n_costi

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

1 Follower

About n_costi

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 09/28/1976

Profile Information

  • Locatie Craiova
  • Auto S40
  • Fabricatie 2001
  1. Salutare, Am si eu o ingrijorare si nelamurire, am un S40 din 2001 cu motor de 1,6 mai exact vin YV1VS10K31F770726 Din ce am reusit sa aflu cutia de viteze ar fi M3P sau JB3-306 Problema este ca intra mai greu in viteza II si III si uneori caraie cand folosesc aceste viteze la turatii mai mici, iar cand masina nu este in viteza sau accelarata aud o bataie sacadata care variaza in fct de viteza de mers....(planetara?) Ma gandesc sa caut o cutie second dar modelul de 1,6 (B4164S2) nu prea se gaseste in schimb am mai gasit cutie de pe modelul 1,8 mai exact JB3 304. Credeti ca se poate pune JB3-304 in loc de JB 3-306? Uni vazatori asa ma sfatuiesc dar vreau sa fiu sigur ca totusi nu cumpar si demontez o cutie de viteze degeaba
  2. Cutia de viteze?

    Salutare, De curand am remarcat un caratit deranjant la schimbarea de viteze la turatie mare in a doua si a treia treapta. Cam acum o luna a inceput sa agate, in sensul ca nu mai intra lejer in viteze, agata un pic am facut vreo 2-3000 de km de atunci si am ajuns la caraiT. Ce mai pot sa va zic ca anul trecut am fost in austria si am remarcat o pierdere de ulei pe langa planetara stanga, au verificat=o au completat ulei la cutie si in tara am schimbat cauciucul dispre cutie al planetarei pe original. Am verifica si lichidul de frana este la maxim iar cu masina oprita intra in toata vitezele foarte usor... Acum intrebarea e ca nu stiu la ce sa ma astept, daca o duc in service o sa ceara destul numai sa o demonteze, pt montat si demontat o palentara au cerut vreo 200 lei la cutie banueisc ca mult mai mult, si dupa ce o demonteaza o lasa in service. La ce sa ma astept, cutie, ambreaj? ce fel de cutie am ? merge una second hand de 1,8? E cumva lipsa de ulei in cutie? sa ii pun ceva metabond? Daca caraie asa risc sa o stric de tot?-De intrat totusi intra in viteza, din ce am vazut poate ramane blocata in viteza? cat de grav ? oricum mai tr sa fac cel putin 500 km pana acasa de la mare Motorul este de 1,6 S40 din 2001 VIN YV1VS10K31F770726
  3. Pierdere ulei cutie

    Azi am fost in service, Spre surpriza mea masina a fost verificata si chiar un test pe strada pentru identificara problemei si totul gratis, Din pacate problema e cu burduful de la planetara stanga din cate am inteles cu rulment si toate accesorille, dar jocul este acelasi in viteza a 4 a la scoaterea din vitezea e un troncanit, In conculzie as comanda acel burduf dar sper sa gasesc piesa corecta, pentru a nu plati niste bani pe o piesa inutila. din cate am vazut Alta dilema este daca trebuie sa cumpar complet toata planetara stanga sa scap de troncanit, eventula un pret estimativ pt aceste piese. Burduful de planetara e obligatoriu ca pierde uleiul de cutie si risti multe, daca merg in continuare cu troncanitul deranjant la roata risc sa agravez problema? Adica va costa mult mai mult reparatia mai tarziu?
  4. Pierdere ulei cutie

    Multam mult pentru operativitate, Din pacate nu prea am service Volvo prin craiova, asa ca o sa ma duc la un service Renault Redac pe vineri la o constatare, Daca este cazul o sa te contactez sa vad de unde pot lua chitul ala de reparatie planetara
  5. Pierdere ulei cutie

    Cred ca e modelul din poza 2 adica cel cu parte metalica, Masina este 1,6 benzina an 2001 S40, cutia nu prea stiu de care este Poti sa imi zici cat costa elementele din poza 2? pierderea de ulei este sigur pe stanga, partea soferului, Troncanitul mi se pare ca tot pe stanga dar de asta nu pot fii sigur din mersul masini
  6. Salutare, vreau sa stiu si eu dc puteti identifica problema, Pe la planetara stanga se prelinge ulei cred ca din cutia de viteze, pe unde iese planetara din cutie, nu curge sa faca balta dar e mai tot timpul ud si se prelinge, ce problema ar putea fii? A doua problema cred ca legata de prima, de putin timp a inceput sa trocane, cred ca tot planetara atunci cand roata nu e in sarcina (e scoasa din viteza sau la vale) - roata se invarte mai repde decat cutia de viteze, si uneori in curbe stranse, De asemena a aparut un scartait de roata la viraje mai stranse si cu viteze rezonabile (40-60km/h)