DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Va salut,azi i-am schimbat anvelopele cu unele Pirelli PZero 225/40/18 92Y XL(355£ cu montat acasa)si suportul motor dreapta(mii de multumiri MC).Din pacate nu am gasit Hutchinson care sa vina repede si am luat de pe un site care vand piese originale Volvo dar nu a fost in cutie albastra.De productie Myele ,a venit infasurat in folie cu bule(52£)nu am mai rabdat sa vina din SUA un Hutchinson,sper sa fie bun asta,macar acum am scapat de vibratiile si bataile care imi provocau palpitatii ca e volanta dusa,numai bine!

Screenshot_2015-10-13-21-32-35.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi prima revizie la C70, toate filtrele OEM si ulei Castrol

Mi-au gasit bucsele tendoanelor mici fisurate (pe spate) si bascula fata cu bucsa mare fisurata...necesita inlocuire

Am mai verificat si uleiul cutiei de viteze, care arata bine (culoarea ok) si nu miroase a ars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai tine-le putin pana incepe sa troncane ca sunt destul de scumpe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai tine-le putin pana incepe sa troncane ca sunt destul de scumpe.

Le schimb...am mai cautat pe net si am gasit la IPD "Meyle HD"..crezi ca sunt mai rezistente? (pretul este cam acelasi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ultima bieleta Meyle HD s-a rupt filetul la strangere... nu mai stiu ce sa mai cred. Meyle HD iti pot aduce si eu, nu trebuie sa iei de pe IPD. Mergi pe OE momentan, parerea mea, la cati bani costa nu merita sa iei altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ultima bieleta Meyle HD s-a rupt filetul la strangere... nu mai stiu ce sa mai cred. Meyle HD iti pot aduce si eu, nu trebuie sa iei de pe IPD. Mergi pe OE momentan, parerea mea, la cati bani costa nu merita sa iei altceva.

ceva de genu am patit si eu la s80 am ramas cu bieleta in mana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le schimb...am mai cautat pe net si am gasit la IPD "Meyle HD"..crezi ca sunt mai rezistente? (pretul este cam acelasi)

eu am pus trw bucsele mari pe fata, vreo 8 k si sunt ca noi .te tin la curent  

Ps. Eleau uleulei in ele , daca nu vezi urme de ulei pe ele , sau nu se vad rupte , inca sunt bune , poti verifica cu o frana brusca (brusca miscarea de apasare, nu neaparat franat tare) si daca sunt duse auzi o bataie 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astăzi n-am făcut nimic, in schimb ieri da...la s40 acum o săptamâna s-au gandit firele de la portbagaj să se rupă. S-au rupt, s-au atins intre ele și au făcut scurt in broasca de închidere a portbagajului. 

Rezolvare?! - Cumpărata o nouă broască OE Ford (acelasi cod FoMoCo cu incuietoarea defectă) și izolarea firele care au dus la "dezastru".

Preț OE Volvo; 650lei

Preț OE Ford; 230lei (3-5zile) - 270lei (24h) 

Preț dezmembrări ; de la 300lei +

*prețurile OE au fost furnizate de MC (10x)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inlocuit cadrane bord.

IMG_20151010_195218.jpg

IMG_20151010_195225.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inlocuit antigel + aditiv Wynn's pentru protectie.

Schimb ulei + Engine flush (Liqui Moly) + Aditiv pentru "revergorare" garnituri/o-ring-uri/etc.

Scos si verificat cum arata bujiile. (Mereu placut sa vezi ca nu arde nimic din ce n-ar trebui).

Full oiltrap saptamanile trecute + garnituri aferente si curatat PTC.

Preventiv senzor temp apa OE. (Nu stiam nimic despre cel vechi si firele erau putin crapate).

Sonda Lambda . Cainele prietenei mele s-a gandit sa roada harness-ul celei vechi... Pe drum spre casa s-a aprins "becul VW" in bord. ;D

Schimbat becurile de semnalizare de usa deschisa dupa ce unul si-a dat duhul.

Becuri Osram Cool Blue Hyper H1 pentru faza lunga. 

Stergatoare Bosch parbriz+luneta. Plus inca o lama luata doar ca s-o tai in doua si sa le fac si pe alea de la faruri.

Spalat/aspirat/sters interior/curatat scaune...

Si lista va continua mereu! 

Pana una alta, blanitzaaa! :bgsok:

 

 

Edited by Bogdan S
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma, dupa ultimele mici figuri la pornire am cadorisit-o cu un releu nou de injectoare si se pare ca sta cuminte. Va sfatuiesc prieteneste sa puneti si voi unul la pachet cu ala de pompa de benzina.

