DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Si cand te gandesti ca toata lumea lauda RomBat-ul... Alege RomBat.. Fii barbat ! (si impinge masina sa porneasca ;D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am lecuit cu RomBat-ul :lol: Pe Volvo am tot RomBat Champion :violent1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pe xc90 baterie Caranda (de culoare albastru) de 100 Ah. Am inteles ca ar avea 1 an de zile. Ma enerveaza faptul ca nu am gasit data fabricatiei pe baterie. Sunt bune de ceva? Am inteles ca ar fi mai proaste ca Rombat.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pe xc90 baterie Caranda (de culoare albastru) de 100 Ah. Am inteles ca ar avea 1 an de zile. Ma enerveaza faptul ca nu am gasit data fabricatiei pe baterie. Sunt bune de ceva? Am inteles ca ar fi mai proaste ca Rombat.

Sint ceva mai jos ca fiabiliatate dar nu rebuturi.Caranda a lucrat director la Acumulatorul iar aceasta baterie ce ii poarta numele a fost facuta cu ,componente vest doar cutiile erau de aici.Ma gindesc ca stie ce produce :smile: .Ai stantat pe laterala jos pe "bordura" ori sus.linga capacele de aerisire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din propria experienta Caranda este un acumulator bun cu ei lucreaza si cei de la Audi , am avut puse pe 2 masini si te tin in jur de 3-4 ani .Cum a specificat si colegul mai sus,sunt asamblate in tara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"cu ei lucreaza si cei de la Audi". Pe ce te bazezi cand spui asta? Din cate stiu eu, este un producator 100% Romania, si experienta mea anterioara cu bateriile lor a fost mai mult decat dezamagitoare. Totusi sunt o alternativa ieftina. Dar de aici la montarea lor pe masini premium, de catre reprezentanta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elementii sunt din Olanda, doar se asambleaza aici. Din declaratia lor, tot aceiasi elementi ii regasesti in BOSCH si VARTA (nu specifica ce modele)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri inlocuit distributie si anexe cu role si intinzatoare INA + curele Conti. Cele originale erau INA + Dayco.

Tot ieri, recuperat refrigerant din instalatie (mai erau doar 260grame din 530) si umplut la loc cu 530 grame + 10 grame ulei. Se pare ca nu fusese facuta niciodata operatiunea asta in viata ei. Cand imi fac timp sa merg sa drenez toata instalatia si sa completez la loc cu ulei cat zice la carte ca acum nu stiu cat o mai avea in ea. (tre sa aibe 180-200 gr ulei).

ah si in urma cu doua saptamani montat folie securitate llumar pe fata, si solara tot llumar 80% pe spate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihai pg scuze am incurcat acumulatorii ,cu Varta lucreaza cei de la Audi si o spun pe baza experientei .Si pe baza ca a trebuit sa le suport partial minciuna care tine de codul bateriei ca trebuie introdus in calculatorul masinii pt a o recunoaste .

Scuzele mele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am bagat xc90-ul prin noroi pe Lacul Morii dupa care am dus-o la spalatorie.

ps: Se misca bine prin noroaie...sunt chiar placut surprins.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam in fiecare weekend in care ma intorc acasa trec si pe la ea, mai deschid capota, mai desfac o conducta, mai verific o idee, mai dau zapada la o parte... dar de data asta i-am facut ca am lasat farurile aprinse si nici baterie nu mai e. :D

Am apucat sa vorbesc cu pompagiul meu, doar cu descrieri prin telefon si el mi-a zis ca daca face fum, e posibil sa nu fie pompa de injectie.

