• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

emy

Membru
  • Content count

    154
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Good

About emy

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Dublin
  • Auto Volvo V50 1.6D SE
  • Fabricatie 2007
  • Fabricatie2
  1. Dupa ce multi mecanici, care au lucreat si "indepartat" cauza uleiului in regiunea ultimului injector, partea dreapta, Au schimbat si saiba cupru de la un injector, minciuni care m-au costat bani -  baza injectorului era curata, nu era urme de ulei ori motorina.....am descoperit cauza si rezolvat-o. A fost atat de simplu, ma intreb, cei partu mecanici, specializati in volvo, de ce nu au depistat cauza? Valva, mai bine zis membrana de cauciuc a valvei era crapata in partile laterale, uleiul trecea prin ea si ieasea prin orificiul capacului valvei, care e in partea injectorului. Desi puteam sa schimb doar membrana, am ales sa schimb tot capacul culbutori. Dupa ce l-am montat, am avut scapari de ulei prin alta parte, poate nu am curatat suprafata ori strans prea tare... L-am demontat si pus garnitura cea veche care arata mult mai bine, Am strans-o la parametri recomandati de volvo, 5Nm si apoi 10Nm ( dupa ce am curatat suprafata cu brake cleaner),  vad ca e ok acum. Nu stiu care sa fie cauza deteriorarii acelei membrane, temperatura, presiune mare a uleiului? Ce mi-a ramas acum e scaparea de gaze la imbinarea dintre turbo si down pipe, cei care mi-au montat turbo au zis " asa trebuie sa fie, toate masinile au scapari de gaze acolo". Cand deschid geamul gazele trec prin plamani mei inainte de a trece prin EGR, catalizator. O sa fac sa nu mai iasa deloc, o sa pun alt colier si exhaust paste. Am facut verificarea technica recent, vad ca a rezistat motorul la turatiile testului, mi-a torat tare masina. am inteles ca sunt cateva cicluri de turatie ca sa atinga ...cantitatea de noxe specifica masinii. Dar de fiecare data cand i-au masina de la verificare merge foarte bine, si franele merg mai bine. Eu o tin max la 2500 rot/min. Am bagat Ceratec in ulei, motorul nu se aude aproape deloc din masina, o schimbare dramatica de zgomot, si am bagat numai jumatate din cantitatea de 300g
  2. Nu stiu ce sa zic, parca e o senzatie de rostogolire, si in curbe, totul vine din partea dreapta, partea soferului.
  3.   Am avut pe partea dreapta fata un alloy lovit destul de tare (l-am schimbat), de cand am luat masina, care cauza vibratii volanului (pe masina de balansare vibra foarte tare). Se pare ca bratul, (poate si alte componente) a mai preluat din vibratii pana s-a deteriorat destul de rau. Ce alte componente ar putea sa fi afectat acea geanta lovita? Ma gandesc la planetara? Am o usoara vibratie simtita prin pedala de acceleratie cand trec pe drumuri cu denivelari mari si mici, pe drum drept e ok.  De cand am schimbat bratul, e o schimbare mare la felul cum merge, dar volanul  mai vibreaza la peste 100km/h. Roata e buna si balansata. Parca nu avea vibratia asta inainte de schimbarea bratului vechi. Mentionez ca am strans suruburile bratului cu masina data jos de pe cric,  https://vimeo.com/user90864747/review/350306639/8742463ac8      
  4. Problema clima

    Parca temperatura se seteaza individual, in functie de dorinta driver/pasager. Si eu am avut aceasi problema si am setat aceasi temperatura pe ambele parti. 
  5. Azi am completat serviceul masinii cu inlocuirea filtrului de polen. Am dat jos cam tot ca sa ajung mai usor la filtru. Il pusesem gresit pe cel vechi. Era ca nou. Pe cel nou o sa-l las mai mult de 7 mii km.    
  6. ambreiaj

