• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

emy

Membru
  • Content count

    151
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About emy

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Dublin
  • Auto Volvo V50 1.6D SE
  • Fabricatie 2007
  • Fabricatie2
  1. Problema clima

    Parca temperatura se seteaza individual, in functie de dorinta driver/pasager. Si eu am avut aceasi problema si am setat aceasi temperatura pe ambele parti. 
  2. Azi am completat serviceul masinii cu inlocuirea filtrului de polen. Am dat jos cam tot ca sa ajung mai usor la filtru. Il pusesem gresit pe cel vechi. Era ca nou. Pe cel nou o sa-l las mai mult de 7 mii km.    
  3. ambreiaj

    Am schimbat suportul motor, (febi bilstein 39363) cel din imagine, tot nu am scapat de bataia la pornirea motorului. Cel vechi, normal, dupa aproape 200 mii km, nu mai era asa de tare ca cel nou, partea din interior se misca foarte usor, stanga/dreapta, plus avea crapaturi pe partea de deasupra unde este acel gel, parca a mai luat si din vibratiile motorului. Am sa schimb si cel de la cutia de viteza, poate si cel de sub baterie. Daca tot ma apare bataia respectiva, cred ca volanta e buba, cu toate ca masina merge bine si nu are vibratii. S-a schimbat foarte usor, cel mai greu a fost vasul de racire sa-l scot din cele doua prinderi, am depus ceva efort.
  4. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    Apropo de filtru de motorina, la fiecare service se schimba? Un mecanic mi-a spus ca la 20mii km. Am vreo 10mii cu actualul filtru, Merge masina, nu am probleme de nici un fel.
  5. Mananca ulei.

    Si eu am folosit Liqui Moly, dar nu 5w30 4200, ci Liqui Moly Special Tec F 5W-30 recomandat pt v50 1.6D, 4200 e ACEA A3/B4/C3. Pentru v50 1.6d e recomandat ACEA A5/B5.. Acum folosesc  Motul 8100 Eco-Nergy.  Am 190 mii km, deocamdata nu consuma ulei. Am auzit si eu pe unii mecanici spunand ca peste un anumit nr de km se poate folosi 5w40, dar nu am incercat.
  6. Am vero 28 mii km rulati de cand am luat-o, cand e cald afara e f putin zgomot ori deloc, numai cand e rece. dupa ce se incalzeste motorul, nu se mai aude. Unii mecanici au zis ca nu e de la lant. Un mecanic, cu motorul pornit, a dat cu spray pe cureaua auxiliara, culmea, zgomotul s-a redus aproape la zero. Ma gandesc sa dau jos cureaua auxiliara, sa vad daca mai face, intr-o dimineatza, sa elimin orice suspiciune a alternatorului, ce mai e pe acolo, compresorul... Daca o dau jos si pornesc motorul, numai pt cateva secunde, se va intampla ceva? Daca alternatorul nu mai functioneza, bateria preia tot. Ma gandesc ca o sa apara erori.....
  7. C.E.M. sau T.R.M.

    Incepe prin a verifica toate cablurile CEM-ului, scoate-l si curata-i toate conectiunile cu un contact cleaner si o periuta de dinti. Verifica toate sigurantele cu un multimetru. Eu asa am procedat si de vreo cateva luni nu mai am nici o eroare. Am avut si eu o groaza de mesaje...
  8. Daca dai jos housing-ul filtrului de aer, se poate vedea. E deasupra cutiei de viteza. Iti trebuie o cheie, de nu mai stiu ce marime, Normal ca scoti alimentarea switchului. Eu am v50 1.6D. cred ca e la fel si la 2D. Pot afirma ori infirma veteranii forumului. Daca esti in Anglia. are pe amazon o gramada. https://www.amazon.co.uk/Fuel-Parts-RLS5118-Reverse-Switch/dp/B008H5L392/ref=sr_1_fkmr1_1?ie=UTF8&qid=1550000078&sr=8-1-fkmr1&keywords=volvo+v50+reverse+switch
  9. Aceasi problema am avut-o si eu. A fost foarte usor de rezolvat, am schimbat Reverse Light Switch.
  10. Si eu am un zgomot, la rece, cand se incalzeste motorul e totul ok. Pana acum nici un mecanic, nici cei de la Volvo nu isi pot explica de unde vine. Cand e vreme faina afara nu face zgomot. Un roman de pe youtube spune ca ar fi chain from cilynderhead. am mai postat clipul aste pe forum, dar fara un raspuns de la cei cu experienta. Daca ar fi intinzatorul si lantul, ce se poate intampla daca se rupe?    
  11. Care sunt cele mai evidente semnale a unui rulment defect? La mine partea din dreapta nu imi place cum se comporta, parca ceva e gata, gata sa cada...alloy-ul, marginea lui, a fost destul de rau indoita. Cand am pus un cauciuc nou, ce sa mai echilibreze, au pus o gramada de placute, cam jumate din suprafata interioarea a aloyului, si tot nu s-a rezolva...in cele din urma am gasit una identica care e perfecta. S-a circulat mult cu acea janta, cred ca a afectat toata bucsaria in partea aia, desi vizibil pare ok.
  12. Bec Led Volvo v50

    OSRAM COOL BLUE BOOST H7  sunt de 80 W, am luat  Osram Night Breaker Unlimited  55w, normal, sunt mai eficiente, luminozitate mai mare si mai alba decat cele standard. Aici, pe la 3.30pm deja se inopteaza, trebuie sa ai luminozitatea buna. ...dar nu 20% cat spun ei, cam sub 5%
  13. Bec Led Volvo v50

    Astea o fi bune? OSRAM COOL BLUE BOOST H7, halogen headlight lamp, 62210CBB-HCB Vad ca au un review foarte bun pe Amazon, pe cand Osram Night Breaker Unlimited nu prea...
  14. Recomandari telescoape

    Cred ca am pe spate dus un amortizor, parca numai arcul lucreaza, normal se schimba ambele amortizoare? Am gasit unul la £8 pe Amazon, mai are unul la fel dar la £76, Boge 27-K42-A Shock Absorber. Sunt curios cum arata la pretul ala.