Cred ca puteam sa imi dau seama ca se va intampla ceva de iarna trecuta, cand asa a pornit la ~28 de grade cu minus... dar cand e printre putinele care pornesc din prima pe asa o vreme, greu te poti gandi ca sfarsitul poate fi atat de aproape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am terminat si cu ledurile la interior (de fapt Bogdan le-a facut, eu doar le-am demontat/montat :D) - Poze maine

Si oglinzile pe care le-am facut eu, in weekend cred ca le pun pe masina

post-259-0-16570600-1360790759_thumb.jpg

post-259-0-35640800-1360790768_thumb.jpg

post-259-0-36071400-1360790776_thumb.jpg

post-259-0-64947300-1360790785_thumb.jpg

post-259-0-02672300-1360790793_thumb.jpg

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am terminat si cu ledurile la interior (de fapt Bogdan le-a facut, eu doar le-am demontat/montat :D) - Poze maine

Si oglinzile pe care le-am facut eu, in weekend cred ca le pun pe masina

La ce suma s-a ridicat investia in oglinzi?

Cool...zici ca sunt oglinzi de cadillac :D

si de unde ai achizionat materialele?

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Materialele de aici http://www.okazii.ro...oare-a122709159

Investitia nu este foarte mare, insa treaba este destul de migaloasa si foarte riscanta, pentru ca se pot sparge sticlele usor. Trebuie incalzita foarte bine marginea si scoasa sticla, putin cate putin. Dupa care, trebuie dezlipita incalzirea (eu am stricat una, cealalta ramane de vazut :D), pozitionata sageata, data semne pe sticla, curatata oglinda unde "bat" ledurile, lipita incalzirea la loc. Apoi trebuie polizat suportul de plastic, in locul in care vine sageata, dupa care urmeaza partea critica si anume asamblatul oglinzii. Sticla oricum intra foarte greu la loc, dar daca nu este polizat suportul cat trebuie si fortezi sticla... face plici :D. Trebuie multa rabdare si ceva basici pe degete, ca se incalzeste rama de plastic foarte tare si sticla deasemenea, iar singura varianta sa o bagi la loc, este doar cu ambele foarte fierbinti, iar cu manusi nu poti lucra (sau cel putin eu nu pot). :D

Edited by paunionutz
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana trecuta i-am luat un frate mai tanar (poze cand o sa le fac, acuma e prea murdar). Azi am dus juniorul la revizie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat si montat brat stergator si lama ambele OEM model '09-'12. Sursa Ebay.

post-4736-0-97775800-1360849018_thumb.jp

post-4736-0-77290400-1360849031_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am luat cobai nou, poze dupa primele modificari iar prima modificare este evacuare dubla .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să ai noroc de ea, dar nu ziceai c-o să mă suni? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai ajuns cu bine?

felicitari pentru "cobai"

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos...si spor la surubait !!! Pune si tu doua poze....sa vedem si noi cobaiul inainte si dupa modificari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa te bucuri de ea !

:headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am luat cobai nou, poze dupa primele modificari iar prima modificare este evacuare dubla .

Este cumva cobaiul adus pe trailer? Cel care vine incet dar sigur? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cobaiul a primit azi galerie de admisie, bujii, EGR, spalaturi la motor si mai are de schimbat valva control turbo . In afara de bujii toate piesele au fost pe stoc in garaj si asteptau o masina pe care sa fie montate .

Evident ca am rupt o bujie in chiulasa ca deh asa este normal la 1.6D si dupa vreo 4h de munca am extras-o prin gaurica magica .

Momentan e plin de ulei pe aripi, parbriz, bara dar cum il spal bag niste poze, oricum am facut poze cu motorul fara galerie, le pun maine sa vada lumea ce inseamna 1.6D si evident sa fuga de el . :D

@Heim, era motorul in protectie si am prins niste portiuni unde mergeam cu treapta 1 @20km/h, numai de telefoane nu-mi ardea.

@Oli, am ajuns cu bine, chiar de la Turda pana acasa nu am mai avut nici un fel de probleme, pana la Gilau a fost groaznic, probabil ca masina nu vroia sa-l vada pe Heim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna treaba si sa o stapinesti cu placere.Se dubleaza caii la 2 tevi pe evacuare?! :D

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now