DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

I-am facut ITP -ul. Nu numai ca masina a trecut testul fara probleme, dar am fost un pic surprins ca am primit si un certificat doveditor, in afara de mica inscriere de pe certificatul de inmatriculare,

La drum, deci...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia e noua invenţie, a apărut de mai puţin de doi ani, de aia data trecută nu ţi-au dat. Cică trebuie păstrată în maşină în permanenţă.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia e noua invenţie, a apărut de mai puţin de doi ani, de aia data trecută nu ţi-au dat. Cică trebuie păstrată în maşină în permanenţă.

Asa mi-a zis si mie ITP-istul. Am pus-o alaturi de asigurari, si alte copii dupa tot felul de acte.

Interesant e ca mi-a trecut de reparat farul crapat. Deci, am trecut, cu observatii. Zece minus, carevasazica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, dacă nu i-ai putut da şi tu o mică atenţie... ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident ca nu dau atentii de genul asta. Daca toti romanii ar da atentii cate am dat eu in viata, , coruptia ar tinde spre zero absolut.

Voi pune mâna (ma rog, e un eufemism... de fapt portofelul) si voi schimba sticla crapata. Am inca o dilema, daca s-a spart dupa un an pentru ca era noname si atunci as merge pe original, ca alea tin 10-12 ani cel ptuin, sau am avut eu ghinion. Mai incerc o data cu aftermarket, sa vad cat rezista.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ştiu că nu dai. Da' nici io... de aia mi-am permis gluma de mai sus.

Legat de sticlă, eu cred că a fost ghinion.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La v40 schimbat kit distributie in garaj. Totul a decurs ca la carte

La v70 i-am comandat flanse amortizor, bucsa motor,etrier dreapta față si 2 semibielete faţă care total cu manopera 900€. Am depasit cei 600€ care erau pentru asa ceva si m-o batut. Nu m-o batut tare ca m-am luat si eu de ea ca o atins 40-ul destul de urat in nu stiu ce fiare.post-6084-0-55682600-1439404759_thumb.jppost-6084-0-54771100-1439404468_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamaaaa.... ce preturi de Germania!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prost nu-i ala care cere e ala care da. In primul rand toti isi pun mainile in cap cand aud de volvo. Toti zic ca e foarte buna masina dar cand e vorba de piese ma ard. Nu conteaza eu o iubesc si asa cum m-o dus 30k intr-un an fara sa ma lase in drum atunci trebuie sa am grija de ea

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ii fie de bine :smile: ....... raportat la un salariu mediu de la voi ,eu zic ca este binisor,pt lucrarea totala +piese ,factura etc .Aici ajungeai usor pe la jumate cu ceva noroc ,banuiesc ca ai pus OEM

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat bucsa mare , partea dr .

La v50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat becurile de la faza scurta cu Osram Night Breaker Unlimited. Cand ma intorceam din Romania pe la Bratislava s-a aprins martorul in bord ca e ars un bec. Am pus unul de la faza lunga. Cand am ajuns in Berlin a doua zi iarasi bec ars! Si culmea exact pe cel pe care l-am schimbat :( Probabil (sper) pentru ca l-am "zgandarit" .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi cum sunt NBU-urile? Ce aveai înainte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot NB dar "limitate" :) Nu stiu sa zic ca abia acuma 10 minute le-am schimbat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pricepeişăn... sper să-ţi placă. Să ne spui şi nouă cum sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi cum sunt NBU-urile? Ce aveai înainte?

Salut Heim,eu am avut NBU si se vad foarte bine,dar m-au tinut vreo 8 luni in care am facut vreo 30kkm.

