DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Azi am facut Bucuresti-Pitesti-Campulung-Pitesti-Bucuresti....tot azi a implinit 190k s80-ul....si a primit din partea mea o solutie de curatat injectoare + talpa pe autostrada. Incepe sa-mi placa mai mult de ea(a devenit mai "agera" dupa tratament)...deoarece in ultima vreme nu mai iesise din oras...si din ritmul iernii ce a trecut. Acum are alta vlaga in ea!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred că e atat datorită aditivului cat talpii.

Edited by Raula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia astept sa o vad cu ambele scaune schimbate! Apropo, nu mai retin, vei/ai schima/t si pentru bancheta din spate? :smile:

Bancheta am schimbat-o in weekendul cand am preluat scaunele.

Nu am facut poze in weekend am fost ocupat cu Ford Fusion si Kia Carnival de la cumnat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred că e atat datorită aditivului cat talpii.

Se poate...nu zic nu!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca îi bagi aditiv şi mergi prin oraş, fără forjă, nu simti nicio imbunatatire a performantelor, asa cum simti după o forjă pe autostradă fără aditiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca peria si buretii abrazivi lasa urme. Dupa cateva manevre din astea, stofa se scamoseste si se deterioreaza. E ca si cum ai da cu un smirghel. :D

Pai ce crezi ca o mai curat si altadata? :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dus xc90-ul la spalatorie...i-am facut interiorul cat si exteriorul....bordul + fetele de usi le-a sters baiatul cu servetele umede pentru botrd (cu un fel de silicon).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terminat de reconditionat scaunul pasagerului: dat jos pielea de pe speteaza (era oricum provizoriu de pe vechiul scaun pusa). Dat jos de pe cel de-al doilea scaun speteaza si transferat pe al meu. Apoi refacut alcantara (rasa cu smirghel), si cu ColorFresh de la Lederzentrum refacut pielea neteda pe lateralele scaunului.

Poza am facut doar una si aia a iesit aiurea din cauza luminii am sa fac niste poze cu lumina naturala poate maine cand sunt la cumnati in Polonia. Vanish Spray pt tapiterie e ceva fantastic!!

Ultimele poze sunt de la stadiul initial

Cum ai comandat culoarea potrivita pt tapiterie? Le-ai dat codul de culoare la interior al masinii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri la v am facut plinul (din care am ramas cu vreo 10 l) dupa multe drumuri scurte a prins bine un drum mai lung sa se cure te (consum cam 8,1l/100 km)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ai comandat culoarea potrivita pt tapiterie? Le-ai dat codul de culoare la interior al masinii?

Nu chiar.

Acu vreun an cand mai aveam scaunele din piele (cod 3950 bej inchis) am comandat un set in bej (light beige) in speranta ca e codul potrivit. A venit un ton f deschis si care nu l-am folosit. Acuma cu cele noi am incercat nuanta si s-a potrivit aproape perfect. E o idee mai "gri" tonul cumva dar pt mine e super ok :smile:

In mod normal ar fi trebuit sa le trimit cam 1cm² de material sau o tetiera de ex. si ei mi-ar produce tonul care sa se potriveasca 100% (si asa si este de obicei)...

Ieri am schimbat la 850 T5 de la prieten bordul (de la R-ul pe care l-am dezmembrat acu vreo 2 sapt mai aveam un bord cu "lemneul" de nuc inchis care a fost doar in R). Am tras cablajele pt scaunele electrice luate tot din R. Trecut pielea de pe scaunul lui manual pe "vechiul" meu scaun electric de la sofer. Azi mai ramane de schimbat pielea de la scaunul pasagerului pe scaun electric pasager pe care l-am cumparat impreuna sapt trecuta (eu am avut nevoie de pielea spetezei in bej, el restul scaunului). O sa incerc sa fac ceva poze azi cand schimbam scaunele ieri a durat operatiunea cu totul 8 ore terminat la 1 noaptea :smile:, aici sunt pozele de la bord.