Si au mai ajuns si astea. Ca Romania le mananca pe paine si e nasol cand drumul paraseste brusc ... masina. ;D 

Cositorit si niste fire dintre caroserie si hayon, deoarece nu mergea incalzirea lunetei si erau momente in care hayonul nu se deschidea odata cu usile.

amortizoare.jpg

relay.JPG

Edited by Bogdan S
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Releul, releul....cat e releul? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Releul, releul....cat e releul? :lol:

Cam 60$ in general din ce am vazut. Eu l-am gasit pe ebay la 19.95 si mi l-a adus o fosta colega care revenea in tara dupa un schimb de studenti Timi-NYC. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms! Il iau in calcul pentru viitor. Momentan asteapta transplantul de T-5.

Asta e motivul pentru care unele 850-uri invart cva mai mult ca sa porneasca?

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine n-a pornit deloc, decat dupa 3 ore. Invartea, dar nu dadea semne ca are de gand si chestiunea asta buzzuia de o auzeam din masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine "buzzuie" de vreo 7 ani si nu are nici o treaba cu pornirea...

Important e ca a pornit si ca te bucuri din nou de ea !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inlocuit suportul lombar la scaunul soferului decedat in misiune acum cca o luna.

A2a poza reprezinta unul din capetele cablului care tensioneaza tot agregatul (intreg) si in a 3ea poza este celalalt (cel rupt)

In ultima poza se poate observa ca au schimbat design ul si materialul capatului (la cel nou), maybe some improvement :)

Multam Alex pentru piesa.

p.s.: Lucrare efectuata la un nene care se ocupa numai cu reconditionat de tapiserii auto (foarte bun pe ceea ce face). pentru cine doreste si are nevoie datele le dau pe pm (pentru a nu se considera reclama)

IMG_0733.JPG

IMG_0735.JPG

IMG_0737.JPG

image.jpg.a96dda846fcf620b2323ead681122b23.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mare placere, bine ca ai rezolvat... :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mare placere, bine ca ai rezolvat... :)

DA! E altceva cu suportul in spate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

In sfarsit am apucat sa schim uleiul in cutia automata de la XC90, intre timp am reusit sa fac o balta de ATF sub masina :D

Dupa asta am constatat ca covorasul de la pasager fata este ud, l-am ridicat si covorul din masina era si mai ud, am cautat o sarma si am incepu sa desfund scurgerea de la trapa dupa care am turnat cam 200 de ml de apa sa vad daca curge, si in mod evident curgea dar ca curgea direct in masina.

Desfacut toredoul, (se vedeau dar urma ca apa vine de sus), dupa asta desfacut ornamentul de pe stalpul din fata unde am gasit tubul pe care curgea apa si care era iesit din locasul lui (solutia a fost Ducktape) si dupa asta a urmat sa scot covorul de la pasager, scos apa din masina cu un burete si covorul pus la uscat, si o sotie suparata ca toata ziua am stat afara la masina (sa mentionez ca XC90-ul este masina ei)

Cateva poze de la schimbul de ulei (cel vechi era foarte ars/ aproape negru)

 

IMG_0518.JPG

IMG_0519.JPG

IMG_0526.JPG

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

So.... in ultimele 3 saptamani am reusit sa scap de 1500€ si parca ceva tot nu ma multumeste. Incepe lista:

Schimbat caseta directie

Brațe față

Discuri frana față

Placuțe fata-spate

Capete de bara ( cu toate ca celelalte aveau doar 10k)

Antibielete

Bucsi motor

Pompa servodirectie ( pompa era de vina, nu caseta dar oricum avea si caseta un pic de joc)

Etrieri față

4 anvelope continental winter 3 (ceva de genu')

Lichid servo directie 

Lista incheiata ;)

    Astazi i fac itp-ul (TÜV)

Ahh era sa uit......curatat EGR-ul....Dumnezeule ce mizerie o scos de acolo m-am speriat. Parca era noroi amestecat cu ulei. In fine oricum nu se simte nici o schimbare.

Nici o piesa ce am luat nu a fost OEM decat pompa servo :(

 

 

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Revizia anuala

-Schimbat placutele spate cu unele OEM, cele vechi mai aveau 2mm 

-vopsit aripa + bara fata

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zilele trecute i-am cumpărat o pereche de jante pe 17 pe care le-am vopsit .

photo-1.JPG

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volan sport reconditionat, nuca schimbator reconditionata, manson schimbator viteze nou, trimuri argintii. Probabil maine le voi monta

20151031_203400.jpg

20151031_203422.jpg

20151031_203444.jpg

20151031_203249.jpg

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ioane, nu te opresti niciodata ? :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now