JonJon

Membru
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About JonJon

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Arges
  • Auto S60 D3
  • Fabricatie 2011
  • Auto 2 Renault Megane
  • Fabricatie 2 25
  1. Zgomot la accelerație.

    Daca se aude ca si cum ar fi un furtun spart ai toate sansele sa fie un furtun spart   Eu am patit-o la fel cu furtunul de la intercooler, l-am gasit pe Ebay pana in 200 RON
  2. Reconditionare piele

    Solutia Leatherque face minuni cu conditia ca scaunul sa nu fie foarte uzat. Si eu am aceeasi culoare a tapiteriei iar la scaunul soferului aveam anumite zone unde incepuse sa se duca din pigment iar dupa aplicarea solutiei de la Leatherique s-au accentuat foarte tare acele zone care acum sunt mai mult gri decat crem La celelalte scaune in schimb diferenta este uimitoare, scaunele arata ca noi, iar in anumite zone unde inainte de aplicare credeam ca sunt craptaruri in piele, de fapt erau doar urme de mizerie depuse in crevasele aparaute in piele care au disparut dupa o curatare mai ferma in acele zone cu o perie foarte fina. Cum spunea si @MMMihai ordinea aplicarii, desi suna ciudat, este: Rejuvinator Oil apoi Cleaner. Nu stiu daca este de ajuns kit-ul de 250ml, mai ales daca este mizeria este pronuntata pe tapiterie. Eu am luat kit-ul de 500ml, din ulei ce-i drept mi-a ramas mai mult de jumatate din recipient si am aplicat cu generozitate, dar din cleaner-ul aplicat dupa mi-au ramas mai putin de 100ml pentru ca am avut lupte grele cu scaunele din fata. Daca cineva cunoaste un specialist in repararea crapaturilor si revopsirea tapiteriei este rugat sa lase aici un numar de telefon sau alta modalitate de contact. Curatarea a fost floare la ureche pana si pentru mine care nu sunt mare adept al lucrurilor DIY dar reparatia vreau sa o las in seama specialistilor. Aici gasesti un clip foarte detaliat despre modul de utilizare al kit-ului Leatherique, ajuta destul de mult  
  3. Ornamente suport pahare

    https://www.aliexpress.com/item/Car-styling-Stainless-steel-Cup-holder-armrest-box-sticker-decoration-Accessories-for-Volvo-S60-S60L-V60/32612968782.html https://www.aliexpress.com/wholesale?initiative_id=SB_20170426122031&site=glo&g=y&SearchText=volvo&needQuery= Nu e nevoie sa te combini cu cineva ca sa comandati impreuna, de obicei transportul este gratuit pentru produsele comandate pe aliexpress dar dureaza cateva saptamani pana vei primi produsul. S-ar putea totusi sa platesti si o taxa vamala, eu comand cam la 1-2 luni "chinezarii" de pe saituri de genul asta si uneori platesc taxa vamala, alteori nu, in functie de dispozitia agentului vamal
  4. Bună seara

    Salut Alexandro, ai instalat kit Xenon after market pe masina? De obicei aceasta modificare daca nu este facuta cu atentie, de catre o persoana care intr-adevar se pricepe, poate duce la simptomele enumerate de tine mai sus (distrugerea modulului de stergatoare sau a CEM-ului) Aici poti gasi o explicatie a problemelor cauzate instalarea incorecta a unui kit Xenon http://forums.swedespeed.com/showthread.php?135645-Aftermarket-HID-Data-If-you-have-installed-a-kit-read-this
  5. Aplicatie monitorizare dpf

    Salut Kaz, ELM este o mizerie, iti ofera foarte putine informatii. Daca vrei o alternativa relativ ieftina poti incerca cu Delphi DS 150 sau Autocom CDP+ https://www.olx.ro/oferte/q-delphi-diagnoza/ http://www.dx.com/p/universal-car-3-in-1-interface-scanner-diagnostic-tool-for-v2013-03-cdp-380469#.WNjP7Gh96hc Eu am folosit Autocom dar nu pe Volvo, ci pe masini din grupul VW si Renault si m-a ajutat de fiecare data sa depistez cauza problemei dar nu imi mai amintesc daca avea si interfata pentru DPF, intre timp am vandut Autocom-ul deci nu iti pot spune exact daca te ajuta sau nu Sau daca esti mai cu dare de mana iti poti cumpara o interfata dedicata Volvo dar eu personal ti-as recomanda sa cauti mai intai pe forum pentru ca sigur o sa gasesti pe cineva care te poate ajuta Ai mai jos un link cu un topic pe tema asta aici pe forum    
  6. Intrebari XC60

    Bob, are dreptate Bogdan, nu are rost sa te plangi ce te-a luat cineva la misto, aici o sa gasesti oameni care vor sa ajute si care iti impartasesc din cunostintele si experientele lor. Referitor la curea si intinzator, sfatul meu este sa le schimbi de urgenta daca nu ai facut-o deja pana acum. Intinzatorul hidraulic este cel cu probleme, iar cureaua, fie ea si noua, se poate rupe in urmatorii 100km daca ai ghinionul sa ai joc la fulia de la alternator. Chiar daca o sa te coste ceva bani acum la Primus sau orinde altundeva, mai bine dai acum banii pentru acea interventie decat sa suporti mai tarziu costul reparatiei unei chiulase O seara buna!
  7. Nelamurire achizitionare Volvo S60

