conditiile in care amandoua cantaresc mult si au puteri aproximative. @iulirx: multam de sfat, I will btw, un vecin are un volvo identic cu al tau... oare suntem tu esti acela? ))
  14. Volvo XC60 = Ford Kuga?

    @Bogdan G Tu crezi ca mai scump, inseamna  neaparat si mai bun? Eu la O2 dau 60 ron pe litrul de ulei (deci probabil la fel ca tine), fac toate reviziile la dealer local, pun filtre originale. Ora de manopera costa undeva la 100-110 ron. Acum faptul ca tu platesti dublu un filtru de polen sau ora de manopera doar pentru ca iti place sa te lauzi ca ai o masina din clasa premium, este alegerea ta. Pe mine ma intereseaza la o masina urmatoarele: - siguranta (si aici sunt de acord, Volvo este o masina f sigura, mai sigura decat O2) - fiabilitatea. Aici nu stiu cum sta Volvo. Eu am aproape 100 000 km cu O2 , nu am avut nici o problema cu ea. - costuri: pe ultimii 2 000 de km au un consum mediu de 5.4 litri la suta de kilometri, mers si in oras si in afara. Pretul unei revizii este decent. P.S. Faci o serie de presupuneri gresite si comparatiile tale stupide cu manelistii (aka tuningul farurilor) nu-si au rostul. Treci peste misto-uri si discuta concret, pe fapte, preturi, etc.
  15. Volvo XC60 = Ford Kuga?

    @Bogdan G: mi se pare putin nedreapta comparatia cu X5,Q7, ML. XC60 se compara cu X3/Q5/GL. De asemenea, la BMW reviziile se fac la 25 000 km. Am un prieten cu un X3, el a platit cam 7-800 RON revizia facuta pe la 24 000 km. Eu cam atat platesc o revizia la Octavia 2 TDI care o am , si ii fac reviziile la fiecare 15 000 km. Deci daca tu spui ca o revizie de XC60 costa 1700 RON deja costurile de intretinere sunt mai mari ca ale unui X3. Din ce am citit pana acum pe acest forum, trag 2 concluzii despre Volvo: - au valoarea la revanzare mult mai mica comparativ cu audi/bmw/mercedes - dupa 200 000 km risti sa ai probleme cu motorul M-am inscris pe acest forum deoarece imi place XC60, sunt tentat sa imi cumpar unul si doresc sa aflu problemele intalnite la aceste masini.