• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

HANS

Membru
  • Content count

    143
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

2 Followers

About HANS

  • Rank
    Junior
  • Birthday 12/16/1965

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie IASI
  • Auto V50 2.0 D, 100 KW, D4204T
  • Fabricatie 2004
  • Auto2 VW Golf 1.6 D 2018
  • Fabricatie2

Recent Profile Visitors

2,376 profile views
  1. Carcasa filtru motorina

    Update. Schimbat carcasa filtru cu una noua plus filtru nou, zero bule de aer in orice regim de functionare.  Era clar caz de inlocuire din cauza rezistentei preincalzitorului. Pornit la sfert de cheie ca de obicei multumita unei pompite de amorsare.  Din partea mea multumiri colegilor cu postari pertinente, drumuri bune.
  2. Capacul vasului de expansiune ? Nu pot sa nu raspund la gluma asta: pai ai scapat ieftin.  Ontopic. Daca nu aveai bule in mers (tur aspirat) si apar bule dupa stationare, inseamna ca undeva catre pompa ai o pata de motorina. Din nou, scapi ieftin, o vezi si gasesti sursa. La mine furtunele tur retur sunt pozitionate cel mai probabil ca si la tine, in urcare catre pompa. Eu m-as uita prima data la intrarea in pompa. Bafta.
  3. Salut. E cel din lateralul pompei de inalta, se desface usor. Mai mult ca sigur se dezamorseaza turul dar daca ai pompita este simplu de tot.  Dupa ce il cureti si il montezi corect la loc, te duci la teava de retur in zona filtrului de motorina. Desfaci cupla rapida a returului si cuplezi pompita de amorsare. In mod normal pompita are si sensul indicat pe ea. O montezi cu aspiratia pe partea don teava de retur care vine de la motor si pompezi. O sa vezi cum practica aspira pe tur motorina, vezi sa ai o sticla sau un bidon in care sa colectezi motorina din pompita. Pompezi pana pe teava trasparenta de pe tur nu mai are bule de aer si pompita refuleaza jet plin fara aer. Scoti pompita si reconectezi cupla rapida. Acum e amorsata si trebuie sa porneasca la cheie. Bafta.
  4. Carcasa filtru motorina

    @Nelutu salut. Eu folosesc numai Mann si oringul a fost prima chestie verificata. Era bine pus si era in perfecta stare. L-am si schimbat cu un alt oring in altelier, tot bun, si comportamentul a fost identic. Deci nu e de la oring. In repaos nu curge motorina pe nicaieri din carcasa, ceea ce ma duce cu gandul la capac.  Am zis ca nu il inlocuiesc pana ce nu inteleg ce e cu alimentarea (si valoarea) rezistentei preincalzitorului. Inca nu am aflat. Curios este ca am masurat-o pe 3 masini identice si toate aveau valoare infinit. Si capacul rece. 
  5. Carcasa filtru motorina

    Nu stiu ce sa zic, ma depaseste. Nu vad legatura intre temperatura apei si comanda preincalizitorului de motorina din filtru. Cu atat mai putin nu vad cum preincalzitorul ar regla debitul insa repet ca nu ma pricep si nu contest ceea ce afirmi. Mi se pare aiurea ca preincalzitorul meu sa fie permanent alimentat, indiferent de temperatura apei sau cea exterioara. Si ca rezistenta lui sa fie de doar 5ohm de sa incalzeasca pana la a iesi fum din capac.
  6. @luciphersalut. Am curatat si eu regulatorul la pompa de inalta. Curios, avea reziduuri de plastic de marimea unui bob de orez. Nu am idee de unde provin si mai ales cum au ajuns acolo. Nu am span in filtru, il schimb des si numai marca buna, plus ca pun mereu 2T. Masina merge perfect. @andreiZIsalut si multumesc pentru cod. Am gasit atat piesa originala volvo cat si cea mentionata de tine, diferenta de pret intre ele este 200 lei si cea volvo vine si cu filtrul de motorina inclus. Nu am cumparat inca, trebuie sa inteleg problema comenzii preincalzitorului de pe capacul filtrului ca sa fiu sigur ca nu stric piesa noua. Am deschis un thread separat dar nu am obtinut informatia.
  7. Carcasa filtru motorina

    Multumesc de postare. Nu cred ca e normal sa fie bule de aer in tur motorina. Pana la urma cred ca tine de sanatatea pompei de inalte. Chiar daca sunt bule (destul de multe) in sarcina, motorul merge perfect si la mine. Ma indoiesc ca ar fi de la cuplele rapide, pentru ca le-am desfacut de pe carcasa filtrului si le-am pus pe direct; zero bule, nimic. Deci cuplele sunt etanse. Ramane carcasa, corpul, capacul sau ambele. Despre preincalzitor. Valoarea rezistentei la rece la mine este de 5 Ohm. La 12 V asta da un curent de 2,4 A; siguranta de pe panou este pusa din fabrica de 10 A deci nu e un indiciu. Am masurat alte 3 carcase la rece; spre mirarea mea si a proprietarilor rezistenta era infinit, deci intrerupta, pe cand la mine suna a spire in scurtcircuit. Nestiind care este regimul sau normal de functionare, nu o sa pun piesa noua pana ce nu ma asigur ca masina nu o poate defecta. Preincazitorul se alimenteaza, da, cu 12 V insa intrebarea mea este daca semnalul vine continuu (vara, de ce ar veni ?) sau este functie de temperatura motorinei. Temparatura apei din motor nu are nici o legatura cu aceasta problema. Toate cele bune, dupa ce o rezolv revin cu raspuns.
  8. Nivel motorina in rezervor

