Y309rlc Volvo

Problema VVT VALVE

224 posts in this topic

La asta m-am gandit prima oara stiind ca e singurul pinion cu buza. E drept ca l-am verificat daca e strans fara sa demontez capacele de la distributie. Mai are alta sustinere in afara de surubul mare din centru? Sa se fi strans mizerie pe pinion in partea dinspre motor si sa arunce cureaua afara? Nu stiu de ce dar am impresia ca merg de ceva timp cu ea asa fara sa o menajez in vreun fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, Kappy a spus:

Intrebare: de ce iese cureaua de distributie de pe rolele de admisie si evacuare cam 1 sfert din latimea ei de lucru? Posibil sa nu fie aliniate corect pinioanele dar nu prea cred..... sa fie cumva prea slaba. Este un pic fugita si de pe rola fixa si pompa de apa.

Rola intinzatoare....cred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am postat și eu ceva coduri de erori mai în urma, cine își poate da cu părerea? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ai sonda lambda defecta. Se repara prin inlocuire

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit cauza dupa ce m-a lasat in drum. Pompa de apa hepu blocata dupa 24000 km. Pomul laudat......

Motorul nu a patit nimic ca l-am oprit la timp

IMG_20160624_211732.jpg

IMG_20160624_211753.jpg

IMG_20160624_211811.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 21.06.2016 at 10:35 AM, Kappy a spus:

 

Salut maestre ....eu zic ca e diferenta intre o pompa hepu si AISIN(de fabrica)....tu ce zici?:) spor la treaba....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e o diferenta.....mare sau mica pt cine nu observa lucratura. Am achizitionat hepu la recomandarea unora de aici ca ar fi echipare oem. De fapt asa o recomanda si farmacistii ce lucreaza la piese auto. Prin urmare tot ce e made in germany nu ma mai intereseaza....masini si orice altceva.

Ps: cand am oprit motorul cureaua sarise deja de pe rola fixa. Oricum buna cureaua conti....a facut cateva ture peste pompa blocata si nu i s-a rupt nici un dinte....probabil facuta la romania

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am hepu din 2008 50k km

Curea am schimbat când am schimbat pinionul

Dar pompa era ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa fi fost un caz singular dar la cea aisin nu prea e posibil sa se intample asa ceva prin constructia pompei

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil defect de fabricatie, din 2007 de cand vand HEPU nu s-a stricat niciuna. In schimb AISIN-ul pus azi a curs de la montaj.

Cu stima,

Un farmacist

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hepu a rămas cu numele, calitatea e din alt film. Eu am pus Graf și OEM. 

Farmacistule cate Aisin aftermarket ai pus și cate au picat ? Cate Volvo by Aisin ai pus sI cate au picat ? 

Răspunsul îl găsești în kiturile originale de distribuție  unde rolele și curelele sunt făcute în alta parte fata de ce iei after market.  La fel e și la pompe sau orice componenta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane, Aisin ul de azi avea p/n de Volvo si unde scria Volvo era polizat. Trecand peste, pompa lui @kappy are niste depuneri dubioase.

Ca idee, daca o pompa din 100000e cu probleme inseamna ca  producatorul e bun...perfectiune nu exista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rolele sunt INA OEM si sunt facute fix in acelasi loc adica Franta si Slovacia pt benzine de exemplu. Volvo by Aisin am avut una care curgea la 80k km. Iti reamintesc si de ambreiajul meu de T5R pe care il gasesti doar OEM Volvo si care montat de neni care lucreaza la primus a dardait de nou. Mitul asta cu piese oem care au alta calitate decat aceeasi piesa aftermarket pt mine e desfiintat. Daca mai vrei dovezi, uita-te pe filtrul OEM de polen la S60 I. LAK54 MADE IN ROMANIA. Filtrul de motorina Purflux C516. Placute Galfer 4601 la XC60 pe spate indiferent daca iei OEM, ATE sau TRW. Exemplele pot continua dar e tarziu.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am avut niciodata probleme cu piesele originale și pt o diferență care de cele mai multe ori este de maxim 50% nu merita diferența. Cat despre filtre prefer mai nou sa pun original Ford decât aftermarket Mann.

@Vadim dacă am avea raportul 1 la 100.ooo atunci ar fi perfect dar nu e asa . Din 10 kituri Dayco 2 s-au rupt , pus original Ford, Fiat, BMW sau PSA , tot Dayco înăuntru și nu s-a mai rupt nici una . Mai nou și VAG folosește Dayco și nu se rupe iar pe after market se rup mereu. Cum explici asta ?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee: daca un produs are un cod de ex "abcde", abcde in desenele de executie are niste specificatii(material, tratament termic daca este cazul, cromare samd), daca oem si aftermarket au acelasi cod de producator automat si specificatiile produsului sunt aceleasi. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, Brava a spus:

Ca idee: daca un produs are un cod de ex "abcde", abcde in desenele de executie are niste specificatii(material, tratament termic daca este cazul, cromare samd), daca oem si aftermarket au acelasi cod de producator automat si specificatiile produsului sunt aceleasi. 

