• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

luca30

Membru
  • Content count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About luca30

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Iasi
  • Auto S40
  • Fabricatie 2008
  • Auto2 Astra H
  • Fabricatie2 2004
  1. sfat service bucuresti

    Salut,  CIne ma poate ajuta cu o poza a regulatorului de presiune motorina si unde se afla? Imi da mici socuri in mers undeva la 2000 rpm , iar in anumite momente cand e in sarcina imi da Anti Patinage demante, Motor reduit cu luminitele de bord.Daca opresc, isi revine si nu ramane erroarea. Insa daca sunt la drum lung, revine in cativa kilometri. Un lucru ciudat este ca atunci cand apare erroarea, intra in limp mode unde nu ma lasa sa o turez peste 3000 rpm, acceleratia este greoaie, insa dupa putin timp, erroarea in bord ramane dar comportamentul masinii ete unul normal.   Masina este un S40 din 2009 , diesel de 1.6, 109 cp. Multumesc.
  2. Salut, am schimbat si eu arcurile si amortizoarele cu tot cu flanse si acum pe partea dreapta imi atinge arcul in de structura masinii la interior spre motor.  Cum pot verifica daca flansa e rotita in pozitia corecta astfel incat sa imi distanteze corespunzator de cuva metalica? 
  3. miros de aburi in masina

    Salut. Am si eu o chestie asemanatoare: in timpul mersului cu AC pornit pe rece, imi baga foarte mult abur . Parbrizul la interior are momente cand musteste de apa. In instalatia de climatizare, are cumva vre-o piesa de dezumidificare? Furtunul de condens unde se afla sub masina? volvo s40, 2009, 1.6 diesel.
  4. cutie de viteze

    Salut. Cum pot verifica dacă am pus suficient ulei în cutie? Am băgat 1.4 litri la un s40 din 2009 1.6 diesel. Are vre un șurub de preaplin? Mulțumesc.   
  5. S40/1,6D/2006 relanti instabil

