• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

850

Membru
  • Content count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Good

1 Follower

About 850

  • Rank
    Junior
  • Birthday 09/17/1978

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo 850 T5
  • Fabricatie 1994
  • Auto2 Saab 9000 CSE
  • Fabricatie2 1993
  1. Volvo 850

       Asta, n-am incercat Cristian, dar problema apare la ambreiere, nu la reducerea vitezei! Oricum voi incerca si asta!
  2. Volvo 850

       Nope!     Doar placa, disc si rulment!     Pana la urma este doar un fier mort! Daca ar fii fost volanta cu masa dubla, atunci as fii schimbat-o sigur, sa nu ma mai gandesc la ea! Pe de alta parte, nici nu prea e FUN sa mai dai o data cutia jos!     Treaba este ca nici nu poti fi foarte sigur ce anume nu este in regula acolo!     Initial, m-am gandit la placa de presiune! Din cauza trepidatului la plecarile de pe loc am schimbat kit-ul, ca de patinat nu patina deloc!     Uneori, sa ajungi unde trebuie, trebuie s-o iei pe bajbaite si asta nu-mi place! Nu e funny deloc!
  3. Volvo 850

       Cu ambreiajul mai patinat la plecare, parca nu mai trepideaza chiar asa de tare! Uneori, parca o mai pacalesc sa nu mai trepideze deloc, dar asta foarte rar se intampla... Trebuie sa ai multa rabdare cu ea, la plecatul de pe loc! La plecarile din rampa, trepideaza si mai accentuat decat la plecarile de pe loc in palier, in linie dreapta!    Inainte sa-i schimb kit-ul, trepida doar la plecarile de pe loc, iar acum trepideaza si intre viteze! Adica la ambreiere dupa cuplarea treptei a doua si la ambreiere dupa cuplarea treptei a treia! X Files!     Referitor la suportii de motor, cei hidraulici, n-am bagat de seama cum sunt...  La asta nu m-am gandit, recunosc!  
  4. Volvo 850

    Carui fapt i-as putea datora trepidatul masinii la plecarea de pe loc? A se tine cont ca este nou kit-ul de ambreiaj! Trepidatul acesta m-a facut sa schimb kit-ul, deci exista si inainte de schimbare! Ma gandeam la placa de presiune, la arcurile de la discul de ambreiaj... Se pare ca n-ar fii d-acolo!  Ceva prin cutie, oare? 
  5. Volvo 850

    Schimbat pe 20 septembrie 2018 ulei motor si filtre! Schimbat garniturile de la etrierii de pe fata, schimbat semeringurile de la planetare, schimbat uleiul din cutia de viteze, un burduf de la o planetara si kit-ul de ambreiaj! ITP pana-n septembrie 2018!  Pus folie pe geamuri!
  6. Povestea lui Blueberry

    Ar fi interesant de stiut cat a costat tot kit-ul si tot ce tine de asta!   
  7. Volvo 850

    Rat style! 
  8. Ajutor casetofon

    Si pana la urma ai obtinut acel bass care-l doreai fara a monta alte incinte prin portbagaj? 
  9. v70 achizitie recenta

    Vreo siguranta, poate! Releul e bun din auzite sau l-ai verificat, inlocuit, schimbat? Verificat termostat, sa nu fie blocat pe inchis, cumva! Curiozitate: apa din vas este curata sau are si ceva ulei, sau urme de ulei prin ea? 
  10. Volvo 850

    Intr-adevar, turata de la 2400-2500rpm in sus se desfasoara bine, nu mai intrerupe in sarcina maxima!  Ce ti-e si cu secretele astea!...  Candva aveam un tricou pe care scria "Volvo Explosive Power"! Soryy, dar mi-am reamintit sloganul! 
  11. Volvo 850

    Asta nu tin s-o fac neaparat!  Multumesc mult pentru info!  
  12. Volvo 850

    Multumesc mult, Matrixxx! N-am stiut ca nu trebuie turata tare sub 2400-2500rpm! Uite ceva nou, bun de stiut!  Dar, totusi care ar fi motivul din pricina caruia nu este recomandat sa accelerezi puternic sub 2400-2500rpm? 
  13. Volvo 850

    Totusi, acum, se intampla un fenomen si nu stiu daca este normal! Sincer nu prea cred ca este in regula!  In momentul in care intra in full boost, accelereaza dar parca nu cu toata puterea, dupa care acul de la boost se retrage putin inspre trei sferturi si in momentul acela accelereaza cu adevarat cu toata puterea. In acel moment trage ca un T5, parca! Atunci pleaca cu adevarat! Intr-un fel, raspunde cu o oarecare intarziere din momentul in care calci pedala la podea si pana incepe sa traga de toti caii, sa spun asa!... Si aici nu este vorba de intarzierea specifica la raspuns a motoarelor supraalimentate, turbo! Este vorba de o intarziere mai mare! Repet, intra in full boost, dupa care presiunea, acul de la indicatorul de boost scade inspre trei sferturi si abea atunci incepe sa traga simtitor!  Este normal sa se intample asa?  
  14. Volvo 850

    Schimbat minunatia! Si-a schimbat si mersul!  Acum acul de boost urca pana foarte aproape de capatul din dreapta pe zona alba! Cred ca acum face si boost!   Trage altfel, asta-i clar!
  15. Volvo 850

    Am ridicat bijou-ul!  Acum ramane de vazut cand se va gasi timp pentru schimbat!