Total gresit.....bine gandirea este corecta dar in realitate e putin altfel. Intamplator lucrez intr-o fabrica cunoscuta de turbine auto iar piesele oem sunt mult mai verificate decat cele after. In zic si de ce: ca nr de bucati cele oem sunt cele mai multe si sunt livrate direct la constructorul auto si acolo nu este loc de greseli (bani multi, se pierde contractul etc.) pe cand cele aftermarket sunt mult mai putine si sunt comandate ori de producator prin reprezentante ori de vreun lant de magazine de piese auto care nu conteaza asa mult.

In consecinta e aceeasi piesa dar facuta din alte materiale si un pic mai prost asamblata.

Daca ne uitam la pompa aisin acea turbina nu poate culisa mai jos pe ax deoarece pe turbina este facut un capac ce impiedica asta....inspre motor nu are unde sa se duca. Nu cred ca o pompa aisin ar putea avea aceeasi soarta chiar daca i se sparge rulmentul.

Si daca era un brand bun de ce nu a curs inainte sa se gripeze?? cum am patit la o alta masina ce avea o pompa mult mai fara pretentii ca hepu????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca indiferent de pompa(ma refer la cele cu renume) trebuie tinut cont si de concentratia antigelului,daca contine silicati sau nu daca a pierdut sistemul de racire pe undeva, role care deja au joc (chiar de noi noute )si ....lasa ca e vara....completam cu apa,...pina...gasim antigel....sau mai duce rola aia.....acesti factori influienteaza mersul pompei de apa sau termostat.....fie hepu fie aisin JAPAN fie volvo oem sau wahler.....dar cum spuneai intervin si materialele din care sunt facute....de unde si diferenta de pret...

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, Kappy a spus:

Total gresit.....bine gandirea este corecta dar in realitate e putin altfel. Intamplator lucrez intr-o fabrica cunoscuta de turbine auto iar piesele oem sunt mult mai verificate decat cele after. In zic si de ce: ca nr de bucati cele oem sunt cele mai multe si sunt livrate direct la constructorul auto si acolo nu este loc de greseli (bani multi, se pierde contractul etc.) pe cand cele aftermarket sunt mult mai putine si sunt comandate ori de producator prin reprezentante ori de vreun lant de magazine de piese auto care nu conteaza asa mult.

In consecinta e aceeasi piesa dar facuta din alte materiale si un pic mai prost asamblata.

Daca ne uitam la pompa aisin acea turbina nu poate culisa mai jos pe ax deoarece pe turbina este facut un capac ce impiedica asta....inspre motor nu are unde sa se duca. Nu cred ca o pompa aisin ar putea avea aceeasi soarta chiar daca i se sparge rulmentul.

Si daca era un brand bun de ce nu a curs inainte sa se gripeze?? cum am patit la o alta masina ce avea o pompa mult mai fara pretentii ca hepu????

Guess what? si eu lucrez in proiectare la o fabrica....dar nu asta conteaza

Daca ambele au acelasi p/n, atunci au acelasi material.

"Comandate de producator prin reprezentante" - ok,astea nu sunt oem?

Eu zic sa nu va mai bateti capul, nu exista perfectiune. 

Din 100 de mere sigur gasesti 10-12 cu "defect"

Edited by Brava
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, Brava a spus:

Guess what? si eu lucrez in proiectare la o fabrica....dar nu asta conteaza

Daca ambele au acelasi p/n, atunci au acelasi material.

"Comandate de producator prin reprezentante" - ok,astea nu sunt oem?

Eu zic sa nu va mai bateti capul, nu exista perfectiune. 

Din 100 de mere sigur gasesti 10-12 cu "defect"

Presupun ca s-a referit la verificarile si testele facute inainte de livrare care sunt mai riguroase pentru producator comparativ cu cele facute pentru piata after.

Componentele si materialele e putin probabil spre imposibil sa difere.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. As vrea sa schimb distributia la al meu V40 1.8 benzina  si pinionul VVT ca am observat caa inceput sa iasa ulei pe la el . ideea e ca am gasit si ceva variante mai ieftine decat cel original de 900 si ceva de lei. Codul piesei corespunde cu cele gasite pe siteuri de piese auto. A mai pus cineva asa ceva pe masina ?

Untitled.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea de la AISIN e ok, am montat noi cateva pana acum si sunt de fapt cele originale

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

pinionul de la AISIN este primul sau al 2 lea din poza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreaba si tu acolo unde le-ai gasit ;)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa aibe codul stantat pe ea 6900015 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now