    Salut, eu m-am obișnuit cu scăderea în fluctuație când opresc la semafor, iar atâta timp cât nu moare motorul e ok.  Insa eu pățesc fluctuatii destul de mari în sarcina. Cred ca am mai postat pe un alt topic, în accelerare, în plaja de turație 2000-3000 rpm îmi scade turația cu aprox 400- 600 rpm, apoi creste rotația din nou cu o viteza mare și se duce spre 4000 rpm.  Ca sunet motor și ca senzație e exact ca la o automata.  Egr ul l am luat nou anul trecut când am fost într un service. De la senzorul de temperatura apa de 30 lei, am schimbat egr 550 lei, capac culbutori cu filtru epurator 600 lei, recondiționat turbina 1200 lei, și pompa de înaltă second 400 lei. Manopera 1200 lei.  Revin la pățania mea... Este și de data asta vre-un senzor care nu se arata la diagnoza (probabil cel din rampa de injectoare)?  Testerul l-ampus de doua ori, iar adoua oara a fost în mers și am verificat cu parametrii dați de @BogdanG într-un alt topic și îmi arata ok.  Poate fi și de la faptul ca nu e data cu busuioc demult? Pt ca zici că-i posedata.....  Mulțumesc. 
  6. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Salut.  Ma confrunt cu o problema si nu reusesc sa ii dau de capat. La inceput am avut porniri ratate si greoaie. Pe langa ca trebuia sa dau cel putin 5 -7 chei, in momentul cand pornea, masina vibra ff tare, tinand relantiul foarte jos aprox 400rpm crescand usor pana la 800. Acestea erau urmate de fum albastru si de un sunet proeminent de diesel( tacanit de diesel fier pe fier) . Insa dupa 5 zile de mers in service la care am curatat galeriile si am inlocuit filtru epurator si cabacu culbutori, are aceiasi pornire insa in mers am niste socuri puternice. De frica nu am mai mers insa am vrut sa o pornesc din nou si face asa si la relanti. In bord am aprinse martorul de esp, triunghiul si Egr ul. La tester a iesit o erroare de comunicare ecm si erroare la egr. Am comandat si pompa de presiune cu regulator banuind ca e ea....a mai avut cineva aceste sintome?  
  7. Salut, asa cum am mai scris si in alte topic uri, s40 -ul prezinta cateva sintome deranjante. Dimineata sau dupa stationare indelungata, pornirea este ff greoaie. Undeva la 7-8 ture in medie si asta depinde de cat ma indur sa tin lung cheia in pozitia 3. Am fost intr-un oarecare service din iasi unde am primit un raport cu errori si cu constatarea ,, nu stiu ce are probabil aia, aia , aia si aia si ar mai fi motorul intru totul''. ,, Lamurit'' incerc prin mici deductii logice atat cat ma pricep sa dau de capat. Tot in acel service am curatat egr ul insa m am trezit cu 3 martori in bord si mesajul moteur randament reduit. Trecand peste povestiri, am testat injectoarele si sunt ok, insa turbina prezinta multa mizerie. Si de aceea suspectez filtru epurator. A mai avut cineva aceste sintome?
  8. Adaug si um filmulet pt exemplificare 20180914_081817.mp4
  9. Salut. Intampin si eu o problema. Dimineata pornirea la al meu s40 1.6 diesel 2009 este ff greoaie. Trebuie sa invart cheia prelungit undeva intre 5-8 ture. Incepe sa vibreze de la 400 de ture si creste treptat si usor pana la 800 de ture, evacuand fum albastru. Dupa ce s a incalzit motorul, pornirea este din prima, insa aceleasi sintome in revenirea la relanti( de la 400 pana la 800 rpm). Testerul nu spune mare lucru insa ce suspectez eu as fi filtru epurator. Ar putea fi si alceva? Mecanicul spunea ca daca ar fi pompa de inalta ar da pe tester. Injectoarele le am verificat si sunt ok. Filtru de particule este anulat cu by pass. Ce ar putea fi?
  10. service/mecanic iasi volvo

    Egr-ul nu e stricat dar o mentenanță preventiva este bine venita. Deci chiar nu recomanda nimeni un service/mecanic? 
  11. service/mecanic iasi volvo

    Nu mai recomanda nimeni un mecanic/ service pt motoarele de 1.6 HDI? As vrea sa schimb distributia si sa curat turbina si egr-ul....si cred ca o sa fie nevoie sa schimb si filtru epurator...  
  12. Motor murdar de ulei.

    Buna ziua, Am si eu aceiasi problema cu scurgerea de ulei, insa nu este din zona de injectoare. Din ce imi pot da seama vine de la una din galeriile din fata motorului care duc spre turbina. Fostul proprietar mi-a spus din fuga( dar nu am inteles ff bine) ca a schimbat nush ce garnitura si nu ar trebui sa mai fie probleme. Insa dupa schimbarea uleiului am obs o scurgere mai proeminenta si sunt curios daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema.
  13. Probleme Clima S40 2008 2.0d

    @HANS  aveai aceleasi sintome ca mine? Si azi dimineata aveam aceiasi problema, ieseau vapori ca si cum ar fi fumega tot bordul. Daca ai avut aceleasi sintome te rog frumos sa imi lasi pe privat adresa/nr tel. multumesc
  14. Probleme Clima S40 2008 2.0d

    Are vre-un filtru dezumidificator? Tot nu inteleg fenomenul de scoatere a aburului/vaporilor sau ce dreaq erau asa de proeminent. Repet, instalatia raceste in continuare, iar pe drumuri scurte nu apare acest fenomen.
  15. Probleme Clima S40 2008 2.0d

    Salut tuturor, Weekendul asta am facut un drum de Iasi - Brasov si am remarcat o problema la clima. Avea momente cand scotea un abur pe grilele de ventilatie. Aerul era rece, dar am gasit condens pe grilele din masina. Are cineva vre-o explicatie la asa ceva?