    Am schimbat suportul motor, (febi bilstein 39363) cel din imagine, tot nu am scapat de bataia la pornirea motorului. Cel vechi, normal, dupa aproape 200 mii km, nu mai era asa de tare ca cel nou, partea din interior se misca foarte usor, stanga/dreapta, plus avea crapaturi pe partea de deasupra unde este acel gel, parca a mai luat si din vibratiile motorului. Am sa schimb si cel de la cutia de viteza, poate si cel de sub baterie. Daca tot ma apare bataia respectiva, cred ca volanta e buba, cu toate ca masina merge bine si nu are vibratii. S-a schimbat foarte usor, cel mai greu a fost vasul de racire sa-l scot din cele doua prinderi, am depus ceva efort.
  7. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    Apropo de filtru de motorina, la fiecare service se schimba? Un mecanic mi-a spus ca la 20mii km. Am vreo 10mii cu actualul filtru, Merge masina, nu am probleme de nici un fel.
  8. Mananca ulei.

    Si eu am folosit Liqui Moly, dar nu 5w30 4200, ci Liqui Moly Special Tec F 5W-30 recomandat pt v50 1.6D, 4200 e ACEA A3/B4/C3. Pentru v50 1.6d e recomandat ACEA A5/B5.. Acum folosesc  Motul 8100 Eco-Nergy.  Am 190 mii km, deocamdata nu consuma ulei. Am auzit si eu pe unii mecanici spunand ca peste un anumit nr de km se poate folosi 5w40, dar nu am incercat.
  9. Am vero 28 mii km rulati de cand am luat-o, cand e cald afara e f putin zgomot ori deloc, numai cand e rece. dupa ce se incalzeste motorul, nu se mai aude. Unii mecanici au zis ca nu e de la lant. Un mecanic, cu motorul pornit, a dat cu spray pe cureaua auxiliara, culmea, zgomotul s-a redus aproape la zero. Ma gandesc sa dau jos cureaua auxiliara, sa vad daca mai face, intr-o dimineatza, sa elimin orice suspiciune a alternatorului, ce mai e pe acolo, compresorul... Daca o dau jos si pornesc motorul, numai pt cateva secunde, se va intampla ceva? Daca alternatorul nu mai functioneza, bateria preia tot. Ma gandesc ca o sa apara erori.....
  10. C.E.M. sau T.R.M.

    Incepe prin a verifica toate cablurile CEM-ului, scoate-l si curata-i toate conectiunile cu un contact cleaner si o periuta de dinti. Verifica toate sigurantele cu un multimetru. Eu asa am procedat si de vreo cateva luni nu mai am nici o eroare. Am avut si eu o groaza de mesaje...
  11. Daca dai jos housing-ul filtrului de aer, se poate vedea. E deasupra cutiei de viteza. Iti trebuie o cheie, de nu mai stiu ce marime, Normal ca scoti alimentarea switchului. Eu am v50 1.6D. cred ca e la fel si la 2D. Pot afirma ori infirma veteranii forumului. Daca esti in Anglia. are pe amazon o gramada. https://www.amazon.co.uk/Fuel-Parts-RLS5118-Reverse-Switch/dp/B008H5L392/ref=sr_1_fkmr1_1?ie=UTF8&qid=1550000078&sr=8-1-fkmr1&keywords=volvo+v50+reverse+switch
  12. Aceasi problema am avut-o si eu. A fost foarte usor de rezolvat, am schimbat Reverse Light Switch.
  13. Si eu am un zgomot, la rece, cand se incalzeste motorul e totul ok. Pana acum nici un mecanic, nici cei de la Volvo nu isi pot explica de unde vine. Cand e vreme faina afara nu face zgomot. Un roman de pe youtube spune ca ar fi chain from cilynderhead. am mai postat clipul aste pe forum, dar fara un raspuns de la cei cu experienta. Daca ar fi intinzatorul si lantul, ce se poate intampla daca se rupe?    
  14. Care sunt cele mai evidente semnale a unui rulment defect? La mine partea din dreapta nu imi place cum se comporta, parca ceva e gata, gata sa cada...alloy-ul, marginea lui, a fost destul de rau indoita. Cand am pus un cauciuc nou, ce sa mai echilibreze, au pus o gramada de placute, cam jumate din suprafata interioarea a aloyului, si tot nu s-a rezolva...in cele din urma am gasit una identica care e perfecta. S-a circulat mult cu acea janta, cred ca a afectat toata bucsaria in partea aia, desi vizibil pare ok.