liviup

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About liviup

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S40 1.8i
  • Fabricatie 2009
  • Fabricatie 2 0
  1. Si mie tot la fel mi-au facut oferta acum 2-3 saptamani de 1866.48 ron: 573.35 + TVA piesa si  980.55 + TVA manopera (185 ron/ora) deci 6 ore si ceva manopera. Am zis ca mai stau un pic sa ma hotarasc daca o fac sau nu insa cred ca la un moment dat va trebui sa o fac deoarece vine caldura si o sa simt lipsa aerului pe centrul bordului sa imi sufle in fata :).
  2. Salut, imi cer scuze ca nu am mai raspuns dar am avut o perioada mai incarcata. Dupa curatarea clapetei nu am mai observat sa imi scada turometrul sub 750 rpm dar in schimb sta undeva la 1000 rpm si destul de rar scade la turatia normala. Mai are momente in care acceleratia ramane blocata pe la 2000-2500 rmp cand apas ambreiajul sa schimb viteza (in general intaia sau a doua) dar isi revine daca apas un pic acceleratia. Dupa curatira clapetei am observat si o crestere a consumului banuiesc eu din cauza ca ralantiul nu mai functioneaza in parametrii normali. ACN masina ta cum sta cu consumul? A mea in oras in plin trafic bara la bara dimineata si seara imi indica in bord un comsum mediu de 13.8 l/100 km. Referitor la problema cu clima nu s-a putut repara prin recalibrarea motoraselor. La tester a aparut in motoras ars care ar trebui schimbat dar din nefericire pentru schimbarea lui trebuie dat bordul jos. Momentat este in stand-by reparatia motorasului.
  3. Midnight Caller cand am fost la tine atunci nu facea asa relantiul. Nastase Ionel multumesc de sfat, Cand am fost la tine nu facea asa relantiul problema a aparut pe parcurs... te sun maine poate o rezolvam cu o recalibrare si cu o curatire a clapetei ca se anunta 20-25 grade afara. Nastase Ionel multumesc de sfaturi sunt binevenitedin ce am inteles suntem destul de putini posesori cu acest motor si ma bucur ca mai am cu cine ma sfatui in privinta lui.
  4. Va salut, La masina mea, un S40 1.8i din 2009 cu 105000 km in ultimul timp am observat urmatoarele probleme: - din cand in cand la pornire masina nu sta la relantiul corect ci este subturata, relantiul fiind undeva la 600 rpm. Daca incerc sa accelezez usor ori imi moare motorul ori se tureaza si revine la 800 rpm; - in trafic dupa ce scot masina pe liber si franez, turatia motorului scade undeva intre 400-600 rpm insa motorul nu moare ci revine la normal cand ma opresc pe loc; - astazi mergand mai mult timp cu ea prin trafic aglomerat am observat aceleasi simtome la relanti care sta undeva la 600-700 ture iar cand dau sa plec de pe loc trebuie sa o accelerez un pic mai tare sa nu dea in nas cum se spune. In rest masina merge bine, motorul trage frumos cand urc in ture singura problema identificata pana in momentul de fata la motor fiind relantiul acesta instabil. O alta problema sesizata astazi mergand prin trafic si fiind destul de cald afara am vrut sa testez AC-ul sa vad cum se descurca si am observat nu baga aer pe gurile de aerisire din consola centrala decat foarte putin. Daca setez clima sa bage aer pe centru si dau la maxim ventilatia baga aer rece pe la picioare. Inainte de achizitie am fost la Midnight Caller (acum 2-3 saptamani) cu masina pentru diagnoza si verificare si pe tester nu au aparut nici un fel de erori. Va multumesc!
  5. Va salut, La masina mea, un S40 1.8i din 2009 cu 105000 km in ultimul timp am observat urmatoarele probleme: - din cand in cand la pornire masina nu sta la relantiul corect ci este subturata, relantiul fiind undeva la 600 rpm. Daca incerc sa accelezez usor ori imi moare motorul ori se tureaza si revine la 800 rpm; - in trafic dupa ce scot masina pe liber si franez, turatia motorului scade undeva intre 400-600 rpm insa motorul nu moare ci revine la normal cand ma opresc pe loc; - astazi mergand mai mult timp cu ea prin trafic aglomerat am observat aceleasi simtome la relanti care sta undeva la 600-700 ture iar cand dau sa plec de pe loc trebuie sa o accelerez un pic mai tare sa nu dea in nas cum se spune. In rest masina merge bine, motorul trage frumos cand urc in ture singura problema identificata pana in momentul de fata la motor fiind relantiul acesta instabil. O alta problema sesizata astazi mergand prin trafic si fiind destul de cald afara am vrut sa testez AC-ul sa vad cum se descurca si am observat nu baga aer pe gurile de aerisire din consola centrala decat foarte putin. Daca setez clima sa bage aer pe centru si dau la maxim ventilatia baga aer rece pe la picioare. Inainte de achizitie am fost la Midnight Caller (acum 2-3 saptamani) cu masina pentru diagnoza si verificare si pe tester nu au aparut nici un fel de erori. Va multumesc!
  6. Buna seara, ma intereseaza pentru un Volvo S40, 1.8 benzina, an fabricatie 2009 scutul motor cu toate suruburile de prindere. Va multumesc!