radaschin

Faruri Xenon

153 posts in this topic

Autoleveling se poate doar aftermarket. La un moment dat, gasisem ceva pe ebay si nu era foarte scump (undeva la 250 lei). La reprezentanta nu exista soft pentru xenon, deci OEM nu se poate. In cazul in care optezi pt AM, trebuie un bloc de lumini de xenon, de la care sa-i iei fata, si o o montezi pe blocul tau de lumini, dupa ce scoti rotita de reglaj

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai , politia romana predominant se uita dupa spalatoare si lupe ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politia se uita dupa faruri reglate aiurea, sau ridicate pana la Sf Petru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai , politia romana predominant se uita dupa spalatoare si lupe ...

Are V50, deci are lupa, deci se poate :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil s-a ars becul. 

Daca este becul defect il poti inlocuii in 3 min, acesta poate fi achizitionat de la colegii de pe forum, de pe internet sau de la reprezentanta. Pretul porneste de la 50lei si se termina pe la 500lei.

Salut, da cred ca este becul ars.. de asta vara mi se mai stingea uneori si aparea "bulb failure" pe bord, apoi a inceput sa mearga iar si nu am mai avut probleme cu el cateva luni, pana acum cateva zile cand a palpait de cateva ori, iar acum nu se mai aprinde deloc

Ma gandesc ca poate fi si papucul sarit sau un contact stricat insa nu imi dau seama care e... e un papuc cu multe fire (cred ca vreo 6), dar nu se misca... asta vara tot mai il frecam pe acolo cate putin si apoi mergea la loc farul... nu m-as baga totusi in necunostinta de cauza...

Un bec OEM cat costa?

Multumesc pentru ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politia se uita dupa faruri reglate aiurea, sau ridicate pana la Sf Petru :D

dupa alea nu se uita ca is oem reglate de mitica la coltu blocului

Share this post


Link to post
Share on other sites

La reprezentanta mi-au spus ca s-ar putea monta xenoane de catre ei, doar ca pretul e astronomic. Doar un far costa cateva zeci de mii de lei. Mi-au recomdandat sa stau linistit. Si stau. La fel mi-au recomandat sa mai astept cu schimbarea limbii din germana in engleza, pt ca in cateva luni s-ar putea sa introduca Volvo limba romana si pt modelele astea cum am eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politia se uita dupa faruri reglate aiurea, sau ridicate pana la Sf Petru :D

politia nu se uita dupa asa ceva, ce dracu! 

Nu se uita nici dupa centuri fata, scaune copii+centuri aferente......

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

politia nu se uita dupa asa ceva, ce dracu! 

Nu se uita nici dupa centuri fata, scaune copii+centuri aferente......

:) ai fi surprins cate masini ajung zilnic la RAR pentru omologare lumini, in urma retinerii certificatului de inmatriculare de ctre politia rutiera

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam cat ar veni un schimb de la halogen la xenon? Farurile originale rezista la temperatura respectiva? Si RAR ul nu se leaga de chestia asta cu xenon aftermarket?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. 3-400 de lei

2. Da

3. Da

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca montez un kit de xenon aftermarket si ma duc cu ele la R.A.R. se poate omologa? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pui si auto level , si spalatoare de faruri , ai o sansa la omologare rar . Dar as merge sa discut la rar initial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca pui auto-leveling + spalatoare de faruri, s-ar putea sa ajungi la niste costuri astronomice. 

Cauta o instalatie de xenon buna (musai CAN BUS) si asigura-te ca nu-ti bat farurile in copaci dupa ce o montezi. In principiu vei vedea bine noaptea si pe ploaie, insa esti in continuare ilegal. Ma gandesc totusi ca daca nu-ti bat farurile in crengi, nu te va opri RAR-ul sa te ia la intrebari.

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista posibilitatea de Xenon retrofit la Volvo indiferent de suma disponibila, cea mai ieftina varianta de xenon retrofit este via autovit.ro, adica iei masina cu xenon si vinzi masina fara xenon . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca pui auto-leveling + spalatoare de faruri, s-ar putea sa ajungi la niste costuri astronomice. 

Cauta o instalatie de xenon buna (musai CAN BUS) si asigura-te ca nu-ti bat farurile in copaci dupa ce o montezi. In principiu vei vedea bine noaptea si pe ploaie, insa esti in continuare ilegal. Ma gandesc totusi ca daca nu-ti bat farurile in crengi, nu te va opri RAR-ul sa te ia la intrebari.

Bogdane... un sistem autoleveling AM (da exista!), costa 50 euro. Sistemul de spalatoare (SH) cu furtune, pompa spalatoare, etc nu sare de 150 de euro, iar cu 2 relee, faci instalatia sa functioneze doar cand actionezi stropitorile de parbriz si sunt si farurile aprinse (cum am facut eu la a mea). Deci nu vad unde sunt scoruurile astronomice!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai mai Ionut ca nu e chiar asa, sistemele astea de autoleveling cum le spui tu nu sunt plug & play, trebuie montate, trebuie facute niste adaptari, trebuie niste manopera care costa, sistemul de spalare si asta costa si cu toate astea tot ilegal este pt ca nu se omologheaza xenon-ul after market . 

Masina S40/V50 cu xenon de fabrica are alt cablaj, e alta mancare de peste . 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deasupra farurilor la s40 in ambele parti sunt un fel de potentiometru, cu alea pentru ce se folosesc? Se poate regla farurile cu ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deasupra farurilor la s40 in ambele parti sunt un fel de potentiometru, cu alea pentru ce se folosesc? Se poate regla farurile cu ele?

Da! Sunt reglajele pentru faruri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai unul sus-jos si unul stg-dr , reglajul este mecanic , si depinde de noroc dar poate face fite . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand s-a inventat farul si orice masina ai vei gasi cele 2 "potentiometre" pt reglajul fizic al farului. Eu am xenon OEM si nush cum farul din stanga batea mai sus chiar daca are reglaj automat.Am fo la un service a pus aparatul si batea in sus.A pus imbusul pe "potentiometru" reglat la diagrama aparatului nu la usa garajului si acu tot ii ok.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine unul din ele se cam invarte in gol :( E cel pentru reglajul pe inaltime la farul din stanga. Mai am vreo sansa sa ii fac ceva? Farurile bat ok, nu mi-a atras nimeni atentia ca as orbi si la aparatul ala de masurat au iesit ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca dai jos acel "add-on" ar trebui sa mearga usor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now