Apropo se pot organiza pozele cumva? Sunt amestecate desi le-am uploadat pe rand si in ordinea cronologica

post-5223-0-25371200-1368512851_thumb.jp

post-5223-0-35040000-1368512854_thumb.jp

post-5223-0-35041700-1368512857_thumb.jp

post-5223-0-86376700-1368512859_thumb.jp

post-5223-0-99372200-1368512862_thumb.jp

post-5223-0-70900300-1368512865_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate poti lua si acele roti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate poti lua si acele roti :D

Da in principiu as trece pe 17" vara si 16" iarna ca sa pun si frana de 16" dar ar trebui sa schimb 2 randuri de jante...plus ca jantele lui de 17" is varza ...trebuie reconditionate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi a primit un spalat interior/exterior dar mai mult interior profi cu spalat panouri usi si mocheta fara scaune 60 ron pot sa zic ca a iesit bec o sa fac si scaunele si bancheta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inceapa vanatoarea de canguri !!! :D

post-5223-0-08946500-1368604464_thumb.jp

post-5223-0-86775000-1368604464_thumb.jp

post-5223-0-66591500-1368604465_thumb.jp

post-5223-0-37632400-1368604466_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La voi trebuie aprobare la asa ceva?

Am gasit la un momentdat cele originale Hella Jumbo 220... sau cum le zice. Dar pe langa faptul ca sunt foarte mari si nu prea estetice, am inteles ca trebuie aprobare RAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea sunt originalele (doar ca nu scrie Volvo pe ele pe Logo in fata) dar sunt cele pe care le vinde si Volvo numai la pret triplu. Kit-ul de montare a fost si el original. Pe ele scrie si E5 deci sunt omologate si in mod normal nu trebuie sa le inscrii in talonul de inmatriculare. Am sa vedem ce zice politia. Cea mai mare grija e sa nu le fure...sunt f usor de scos din pacate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merge sa le faci un sistem de quick-release sa le iei noaptea in casa? :)

Sau sa dai cu solutie pt filete, thread-lock sa fie mai greu de scos?

Eu azi (spun azi pt ca era ieri dar trecut de 12 noaptea) mi-am schimbat claxonul original cu o pereche de hella supertones. N-am auzit in viata mea claxon mai enervant ca asta, efectiv iti da o stare de discomfort, e neplacut. Nu ca ar fi treaba claxonului sa se faca placut, nu-i fanfara.

Plasamentul nu e final, momentan arata asa, urmeaza sa le fabric alt suport si sa le montez mai departate unul de altul, si mai jos si mai in spate putin.

IMG_5003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea sunt originalele (doar ca nu scrie Volvo pe ele pe Logo in fata) dar sunt cele pe care le vinde si Volvo numai la pret triplu. Kit-ul de montare a fost si el original. Pe ele scrie si E5 deci sunt omologate si in mod normal nu trebuie sa le inscrii in talonul de inmatriculare. Am sa vedem ce zice politia. Cea mai mare grija e sa nu le fure...sunt f usor de scos din pacate...

Da, echipare originala sunt astea rotunde si cele dreptunghiulare cum am gasit eu.

Am inteles ca exista un suport special, un fel de mic bullbar, care le face mai tapene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e setul pe care l-am montat. Kitul electric era pt Model 94 sau 93 (era cu salterul patratos) si nu s-a potrivit ca mufa dar nu a fost asta o problema in sine

Suportul sta super bomba e prins in spate de partea in care is fixate farurile si in bara cu suruburi. Plus ca si capota sta pe el. Nu se misca nimic.

post-5223-0-77242700-1368612220_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am reschimbat la masina din semnatura, flansa dreapta amortizor, dupa aproximativ 25 000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri i-am facut un detaling la motor....cu servetele umede.

Rezultatul fiind acesta. Mentionez ca nu am spalat niciodata motorul si nici scut nu am :D Eu ma declar multumit!

S G S3 on J B

post-519-13687155635884_thumb.jpg

post-519-1368715653079_thumb.jpg

post-519-13687156882946_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A iesit bine :smile: .

Dupa ce am folosit mai multe produse speciale pentru spalat motorul, am descoperit ca cel mai bun rezultat il are motorina pulverizata dintr-un recipient de geamuri, dupa care sters cu o carpa curata.

post-824-0-68219500-1368720025_thumb.jpg

post-824-0-41369100-1368720028_thumb.jpg

post-824-0-01237700-1368720031_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vezi ce misto se pune dup-aceea praful si ce mazga o sa ai pe motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vezi ce misto se pune dup-aceea praful si ce mazga o sa ai pe motor...

In trei ani nu mi-a aparut nicio mazga. Ideea e sa stergi bine dupa ce pulverizezi cu motorina, iar praful tot asa se depune.....

In poze pare unsuros dar nu ramane deloc asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri si azi am muncit cateva ore bune sa fac motorasul de la stropitori. In total vreo 8 ore de munca, de masurat fire, relee, sigurante, iar fire, iar relee, iar trasee, iar motoras si tot asa. Pana la urma i-am dat de cap, era un fir de masa, care era copt de la un cap la altul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now