On Topic:azi am schimbat saibele  si suruburile de la injectorul 4 ca aveam "smoala"in jurul lui,eu credeam ca asa a pus fostul proprietar sa nu mai iasa motorina pe langa,noroc ca Midnight Caller mi-a schimbat uleiul la cutie si mi-a pus testerul pe ea,dupa tester aveam erori pe EGR(lucru care l-a curata tot el fara programare si ieftin)tot el a zis ca "smoala" de pe injector e de fapt motorina arsa si trebuie schimbat kitul de saibe,treaba nu a fost grea,doar migaloasa,trebuie mare atentie sa nu intre mizerie,multumesc pe aceasta cale lui Alex pt ajutorul si sustinerea oferita,numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

20150827_172837[1].jpg

Edited by i love VOLVO
Daca tot am luat de toate pentru toti si am cheltuit o groaza de bani am zis sa iau si astea. Sambata se va schimba discurile si placutele
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am primit telefon din service ca discurile nu se potrivesc.   Sunt putin mai mari asa ca pana marti cand vin celelalte sunt pieton.

Am comandat pentru brate nu stiu ce bucse heavy duty mai scumpe cu 20 euro si cand le-a scos pe celelalte prin presare s-o fisurat bratul acolo unde intra bucsa.  Inca un motiv pentru care sa fiu pieton pana marti, ca luni le comanda si marti vin.

Luni dimineata il sun sa schimbe antigelul si sa puna din ala albastru. Ma gandesc ca antigelul albastru nu trebuie un anumit produs care sa aiba codul cu tare. Doar alastru si atat, nu Heim? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E albastru verzui cel original si ela pret de nimic. De ce nu pui dinala ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E albastru verzui cel original si ela pret de nimic. De ce nu pui dinala ?

Nu exista albastru verzui prin magazine decat albastru si roz. Nu am cont pe scandix unde as putea gasi original. In mod normal rozaliul ce este acum inauntru chiar nu ma deranjeaza dar ati spus ca recomandat e albastru ca are in el nu stiu ce......

Share this post


Link to post
Share on other sites

De suportii de poliuretan m-am saturat... Tremura in relanti pana m-am enervat. Acuma-i liniste din nou.

Plus putina iubire pentru esapament: invelit in banda termica, suruburi noi, suporti cauciuc noi, clemele metalice centrale (alea vechi le-am taiat cu tot cu suruburi de ruginite ce erau), si suportul din spate dat jos, curatat de rugina, ferox, vopsit si montat la loc.

 

Avion de-a dreptu'!

Photo0507.jpg

Photo0512.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am bucsa powerflex, doar la cea mica si intradevar se simte o mica vibratie la ramanti, dar nimic deranjant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat in 2 dupa amieze radiatorul A/C la un 850 10V model 96. Initial am vrut ca miercuri sa schimbam radiatorul si filtrul si joi sa fac oil trapul.

Probleme au aparut din pacate pe "traseu". Suruburile care tin conductele in spatele farului erau asa de ruginita ca nu se mai cunostea nici macar ce fel de cap are (e inbus de 6 asta stiu dar nu se mai vedea). Cu greu s-a desfacut unul (care uneste conductele) al doilea care le tine de caroserie nici o sansa si am renuntat. La fel nu s-a desfacut surubul care tine conducta la compresor (vroiam sa scot toata conducta afara cu tot cu filtru ca sa schimb filtrul. Surubul respectiv se strange parca cu 25 Nm, la aproape 200 Nm am renuntat indoiam ditai inbusul de 6 !!

La montarea aerotermei s-a rupt cuplajul de la firewall si am incheiat ziua (miercuri).

Ieri am cumparat de la Volvo un cuplaj nou (vine cu tot cu garnituri samd 46€). Cum era clar ca nu mai ramane timp si pentru oil trap nu ne-am mai stresat si am incheiat in liniste operatiunea. La bord 3 din 4 prinderi erau nu rupte ci efectiv sfaramate (banui ca cei care au schimbat parbrizul cu ceva timp in urma l-au faultat. Am reconstruit cu rasina prinderile. Pe masina fusese montat un parking heater original care era insa defect si partial demontat asa ca am scos si restul cablajului care mai era in habitaclu.

Oricum mi-am invatat lectia a fost ultima instalatie de A/C "straina" pe care o reconditionez.

2015-09-04 10.19.09.jpg

2015-09-04 10.19.11.jpg

2015-09-04 10.19.14.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now