    Salut Bogdan, Tu compari D2 de 1.6 cu 2.0 de la Passat, ca sa fie o comparatie echitabila compara D3-ul de la Volvo cu 2.0 de la Passat  La xeonon si alte dotari ma refeream fix la cele doua anunturi pe care Tibi le-a precizat care sunt oarecum entry level care se invart in jurul a 9.500 euro. Si spuneam ca daca poate face un efort financiar mai mare, pe langa un motor mai puternic, va avea parte si de si niste dotari in plus in comparatie cu cele doua masini din anunturi Referitor la piesele din demontari, daca la Volvo sunt garla atunci la cele din grupul VW sau Renault sunt fluviu Referitor la piesele OEM, vei gasi si mai ieftine si mai scumpe decat la Audi, nu a spus nimeni ca toate piesele originale Volvo sunt mai scumpe decat cele de la Audi De-a lungul timpului am avut masini din mai toate grupurile auto mari (Renault, VW etc.), acum am si VW si Volvo si pot spune ca cel putin din experienta proprie, Volvo a fost masina cea mai costisitoare (si asta nepunand in calcul chiulasa facuta praf din cauza unui defect de fabricatie la D3), dar daca citesti finalul mesajului meu, nu o sa imi para rau niciodata ca am cumparat un Volvo, este o masina deosebita, dar trebuie sa spunem lucrurilor pe nume si sa recunoastem ca Volvo nu este o masina ieftina la intretinere.
  8. Nelamurire achizitionare Volvo S60

      Salut, Preturile sunt ok pentru motorul de 1.6 dar trebuie sa tii cont ca este totusi vorba de o masina de aproape 1600kg. Deci, daca o sa folosesti masina preponderent in oras, s-ar putea sa ai surpriza sa constati ca o sa consume mai mult decat motorul de 2 litri. Daca mai poti face un efort financiar de 1000-1500 de euro ia-ti motorul de 2 litri pe care, pe langa senzatia celor 163 de cai in comparatie cu 115, cel mai probabil il vei gasi si cum mai multe dotari (faruri Xenon, scaune din piele cu memorie si incalzire, BLIS etc.) Mai trebuie tinut cont si de faptul ca Volvo este cu putin mai scumpa la intretinere decat concurentele din clasa sa (Audi A4, BMW seria 3, Passat etc.). Diferentele de costuri nu sunt foarte mari dar exista, deci trebuie tinut cont si de asta. Ca sa nu mai vorbim ca pentru Volvo va fi ceva mai greu sa gasesti piese din dezmembrari in comparatie cu masinile din grupul VW, sunt foarte putini cei care dezmembreaza Volvo, si prin consecinta preturile sunt destul de maricele. Trebuie pus totul in balanta, de cati bani dispui, cat de mult iti doresti masina, ce dotari vrei sa aiba, costuri de intretinere etc. Important este ca la final, daca vei hotari sa achizitionezi un Volvo, nu o sa iti para rau, este o masina deosebita care intoarce capete
  9. VIDA-DICE...?

    Daca nu vrei sa instalezi IE9 poti incerca din IE11 in felul urmator: tastezi F12, jos iti va aparea o fereastra Developer Tools, in coltul din dreapta jos unde ai monitoarele selectezi versiunea de IE pe care o doresti. Atentie, sa nu inchizi feareastra de Developer Tools, altfel IE va reveni la versiunea 11 si va face refresh la pagina. Metoda nu e garantata 100% pentru ca tu vei avea un IE9 emulat, nu versiunea nativa, dar de multe ori este cam greu sa faci downgrade de la IE11 la IE9 asa ca merita incercat mai intai varianta asta. http://screencast.com/t/3WYH2FwS9Bb
  10. Curea alternator

    Salut, Evident ca dupa ce am observat problema la fulie am schimbat fulia si rulmentul, acum nu mai are niciun fel de joc. Am schimbat si distributia complet (mai putin cureaua de la compresorul AC care era aproape noua). Pe mine ma "roade" faptul ca nu este aliniata cureaua si imi este teama sa nu mai patesc si a doua oara acelasi lucru mai ales ca am auzit cazuri care au patit-o de mai multe ori
  11. Curea alternator

    Salut baieti, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie? Am reusit in sfarsit sa schimb motorul dupa cateva luni dupa ce am patit si eu clasica problema cu cureaua de alternator, dar am o mica dilema/nelamurire. Cureaua nu pare perfect aliniata, alternatorul este putin mai spre stanga cum te uiti din fata la motor. Am vorbit cu mecanicul care mi-a schimbat motorul si mi-a spus ca daca aliniaza toate componentele pe care se invarte cureaua de alternator (muta alternatorul mai spre dreapta) in acel moment cureaua ii sare de pe rola. Am depistat si ce a dus la ruperea curelei: fulia de la alternator avea joc stanga dreapta si ma gandesc ca nealinierea corecta ar putea fi una dintre cauze. Puteti sa imi spuna cineva daca si la el este "stramba" cureaua sau este aliniata corect? Este vorba de un S60 2011 motor D3 De asemenea, imi puteti recomanda un service bun sau imi recomandati sa merg la Primus Auto? Eu sunt din provincie si pe aici este cam greu sa gasesti un mecanic bun care sa se priceapa la Volvo. Va multumesc!
  12. Curea alternator

    Salut, am avut si eu ghinionul sa mi se rupa cureaua de auxiliare si odata cu ea chiulasa, tachetii, supapele (probabil si pistoanele dar nu am mai avut curiozitatea sa desfac motorul complet ca sa vad si pistoanele). Am gasit un motor SH in Germania pe care vreau sa il cumpar si evident cand o sa il montez o sa schimb si distributia ca sa nu am aceeasi surpriza si cu acest motor. Voiam sa te intreb de unde pot cumpara protectia de plastic pentru cureaua de alternator