DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Pe spate am luat discuri "made in sweden" si-am avut surpriza sa nu-mi tina frana de mana. Adevărat ca nu erau in cutie albastra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am montat corect. De pe forumul suedez am aflat ca s-au confruntat si altii cu aceeasi problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri au veni boxele. Acum functioneaza toate 6 si se aude superb.post-6084-0-18065400-1435867275_thumb.jp

Mersi Paun Ionut pentru link si ca mi-ai explicat cum sa fac schimbul lichid servo

Azi au venit

post-6084-0-26988200-1435867372_thumb.jp

post-6084-0-29502900-1435867403_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frâna de mână n-a mai ţinut pentru că, pentru a scoate discurile vechi de pe saboţi, trebuie eliberat ("lăsat") cablul. Probabil că, după ce au montat discurile noi, mecanicii n-au mai tensionat ("strâns") cablul cât era nevoie. Sau ţi-au stricat ceva pe la accesoriile (arculeţele) saboţilor.

Exact asta am patit eu dupa ce am schimbat discurile de frâna... stii tu unde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am avut programare la un Service unde trebuia sa schimb garnitura de la baia de ulei,deoarece picura.Toate bune si frumoase pana cand meseriasul de acolo imi spune ca trebuie sa schimbam si uleiul,iar el imi recomanda 10w40!Am refuzat total oferta lui si am spus ca vreaau 5w40.La care el de colo "dupa cei 26 de ani de mecanica ai mei,recomandat este 10w40".Ca in final sa ne intelegem de minune cu un Lm 4100 5w40.

In poze se poate vedea cum arata motorul asta dupa 355 000 km "pe interior".

post-312-0-60405100-1435951229_thumb.jpg

post-312-0-07796300-1435951332_thumb.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi a venit plasticul ala de la capacul de la rezervor.

Original a costat 14€

Firma fantoma 8€

In sfarsit nu se mai uita lumea ciudat cand virez la stanga si se deschide capacul (bălangane)

No,Heim sa speram ca asta va fi bun cativa anipost-6084-0-55607900-1436299574_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astăzi am schimbat bujiile.Aveam eroare de bujii pe tester( glow plug control.faulty signal) și la verificare au găsit o bujie arsa.Am fost anunțat ca este posibil sa se rupă dar au ieșit ușor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat capacelele jantelor, cu modelul nou. Le-am lipit pe interior cu silicon, sa fiu sigur, ca "nu le pierd" prin parcari.

Before post-259-0-75356000-1436469105_thumb.jpg

After post-259-0-99416400-1436469130_thumb.jpgpost-259-0-75154200-1436469161_thumb.jpgpost-259-0-48259200-1436469178_thumb.jpgpost-259-0-37421100-1436469206_thumb.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat capacelele jantelor, cu modelul nou. Le-am lipit pe interior cu silicon, sa fiu sigur, ca "nu le pierd" prin parcari.

Before post-259-0-75356000-1436469105_thumb.jpg

After post-259-0-99416400-1436469130_thumb.jpgpost-259-0-75154200-1436469161_thumb.jpgpost-259-0-48259200-1436469178_thumb.jpgpost-259-0-37421100-1436469206_thumb.jpg

unde le`ai gasit (pe cele noi)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am furat de pe XC90-ul din showroom-ul Primus! Am asteptat pana au plecat toti din showroom, cu treburi si le-am scos cu un briceag, care il port in permanenta la mine. I-am furat si oglinzile si grila centrala. Astept pana apar pe strada sa le vand :D. Intai o sa fur cateva si de la aia, ca sa fac cerere pe piata

Dar daca vrei poti sa iti cumperi de la Midnight Caller sau Bogdan G, au PN: 31414934 argintii sau PN: 31414935 negre (fundalul) si costa aprox 170 lei setul :D

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

160 la mine, am un set in comanda pt. Victor

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi, cred ca am sa ciordesc si eu un set :smile:

sunt misto si pe negru

Edited by trancenergy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat directia , bucsele din spate dau semne de uzura pe ambele parti , o las pe august reparatia , acuma Vacantaa :D

Frantaa :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Am curatat/slefuit discuri frana spate/fata,i-am schimbat placute frana fata(OEM Volvo made in Romania),spate(Textar),saboti(Nordic),toate arculetele care tin de frana(etrieri-Pagid,saboti-Minitex)gresat suruburi cu vaselina pt temperaturi mari Castrol(poza atasata)toate filtrele(filtru polen cu particule carbon Mahle) si uleiul(Carlube 0w30 ACEEA A5/B5).Mai aveau viata placutele,erau tocite doar pe jumate dar din cauza batailor pe spate la gropi din cauza arcurilor de la saboti lasau sabotii sa joace in interiorul discului si am decis ca schimb tot daca tot desfac.I-am facut geometria si am constatat ca pe fata dreapta imi toceste cauciucul doar pe mijloc,inginerul a zis ca din cauza ca era desumflat(2 bari-225/40/18)acum imi sta volanul un pic spre dreapta,am atasat rezultatele inainte/dupa interventie.Resetat manual avertizare service.Cost total:

Placute fata -£30

Placute spate -£15

Saboti -£15

Arculete -£20

Vaselina Castrol -£5

Filtru Mahle -£25

Filtre+Ulei -£70

Lapte Doina -£8

Dove -£1

Total -£189

Acum ma pregatesc de un tratament cu Dove si lapte Doina,numai bine!

