bogdant19

Membru
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About bogdant19

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Ilfov
  • Auto VOLVO XC60
  • Fabricatie 2011

Recent Profile Visitors

642 profile views
  1. Pierderi antigel iarna

    Ah. Am uitat sa precizez ca cele 2 mesaje inseamna dupa o cautare pe google. "Nivel antigel scazut. Opriti in siguranta." "Nivel antigel scazut. Opriti motorul."
  2. Pierderi antigel iarna

    Salutare, Ieri dimineata dupa ce am pornit motorul pentru vreo 5 - 10 minute ca sa se incalzeasca, cat timp m-am ocupat de deszapezire, intru in masina si mesaj "kühlmittel niedrig sicher anhalten" sau "kühlmittel niedrig motor abstellen". Este vorba de un XC60 D5 AWD din 2011. Opresc motor. Las cateva ore sa se raceasca.. completez antigel - vreo 300ml. Plec .. imi rezolv treburile. Azi dimineata inainte sa pornesc zic sa verific nivelul. Sub minim. Mi-a papat aproape 300ml intr-o zi. Buba asta am avut-o si anul trecut la fel la temperaturi mult sub 0. Dar nu consuma cantitati atat de mari de la o zi la alta. Astazi fiind prins in trafic am mers aproximativ 4 - 5 km cu ea asa - cu indicatoarele pornite - pentru ca nu aveam unde sa opresc. Din ce am citit ar putea fi probleme cu: 1. radiator spart - putin probabil l-am schimbat in august si de atunci pana acum nu am avut probleme 2. teava fisurata - putin probabil din nou pentru ca nu vad scurgeri pe niciunde 3. am mai vazut ceva cu nu stiu ce heater - dar nu sunt total lamurit in privinta asta - nu stiu ce ar trebui sa verific 4. de ce imi este cel mai teama - garnitura de chiloasa - aici m-am uitat in vasul de expansiune si nu vad urme de ulei .. antigelul pare a fi curat. O sa-mi fac astazi o programare intr-un service .. si aici am 2 intrebari la cei care au mai auzit sau s-au mai lovit de probleme similare: 1. Recomandati-mi va rog un service de incredere in Bucuresti / Ilfov capabil sa identifice si sa rezolve astfel probleme si cu ceva experienta pe Volvo. Cu cei de la Primus m-am lamurit cum sta treaba. Am auzit lucruri bune despre cei de la Augsburg - Chiajna. Ceva pareri despre ei ? 2. In cazul in care ma confrunt cu cea mai grava problema adica (4.) - garnitura de chiuloasa - stiu ca pe langa aceasta la schimbul ei mai trebuiesc schimbate o sumedenie de chestii. Pompa de apa si multe altele. Asa este ? Sau abera cel care ma speria cu asta ? A mai facut cineva aceasta manevra de schimb garnitura chiuloasa ? La ce costuri ar trebui sa ma astept ? Va foarte multumesc!  
  3. Xc60 cutie automata exploatare

    Salut, Ieri am sunat sa-mi fac o programare la Primus pentru revizie + distributie+ o eroare tempomat + o mica problema cu clima pe partea stanga. Este vorba de un XC 60 D5 AWD cu transmisie automata din 2011 adus din Germania acum jumatate de an. 174 000 KM. Nu stiu nimic despre masina de la 100 000 KM incoace - are istoric doar pe perioada garantiei deci fac aceste schimbari doar pentru a dormi linistit. Un pret la prima strigare a fost de 4000 - 4200 RON pentru ce am enumerat mai sus. L-am intrebat daca in asta intra si schimbul uleiului la cutie. Raspunsul acelui domn m-a surprins putin - acesta a afirmat ca nu-mi recomanda sa schimb uleiul la cutie neavand un istoric al masinii deoarece daca acesta nu a mai fost schimbat de mult timp exista riscul ca la acest schimb vreun shpan sa ajunga sa blocheze o electrovalva ceea ce ar duce la schimbarea completa a cutiei. Dar in aceste conditii ce fac ? Stau cu el asa neschimbat forever ? Exista vreun senzor care ar trebui sa se aprinda in momentul in care trebuie schimbat sau ceva de genul ? Stiti ceva despre asta ? Ma puteti sfatui ceva in aceasta privinta ? Va multumesc.