• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Matrixxx

Echipa Volvo-Club
  • Content count

    2,787
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1,329 Best

About Matrixxx

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo 850-T5
  • Fabricatie 1996
  1. Motorul porneste imediat dar se opreste imediat

    Pina la urma i-ai dat de cap ?  
  2. Motorul porneste imediat dar se opreste imediat

    Scoate-i siguranta  
  3. Motorul porneste imediat dar se opreste imediat

    Daca pui tot un releu vechi...foarte probabil sa faca figuri (condensatoare uscate)  -   de aceea o sarma pentru proba e sfanta.
  4. Motorul porneste imediat dar se opreste imediat

    Pune un strap, nu mai schimba releul. Intre 15 si 87 (pinii de pe mijloc, sus si  jos).
  5. Povestea lui Blueberry

    Eu asta de vreo 4 ani, nici o problema. https://www.eurosporttuning.com/eurosport-tuning-coil-upgrade-kit-850-s70-c70-v70.html
  6. Geamurile nu mai functioneaza.

    Volvo850GPL, o schema face cat o mie de cuvinte - daca stii sa o citesti. Poate te ajuta. 95 850 Power Windows.pdf
  7. Calorifer încălzire

    Ai cautat pe...Google, asa ca idee macar ? Daca vezi ca nu te poate ajuta nimeni cu sfaturi, imagini, etc  ?...Sunt video-uri, forumuri externe, topicuri... "volvo xc90 heater matrix replacement" Bafta !
  8. Povestea lui Blueberry

  9. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Multumesc mult !
  10. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Multumesc Cristian ! "trebuie avut grija cu presa originala". Ce ai tu acolo in poza este o presa originala ? Se poate cumpara de undeva ? Sau se poate face ceva asemanator si in regim DIY ?
  11. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Se dau jos greu (cele vechi) ?  
  12. Proiect tuning S70 2.5T Motronic 4.4

    Am inteles...e greu 
  13. Povestea lui Blueberry

    Alex, uite ce zic..."expertii": "Idle AFR is typically more stable if you are in open-loop while at idle. When you're in closed-loop, the gEGO mechanism makes relatively small changes to the mixture, causing this swing. It's not hurting anything. Work on your tune. It's more than likely your fuel map doesn't have enough resolution where you are idling and it's jumping around a few cells that have large changes in the VE%. Rescale your entire fuel map to scale from 20-100kPa not 20-255kPa and run the high-res code." WOT-ul conteaza, nu idle-ul  P.s.: poti deconecta senzorul - iti va arata mereu 14.7 
  14. Eu nu vreau sa ma intristez din nou, de aceea nu am postat....  
  15. Lumina faruri mai buna, cum?

    din pozele After si Before, rezultatul este foarte multumitor !