DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Alexutz , spira ai si tu si eu :D

Ideea e ca daca caseta vireaza egal , spira e pe pozitie si volanul sta stramb il mutin pe centru .

Share this post


Link to post
Share on other sites

i-am montat prelungire la bara fata , si am incastrat lampile de gabarit in bara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este plinta pt mocheta ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu . e prelungirea de pe 940... ba da rai mai sunteti mah.... vadime, unde gasesc si eu o admisie de motor de 2.5???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frate cred ca am eu una pe undeva dar este de 2.5 10V .. dar nu cred ca te ajuta cu ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Heim

1.Cumpara un kit de reparatie pentru pompa ( trebuie sa gasesti) , o refaci singur cu manutele tale si nu are de ce sa nu mearga .

E atat de usor de vorbit.... cum adica trebuie? Spune-ne tu unde gaseste.

Iar de cei 20 de milioane dati pana acum pe prima pompa, montari si transporturi pur si simplu sa uitam, nu?

Edited by Raula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este usor de vorbit .. trebuie doar sa ai putina vointa ca sa repari un lucru .

Daca borsheste ulei : se da jos de pe masina , se face bucati , se scot simeringurile/O-ringurile , cu ele in manuta se merge la un magazin de simeringuri/o-ringuri , sa cauta echivalenta la cele oem , se cumpara echivalentele , se remonteaza totul la loc ... si treaba este gata ... si uita asa s-a rezolvat problema .

Daca nu ne murdarim pe maini si mergem la service ... atunci sa curga milioanele .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma rog... a crezut ca luandu-si noua, se rezolva. N-a facut cum spui tu, insa aceasata a doua nu curge ci nu face presiune suficienta. Asta tot cu garnituri se rezolva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este usor de vorbit .. trebuie doar sa ai putina vointa ca sa repari un lucru .

Daca borsheste ulei : se da jos de pe masina , se face bucati , se scot simeringurile/O-ringurile , cu ele in manuta se merge la un magazin de simeringuri/o-ringuri , sa cauta echivalenta la cele oem , se cumpara echivalentele , se remonteaza totul la loc ... si treaba este gata ... si uita asa s-a rezolvat problema .

Daca nu ne murdarim pe maini si mergem la service ... atunci sa curga milioanele .

Şi sperăm pur-şi-simplu să meargă mai bine cu nu-ş'ce gume luate din magazinul de oringuri (de care eu n-am văzut, în viaţa mea, o fi existând doar în capitală) decât cum merg cele rectificate de însuşi producătorul piesei OEM.

Vadim, dacă până acum mi s-a demostrat de două ori că nici pentru ZF nu e simplu să repare o pompă de-aia, crezi că eu o pot face mai bine? Am luat două de la ZF, ambele rectificate prost. Ce şanse am eu, să o rectific mai bine, din prima încercare? Să fim serioşi... tot ce-aş reuşi ar fi probabil să nu o mai pot face nici cum era... TU PERSONAL CÂTE POMPE DE SERVO AI REPARAT?

Adi, la mine nu e aşa complicat. Are pompa pe ea ceva ce ar putea fi valva aia (deşi nu ştiu ce e, am mai întrebat, ; tu ai emis ipoteza), dar cine se pune să o piscălească pe aia? Aia se face cu monitorizarea presiunii generate, ceea ce presupune o sculă pe care n-o are fiştecine, mare minune dacă o are "reprezentanţa", care nu cred că se bagă la chestii d-alde-astea.

Crezi că garanţia nu se anulează, dacă s-a umblat acolo? Eu cred că se anulează...

Am toate şansele să umblu, să nu rezolv mare brânză şi să mă şi trezesc că nu-mi mai înlocuieşte nimeni pompa. Sau nu umblu, mai plătesc o tură de demontare, o mai înlocuiesc o dată pe garanţie şi mai plătesc o tură de montare pe maşină... însă, ştiind că două au fost proaste, nu prea mai am încredere în a treia, fie el numărul magic cât o fi... înţelegi dilema mea, acuma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine o schimbi...ceva nu e bine in pompa. Sa nu te lase gand iese din garantie si dupaia dai o gramada de bani din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, tu chiar crezi că mai iau nouă? Mai ia dracu' nouă! M-am lecuit... şi pe asta voi cere banii înapoi, dacă se poate. Trăiască dezmembrările!

Ideea e că ar trebui să plătesc a treia oară manopera de montare şi e a' dracu' de frustrant să dau bani pe o operţiune atât de simplă, care se face în 15 minute, îmbrăcat la costum, fără problemă. De-aia mă tem să o montez eu, că mi se anulează garanţia, dacă nu e pusă într-un service autorizat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi i-am pus trip statistics si polestar, de la inceput - ca asa e frumos. Maine e la detailing complet cu pregatire de iarna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca ai aruncat 1300Eur pe geam ? Erau cu TVA sau fara ?! ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt. ca la jumatate din pret ti-ai fi facut un re-map mai sus ca putere, mai sus ca si cuplu, si iti mai ramaneau restul de bani pt. un bilet single pana in Bahamas ;D

PS: Macar ti-au dat si tie un set de presuri bonus la cati bani le-ai dat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpdv tehnic da probabil ca da - stiu de la cealalta.Asta probabil ca mergea pana pe la 520Nm // 230 CP. Din ce si cum trage acum cred ca e mai mult decat suficient ca si performante.

Insa dpdv liniste si garantie (foarte putin probabil sa se intample ceva cu motorul insa exista posibilitatea teoretica), de data asta am preferat Polestar, ca sa nu am grija masinii daca se intampla ceva. Garantie Volvo, inclusiv extinsa. Daca nu mai insel, sunt primul sau al doilea client de Polestar in Romania.

