Vaporean78

Membru
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Vaporean78

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Cluj Napoca
  • Auto S80 Drive
  • Fabricatie 31
  • Fabricatie 2 0
  1. P245809-check engine

    Salut din nou, Da, ce sa spun...s-a aprins din nou. Aceleasi simptome. Se accelereaza foarte incet. Ma gandesc, sa o scot putin la un drum intins, vreo 20-30 km.  Are cineva vreo sugestie? Va multumesc
  2. P245809-check engine

     
  3. P245809-check engine

    Salutare tuturor, Acum cateva zile s-a aprins check engine si masina nu se mai tura din treapta 3. Urca f usor dar fara putere. Dupa ce am pus testerul mi-a aratat acest cod P245809. Filtrul de particule nu s-a regenerat. Recunosc ca faf drumuri destul de scurte zilnic, dar mentionez ca nu stau in RO. Sunt in Suedia. In sfarsit. Am facut o regenerare fortata care a durat 5 minute, si totul e la normal. A mai patit cineva asa ceva? Oare o sa mai revina eroarea? Va multumesc in avans.
  4. Schimb distributie

    Da, ai dreptate. De ceva timp am obs un zgomot ce vine de la rola alternator...fulia. Cred ca si rola intinzatoare are probleme. Eu nu am facut decat distributia de cand am luato si cureaua de transmisie. Acum sper sa ajung cu ea in tara si sa vad ce mai schimb. Oricum, merci mult ptr tot.
  5. Schimb distributie

    Ok..pai si unde  scrie ca dupa 60.000 se schimba.?... o curea originala tine peste 100.00...deci una AM ar tine jumatate, zic eu.  Tu ce zici? merci in avans
  6. Schimb distributie

    Scrie undeva? sau doar asa dupa spusele fiecaruia?   
  7. Interval schimbare distributie

    Salut, Tocmai ce am postat in legatura cu distributia....am un S80, din 2010, Drive, 1,6 si am schimbat distributia acum 4 ani cand am luat-o. Am facut 50.000. Ar fi timpul sau nu sa o schimb? In legatura cu filtrele....mentionez ca cel de motorina nu l-am schimbat de 2 ani...dar masina nu circula in Ro decat o luna sau max 2 pe an..Restul este in Suedia. Este ok?   Merci in avans ptr replay....
  8. Schimb distributie

    After market.....Conti.  
  9. Schimb distributie

    Salutare tuturor, Ma poate lamuri cineva la cati km trebuie schimbata distributia la un 1,6 Drive din 2010, in conditiile in care a fost schimbata acum 4 ani cand am luat-o si am facut 50.000? Va multumesc
  10. Schimb filtru aer și combustibil

    Salut. Pai nu e deloc de ras. Eu nu vin în tara decât o data pe an. Maxim 2 luni vara. În rest masina circula în Suedia unde filtrele de combustibil se schimba la al doilea schimb de ulei. Filtrele de aer sunt ca noi. Dacă vrei le sufli sau le schimbi. Cum te tine buzunarul. Eu nu cred ca  Volvo nu recomanda schimbul de filtre respectiv aer, polen și combustibil la fiecare schimb de ulei. Dar am zis sa întreb și eu pe forum. Mulțumesc oricum. Când ma întorc o sa întreb personal la un service Volvo în Suedia. 
  11. Salutare, Am și eu o nedumerire. La cati km se schimba filtrele de aer, polen și combustibil  în condițiile în care mașina nu circula în Romania decât o luna sau 2 pe an? De fapt știe cineva la cati km recomanda producătorul? Va mulțumesc în avans
  12. Salut. Ma intereseaza un kit cu vopsea 455-16. Cat costa si cat ar dura sa il trimiti la Cluj. Merci

  13. Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

    Salut, cred ca si eu încep sa am aceeași problema. Mașina șuieră ciudat si mecanicul mi-a spus ca e turbina si ca are putin joc. De asemeni îmi pierde si ceva ulei, cică garnitura ar fi de vina. Acum eu ma gândesc la o turbina noua. Pe tine cât te-a costat? Merci mult
  14. Șuierat si rateuri

    Salutare, Am ajuns la un mecanic bun, zic eu care mi-a spus imediat ca acel șuierat e de la turbina care are si putin joc. De asemeni îmi pierde si putin ulei pe la garnitura. El zice sa reconditionez turbina. Eu ma gândesc sa schimb doar aceea garnitura, poate dispare si acel șuierat. Voi ce ziceți?
  15. Șuierat si rateuri

    Salutare tuturor, Acum ceva vreme am postat o problema in legătura cu un șuierat cand accelerez sau decelerez. Acel șuierat a devenit foarte des si enervant. In plus, parca au apărut si niște rateuri. Deci accelerez, si undeva între 2000-2500 parca e un gol de aer, parca ar pierde din compresie si apoi e OK. Ce credeți ca poate fi? Va multumesc