emy

Membru
  • Content count

    170
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Good

About emy

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie Dublin
  • Auto Volvo V50 1.6D SE
  • Fabricatie 2007
  • Fabricatie 2 0
  1. Buna, si eu am avut astfel de probleme, am scos panoul de sigurante complet si l-am curatat cu un spray curatare contacte electrice, a iesit ca nou. De atunci nu am mai avut nici o problema...am mai avut o probleme cu acul care indica nivelul motorinei in rezervor, nu era stabil, ba sus, ba jos...i-am mai dat o curatare panoului de sigurantre si s-a rezolvat.
  2. Asa, am luat-o, cu DPF anulat, si remaped, nu am stiiut ce e ala DPF...Cand am facut verificarea technica, acum cateva zile, parametrii au fost ca a unei masini noi. Noxele sunt aceleasi, cu s-au fara DPF, doar fumul negru face diferenta. Acum vreo 25 de ani, eram copil, cand trecea un "DAC de masina" iesea un fum negru de nu mai vedeai nimic minute bune, il inhalam, era ceva normal. Acum am devenit sensibili, se rupe panza ozonului din cauza fumului....am auzit ca toate tancurile rusilor sunt echipate cu DPF, o fi adevarat? ...Legea nici cei care o fac nu o respecta, de ce ar trebui noi sa fim mai patrioti?
  3. Salutare, Fulia alternatorului face zgomot cand e motorul rece. Cum mi-am dat seama? am pornit masina, zgomotul era prezent, am oprit-o si aplicat w40 pe rola respectiva, zgomotul era foarte, foarte minim. Dupa eticheta e Denso 150A, rola e diferita de majotitatea, nu implica o cheie speciala, dar, cica nu se poate schimba numai fulia.....cu exceptia fuliei, alternatorul merge OK.  Intrebarea, se merita, cred ca, chinul de a schimba fulia, deca e schimbabila, ori un alternator nou? Am gasit o posibila inlocuire a fuliei, la €19 AS-PL AFP6012 Alternator Freewheel Clutch Ø: 54,70mm, care cred ca e compatibila. Alternatorul Denso 150A €115, ori AS-PL 150A €95. Masina are 203000km. Multumesc
  4. Era mai, mai sa imi i-au un V60 D4 din 2017. Am intrebat sellerul daca ii consuma ulei, a recunoscut ca o data, la cca 2mii km trebuie sa bage ulei, altii spun ca baga cam 1L la 2mii Km, ceea ce e foarte mult. S-a vandut repede masina.
  5. O sa incerc si eu, teoretic, nu ar trebui sa fie din scaun, sub tapiterie, scaunul pasagerului nu e asa de folosit ca cel al soferului, e ca nou.
  6. La motoarele diesel, pana sa rezolvi o problema, trebuie sa schimbo cam tot ce e bucsarie. Eu, pt o bataie la pornire, ca si cum se lovesc doua metale grele una de cealalta, am schimbat: amortizorul, tamponul antibalans, ambele brate, planetara cea lunga....si tot asa face :(...mai am de schimbat cel de sub baterie si cel de la cutie...apropo de planetara, cand am dat jos acel colier care tine rulmentul, pe youtube am vazut ca e f ruginit, in schimb, al meu e ca nou, shiny, cred ca are putin joc intre colier si rulment....asa trebuie sa fie? Cand l-am pus la loc, era ca si cum nu tine nimic,  cand pui colierul peste rulment, trebuie sa simti ca sta pe el, si are un mic gap, colierul, stanga, ori dreapta, cand pui suruburile sa stea strans.
  7. Si eu sunt curios cum a rezolvat. Cu toate ca folosesc numai scaunul soferului, as fi vrut sa rezolv si incalzirea "pasagerei" Deocamdata nu am dat de root cause of it.
  8.   Salutare, sa nu mai deschid alt topic, ca e despre acelasi subiect.  Ambi spalatori faruri au incetat sa mai funtioneze, lichid parbriz plin, farurile aprinse, nu pe 0, siguranta OK, releul nu stiu care e. Stie careva acesti spalatori au o pompa separat de cea de parbriz fata/spate? Masina e din 2007 octombrie.
  9. Achizitie V60

    Bogdan, ai putea sa imi spui care e acel motor de 2L in 5?....nu toate D4 dupa 2017 au acelasi motor? Era mai, mai sa i-au V60 D4 din linkul de mai jos. Vreau sa ma documentez mai bine la ceea ce i-au, as vrea sa schimb masina, nu acum ci in primavara. Mai tin V50-ul pana face guvernul imposibil de tinut masinile sub 2008. S-ar putea la anu. https://www.donedeal.ie/cars-for-sale/volvo-v60-2-0-d4-190-bhp-business-edition/25890559
  10. Probleme clima

    Nici a mea nu mai baga, are o scapare minora (condenser) care,  odata incarcat, se descarca in timp de un an. Nu il schimb, e ok si asa, nu e asa cald pe aici. Cand am dat jos bara fatza, am vazut pe radiator racire un lichid verde, deci e fisurat. Ma gandesc sa folosesc leak stop lichid, sa reduc din cost....numai vreau sa bag multi bani in ea, aici, guvernul, o sa puna presiune pe masinile pe motorina, ne fortzeaza sa renuntzam la ele, in favoarea celor pe baterii reincarcabile.
  11. Am luat degeaba bateria, ce-a veche indica 12.74V curentul, fara bornele de la masina conectate. cu bornele imi indica 12.31, am crezut ca ma lasa..... Am gresit, am  masurat curentul cu bornele conectate, normal ca sunt consumatori si curentul nu e real. Cred ca o sa las tot BOSCH-ul pe masina, am mai mare incredere in Bosch. 
  12. 1.6D. Am luat-o, o sa vad cand o sa ajunga, oricum o tin si pe cea veche.
  13. Am pe masina S3 007 BOSCH 12V 70AH 640A de cand am luat-o, 2016, nu am avut probleme deloc cu ea. Am masurat bateria si imi da 12.31v cu motorul oprit, asta inseama cam 50% incarcata, fac drumuri lungi, dar se pare ca nu se mai incarca, ramane la 12.31v, cu masina pornita e, parca 14.6v, alternatorul incarca. nu am probleme. porneste masina, dar vreu sa o schimb, vreau sa fie bateria 100% incarcata, asta numai vrea, volvo recomanda Ah80 CCA700, se pare ca merge si cu cea pe care o am 70Ah CCA640. Am gasit pe eBay un seller care vinde numai baterii, se da ca painea calda, 4 ani garantie. Numai azi s-au vandut vreo 20. Am vorbit cu sellerul si zice ca e de 12V Ah78, CCA 690: https://www.ebay.ie/itm/New-Genuine-OEM-Heavy-Duty-Car-Battery-Type-096-100-78ah-4-YEAR-GUARANTEE-24HR/111232380774?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Nu inteleg chestia cu Ah78, de ce nu 80? s-au CCA 690, de ce nu 700?
  14. eroare anti-skid service vereist

    eBay https://www.ebay.ie/itm/Volvo-C30-08-13-S40-V50-05-11-Windscreen-Washer-Valve-T-Valve/283452421138?hash=item41ff14b412:g:1FYAAOSwpoJa~ovX La mine a fost crapata, am inlocuit-o.