CatalinH

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About CatalinH

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Baia Mare
  • Auto Volvo S60 D2 1.6D
  • Fabricatie 2011
  • Auto 2 Volvo V40, D2, 120 Cp
  • Fabricatie 2 36

Recent Profile Visitors

626 profile views
  1. PS: Am decis sa le schimb pe toate 4. Cele originale am aflat de la atelierul auto ca ar fi Siemens. Am optat sa iau un set nou VDO Continental. 
  2. Salutare. Stie cineva dinntre membrii forumului ce tip de injectoare sunt cele de pe motoarele diesel S60 de 1.6, cod motor D4162T, an, 2012, 85 Kw? La diagnoza am erori pe fiecare injector. Oare acest tip de  injectoare,  se pot rectifica, ori doar inlocui? Inițial  nu au fost  simptome, dar recent   la pornire (la  rece) unul face figuri.... Tremura motorul o perioada scurta (cca 1 - 2 minute) pana se incalzeste, iar la schimbarea vitezelor la turatii joase, tot la rece, are aceleasi simptome. Tipul de motor stiu ca este similar cu cel de ford/peugeot 1.6 hdi, dar nu am infornatii cu privire la marca/provenienta injectoarelor.  Multumesc! 
  3. Probleme EGR

    Salutare @BogdanG! Ce soluție îmi recomanzi pt remedierea problemei cu eroarea de la EGR. Necesită înlocuirea EGR, ori răcitorul egr poate fi schimbat separat.... Nu am cunoștințe tehnice..  Precizez ca după ștergerea codului de eroare și adaptarea acestuia, martorul în bord s a stins pt o perioada, ulterior iar s a reaprins, pt o perioada s-a stins de la sine, iar recent, de doua zile s a reaprins din nou...:((
  4. Probleme EGR

    Salutare. Mi a apărut o eroare, check engine, la un volvo V40, D2, 2.0 diesel, an 2015. Pe testere, codul de eroare este P04D900 - closed loop egr control at limit, Flow too low.  S a încercat curățarea egr ului, adaptarea și setarea de baza a egr după aceasta operațiune, după care, cca 20 km, eroarea a reapărut.  Doresc sa înlocuiesc valva egr cu una noua, OE, dar am citit pe forum ca eroarea ar putea fi și de la cooler ul EGR.  Aștept sugestiile voastre, dacă careva v ați întâlnit cu aceleași probleme.  Finalmente, precise ca mașina are 119.000 km.  Multumesc
  5. Parere S60 1.6D

    Salutare. Tocmai am schimbat distribuția O.E la un S60 1.6 + pompa de apa (hepu). 1100 cu tot cu manopera, în service autorizat.
  6. Da. Mi au spus ca la trei dintre injectoare este compresia prea mare, spun ei ca s ar putea datora faptului că mașina a stat câteva luni nerulata. Mi au spus sa pun aditiv în combustibil pt curățare (liquimoll moly) și sa repet Diagnoza în vreo 3/4 săptămâni. Ar trebui sa fac alt tip de verificări? Mașina are 120 000 km.
  7. Salutare. Sunt nou pe forum, la fel ca şi posesor de Volvo, modelul S60 1.6,  D2 Drive-ul, fabricație septembrie 2011, cod motor D4162T.  După ce am achiziționat mașina, și i m am familiarizat cu ea ( de cca 1 săptămână) am sesizat un zgomot ciudat din compartimentul motor, un fel de cârâit, care îl percep doar când motorul funcționează la turații mici (la declarării și  sub 1300 turații ),  și în special la treptele de viteza inferioare 1si 2. NU cunosc acest tip de motoare, anterior am deținut mașini din grupul Wv.  Ma întreb ce poate  cauza zgomotul ăsta și ce tip de investigații trebuie să urmez. Precizez ca am făcut o verificare la un service autorizat Ad Garage,  imediat după cumpărarea mașinii, dar Diagnoza nu a indicat nici un fel de eroare. (service autorizat Volvo nu este în Baia Mare doar la Cluj) AȘTEPT CU INTERES SFATURI DIN PARTEA VOASTRĂ, POATE UNII S AU CONFFRUNTAT CU ASTFEL DE SITUAȚII.  Va mulțumesc anticipat.
  8. volvo s60 ulei + distributie

    SALUTARE. Tocmai am achiziționat un S60 1.6 D, an 2011,din GERMANIA. As dori, pentru liniștea mea sa fac un schimb complet de filtre și ulei.Ce producători îmi recomandați? Mașina are 119000 km. Mersi 
  9. volvo s60 ulei + distributie

    SALUTARE. Tocmai am achiziționat un S60 1.6 D, an 2011,din GERMANIA. As dori, pentru liniștea mea sa fac un schimb complet de filtre și ulei.Ce producători îmi recomandați? Mașina are 119000 km. Mersi