post-7084-0-28769200-1436714508_thumb.jp

post-7084-0-66384200-1436714697_thumb.jp

post-7084-0-44807300-1436714819_thumb.jp

post-7084-0-35194200-1436715231_thumb.jp

post-7084-0-65812700-1436715353_thumb.jp

post-7084-0-66049100-1436715477_thumb.jp

post-7084-0-69086300-1436715619_thumb.jp

post-7084-0-22908700-1436715717_thumb.jp

post-7084-0-74228800-1436715827_thumb.jp

post-7084-0-81645400-1436715965_thumb.jp

post-7084-0-80964000-1436716101_thumb.jp

post-7084-0-60967500-1436716203_thumb.jp

post-7084-0-79922800-1436716376_thumb.jp

post-7084-0-31436900-1436716494_thumb.jp

post-7084-0-47926700-1436716579_thumb.jp

post-7084-0-57840700-1436716697_thumb.jp

post-7084-0-30230400-1436716925_thumb.pn

Edited by Stanisor Ionut
6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi nu i-am facut nimic masinii, insa mi-am amntit ca am o bara stabilizatoare spate, in pod.

A scos-o din pod, am curatat-o, i-am dat o mana de spray negru si este gata de montat. Daca am timp si chef, poate o montez saptamana viitoare

Share this post


Link to post
Share on other sites

.I-am facut geometria si am constatat ca pe fata dreapta imi toceste cauciucul doar pe mijloc,inginerul a zis ca din cauza ca era desumflat(2 bari-225/40/18)acum imi sta volanul un pic spre dreapta,am atasat rezultatele inainte/dupa interventie.

Dar daca era dezumflat nu se tocea pe margini? La 2 bari oricum nu e dezumflat, chiar daca n-are cine stie ce balon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tu pe masina nu o ai deloc?

Sent iPad using Tapatalk

Eeee n-am! Am bara stabilizatoare, dar are o bucsa cam uzata si vreau sa vada daca este cauza troncanitului de pe spate. Am mai vrut odata sa o schimb, insa an constatat ca nu o pot scoate fara sa desfac cel putin un amortizor si probabil si un arc spate

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar daca era dezumflat nu se tocea pe margini? La 2 bari oricum nu e dezumflat, chiar daca n-are cine stie ce balon.

Salut,eu am tot citit pe net despre anvelope tocite pe mijloc si reiese ca sunt umflate prea tare,nu stiu ce sa cred,baiatul de la service le-a desumflat pana la 1.9 bari,pe usita de la rezervor scrie ca are nevoie de 2.5 bari cu 3 persoane si 2.8 cu 5 persoane,acum le-am umflat pana la 2.5 bari,sa vedem ce va fii,ma enerveaza ca am schimbat anvelopele anul trecut in toamna si am facut cam 45k km,asta sa fie durata lor?cert e ca mai am vreo 4mm si trebuie sa le schimb iar in toamna,cred ca o sa iau Conti,nu mai iau Pirelli,numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai facut 45K le poti schimba impacat. La 10.000km se recomanda sa "rotesti" anvelopele, adica roata fata stanga devine spate dreapta si asa mai departe. Evident nu poti face astea cu anvelopele unidirectionale, cu ele poti muta doar de pe fata stanga pe spate stanga... dar tot ajuta pt uzura mai uniforma...te tin mai mult pana la urma.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,eu am tot citit pe net despre anvelope tocite pe mijloc si reiese ca sunt umflate prea tare,nu stiu ce sa cred,baiatul de la service le-a desumflat pana la 1.9 bari,pe usita de la rezervor scrie ca are nevoie de 2.5 bari cu 3 persoane si 2.8 cu 5 persoane,acum le-am umflat pana la 2.5 bari,sa vedem ce va fii,ma enerveaza ca am schimbat anvelopele anul trecut in toamna si am facut cam 45k km,asta sa fie durata lor?cert e ca mai am vreo 4mm si trebuie sa le schimb iar in toamna,cred ca o sa iau Conti,nu mai iau Pirelli,numai bine!

Buna,

S60-ul 2011 are 73.000 de mile si sunt la al 4-lea set de cauciucuri pe fata si al 2-lea set pe spate, la un set cauciucurile pe fata au fost prea umflate 3 bari si mi s-au tocit foarte repede pe mijloc 2mm, marginile 5 mm cand au fost schimbate.

Edited by gfieraru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,deci la cum arata anvelopele mele pe margine sunt ca si noi dupa 45kkm,doar pe mijloc mai au vreo 2mm pana la limita,inteleg ca au fost anvelope bune,doar prea umflate,mersi Gfieraru :) ,numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mele s-au uzat cam pe la jumate in ~10k , spate fata cam la fel , umflate dupa graficul din manualul de utilizare.

2.7 /2.5 la viteze peste 160

si 2.5/2.5 pt economie cu masina goala sub 160 km/h .

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Cristi,ce marime au anvelopele tale?eu am 225/45/18 si am pe fata 2.5 bari si pe spate 2.2 bari,mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mele sunt 205/50/r17

La v70 specifica 2.5/2.5 bari 205/55/r16

In mod normal daca sunt extra-load (XL) au nevoie de o presiune mai mare (spre exemplu 205/50/r17 specifica minim 2.4 , scrie pe cauciuc) fapt care se bate cap in cap cu recomandarea volvo ...

Uzura uniforma !

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now