Bilet one way nu merge datorita lui Dr. Queen si 2 datorita pretului - e mai mult decat spui tu.

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi sperăm pur-şi-simplu să meargă mai bine cu nu-ş'ce gume luate din magazinul de oringuri (de care eu n-am văzut, în viaţa mea, o fi existând doar în capitală) decât cum merg cele rectificate de însuşi producătorul piesei OEM.

Vadim, dacă până acum mi s-a demostrat de două ori că nici pentru ZF nu e simplu să repare o pompă de-aia, crezi că eu o pot face mai bine? Am luat două de la ZF, ambele rectificate prost. Ce şanse am eu, să o rectific mai bine, din prima încercare? Să fim serioşi... tot ce-aş reuşi ar fi probabil să nu o mai pot face nici cum era... TU PERSONAL CÂTE POMPE DE SERVO AI REPARAT?

Adi, la mine nu e aşa complicat. Are pompa pe ea ceva ce ar putea fi valva aia (deşi nu ştiu ce e, am mai întrebat, ; tu ai emis ipoteza), dar cine se pune să o piscălească pe aia? Aia se face cu monitorizarea presiunii generate, ceea ce presupune o sculă pe care n-o are fiştecine, mare minune dacă o are "reprezentanţa", care nu cred că se bagă la chestii d-alde-astea.

Crezi că garanţia nu se anulează, dacă s-a umblat acolo? Eu cred că se anulează...

Am toate şansele să umblu, să nu rezolv mare brânză şi să mă şi trezesc că nu-mi mai înlocuieşte nimeni pompa. Sau nu umblu, mai plătesc o tură de demontare, o mai înlocuiesc o dată pe garanţie şi mai plătesc o tură de montare pe maşină... însă, ştiind că două au fost proaste, nu prea mai am încredere în a treia, fie el numărul magic cât o fi... înţelegi dilema mea, acuma?

Pompe de servo nu . Dar am reparat de la motoare auto pana la alternator si caseta de directie ( cu bucsi facute pe strung ...nu se gasesc oem )

Gumele alea din magazinul de oringuri se regasesc si in pompa ta ( sunt standardizate conform asa zisului STAS ) . Si sincer daca te chinui putin o poti repara la fel ca la ZF , gandeste-te ca alea sunt facute pe banda rulanta ( este posibil sa nu fie reparate chiar la fabrica ZF)

Crede-ma , cu vointa se face orice .

Un exemplu de magazin : http://www.berag.ro/simeringuri-si-o-ringuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi i-am schimbat butoanele de clima cu unele noi, luate de la MidnightCaller. Am preferat varianta celor noi, in locul unora de 5 ori mai ieftine din dezmembrari, care oricum, aveau o uzura.

In afara de asta, am reusit sa schimb si rezistenta de balast (asa numitul "tranzistor") cu un modul nou original Volvo. Daca ma tine si asta inca 90.000 de km. eu zic ca e bine, caci altceva care nu e consumabil nu mi s-a stricat inca pe masina.

Lucrari efectuate la Primus Auto.

In sfarsit, am si eu din nou ventilatie in masina si nu mi se mai lipesc degetele pe butoanele de comanda a climei (cu ce le-or fi naclait la spalatorie nu stiu, dar o sa am grija sa nu se mai atinga de ele).

Detalii financiare in subiectul specializat : "Preturi".

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadime, eu n-am alternativă, îmi trebuie maşina, n-am alta, am copil mic pe care trebuie să-l transport, am serviciu, nu-mi permit să desfac pompa şi să risc- o merge - n-o merge, nu mă las singur fără maşină. Altfel spus: mă tem. Da, m-am lămurit cât e de pretenţioasă cocia mea... ;D

Am uitat să vă spun: ieri, am mers înapoi unde i-am făcut reglajul de direcţie şi am insistat să reia toată procedura, însă, de data asta, am făcut-o mai mult eu decât regulatorul de direcţie şi... aţi ghicit: VOLANUL STĂ DREPT! Stă drept, pentru prima dată de... nici nu mai ştiu de când...

PS: Sunt curios cât va sta drept... ;D

:D Sincer , cred ca varianta cu diy este cea mai OK ... nu de alta , dar o faci tu si o faci singur .

Mai bine iti iei o masina de back-up :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am pus provizoriu (pentru poze) abtipildul primit de la Adi (Dinoco) :kiss2::thumbsup2: care va sta pe masina doar atunci cand o scot la plimbare, in rest are loc pe frigider!!!

post-1775-0-65922500-1354318940_thumb.jp

post-1775-0-80181600-1354318966_thumb.jp

post-1775-0-14580600-1354318995_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de Dinoco, bai fratilor ii merge masina, mi-e teama ca nu-l voi mai vedea zilnic :crybaby:

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de Dinoco, bai fratilor ii merge masina, mi-e teama ca nu-l voi mai vedea zilnic :crybaby:

Salveaza o poza cu el!!! ;D ;D ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi i-am schimbat cauciucurile si ...... cand a scos roata stanga fata,a iesit si surubul de la planetara... :violent1: deoarece era complet desfacut....

L-au strans baietii la loc si o sa il am in vizor zilele ce vine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi i-am schimbat cauciucurile si ...... cand a scos roata stanga fata,a iesit si surubul de la planetara... :violent1: deoarece era complet desfacut....

L-au strans baietii la loc si o sa il am in vizor zilele ce vine.

Pai degeaba l-au strans daca nu au dat cu Loctite!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now