    Buna ziua si multumesc de sfat. Fac asta cat de curand si revin cu rezultatul. Toate cele bune.
  9. Tirgu Mures

    Am luat ce aveam nevoie instant cand eram cu masina desfacuta si ma grabeam. Am avut noroc sa gasesc tot ce am avut nevoie, s-au potrivit, merg si acum.  Chedere ? As vrea si eu dar nu stiu cum se monteaza. Si fetele la portiere as vrea sa le schimb, nu mi-a placut niciodata materialul acela din fabrica. Toate cele bune.
  10. Tirgu Mures

    Ca idee ar trebui sa stii precis ce piesa vrei. Sunt client la ambii si nu am avut niciodata vreo problema privind amabilitatea sau promptitudinea. Plus ca am gasit intotdeauna ceea ce am cautat. Nu fac reclama ci doar iti trimit o opinie din zona, poate iti e de ajutor. Bafta. L.E.  Ii gasesti si aici pe forum si pe google.
  11. Carcasa filtru motorina

    Prietene, cand am ceva ce nu inteleg intreb, si cand postez ceva (cu aceasta exceptie) postez ontopic .  Aici  ti-ai primit pareri de la 3 oameni si eu in locul tau as fi multumit ca nici unul dintre cei 3 nu e admin pe forum. Din partea mea, fa-ti numarul mai departe pana ce te plictisesti sau te consideri satisfacut. Caravana trece. Bune urari.
  12. Carcasa filtru motorina

    Multam fain, sa fii sanatos si sa tot dai sfaturi binevoitoare. Te-am lasat sa ai ultimul cuvant, nu poti sa nu fii multumit.
  13. Carcasa filtru motorina

    Ma simt pe deplin lamurit. Iata cum am aflat atat valoarea rezistentei cat si impulsul comenzii acesteia. Si eu si tu am acumulat cate o postare in plus cu ocazia asta. Multumesc pentru efort.
  14. Buna ziua. V50 motor 2.0 D 136 cp an 2004 Exista cineva dintre dvs care imi poate da un link (sau care imi poate impartasi informatia certa) de unde sa pot afla: - cum este construit (compartimentat) rezervorul meu de motorina.  - unde si cum este construit sorbul prin care isi trage motorul motorina. - cum se face citirea nivelului, cate piese sunt acolo si care este, statistica vorbind, cauza cea mai comuna a indicatiei eronate privitoare la nivelul motorinei din rezervor. Nu ma bag unde nu ma pricep si nu vreau sa raman la stadiul "nu stim ce e acolo si cum e facut dar desfacem si aflam". Multumesc.
  15. Buna ziua. V50 motor 2.0 D 136 cp an 2004 Ce face:  - bule de aer pe tur motorina. Am conectat cuplele rapide pe deasupra filtrului ( by pass) si nu am mai avut bule. Schimbat garnitura la carcasa filtrului. Tot bule. La relanti din cand in cand, in sarcina bule multe. Bulele se vad iesind din filtru pe teava tur transparenta. - rezistenta de pe capacul filtrului se supraincalzeste, cca 70 grade, iar in contact cu picaturile de motorina cazute accidental cand am umblat la cuplele rapide iese frumusete de fum. Momentan am scos mufa al carei fir l-am gasit dezizolat de la frecarea cu aparatoarea metalica a filtrului. Bulele de aer, la fel.  Masurat  cu contact pus, ii vine tensiune plus permanent. Nu  am mai conectat mufa pe rezistenta. Nici un mesaj de avarie sau atentie in bord. Sfatul a fost sa procur un capac de filtru sau eventual toata carcasa, a mea fiind presupus deformata termic si cu rezistenta scurtcircuitata de se incalzeste asa tare.  Daca ma poate ajuta cineva dintre dvs cu: - alimentarea normala a acelei rezistente de incalzire motorina de pe filtru se face continuu sau intermitent functie de temperatura motorinei ? La mine vine semnal continuu si daca asta e un defect risc sa stric o eventuala piesa de inlocuire. - care este valoarea la rece a acelei rezistente ? Cum nu am gasit si nu am vreun raspuns pentru carcasa filtru piesa noua, va trebui sa iau de la dezmembrari. As vrea sa o masor si sa o compar cu valoarea standard, ca sa nu iau una gata intrerupta. Eventual daca exista un link pe internet, devin autodidact; multumesc. La fel de mult ma intereseaza daca vinde in Romania carcasa, piesa noua. Pe net nu am gasit. Multumesc.