DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Azi - schimb ulei motor si filtru ulei - Castrol Magnatec 5W40

Poza - sambata, dupa viscol, in vizita la Maicanesti, jud. Vrancea :D

DSC02073.thumb.JPG.17783faa53acf5b6fc225

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am apucat sa-mi vopsesc setul de jante. Nu e usor. Ca sa arate ca Pro trebuie migala multa. Le vopsesc pe ambele parti, interior/exterior. Primer/vopsea/lac.IMG_20180413_202719.thumb.jpg.2fc4ec18e6

IMG_20180413_202713.jpg

Edited by emy
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veau sa-i fac o decarbonizare motor VEA de 1069 cc si 181 cp. Ce spuneti e ok daca fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa dai niste bani degeaba

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vb cu cine a facut si erau multumiti. Spuneau ca se simte diferenta si la consum si altfel are reactia masina la drum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am făcut cea de-a 15-a revizie anuală a mașinii la Primus Auto, în Otopeni. Toate filtrele, uleiul (0W-30), plus un bec de proiector ceață înlocuit.

Împreuna cu inspecția amănunțită a mașinii și recomandările pentru viitor primite în scris, a costat 895 de lei, TVA inclus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, mariusdaniel a spus:

Am făcut cea de-a 15-a revizie anuală a mașinii la Primus Auto, în Otopeni. Toate filtrele, uleiul (0W-30), plus un bec de proiector ceață înlocuit.

Împreuna cu inspecția amănunțită a mașinii și recomandările pentru viitor primite în scris, a costat 895 de lei, TVA inclus.

0W30? Faci schimbul uleiului de 2 ori pe an? Vara, Iarna?

Pentru motorul tau, din cate imi aduc aminte producatorul recomanda 5W30!

Edited by agr350r
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut la BG Motors urmatoarele:

- schimb ulei(6 litri)0W30 + toate filtrele Volvo OE

- schimbat emblema grila fata - Volvo OE

- lichid de parbriz Volvo OE

- completat lichid servo - Volvo OE

- schimbat stergatoare parbriz - Volvo OE

- constatare generala pe elevator + diagnoza

Cost manopera + piese = 850 lei

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am comandat incaltari. Sper sa si vina. Am comandat joi la alti si dupa insistentele mele ( intrebandu-i cand ajung la mine) s-au sinchisit sa-mi spuna ca nu mai au pe stoc cu toate ca atunci cand le-am comandat erau.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, agr350r a spus:

0W30? Faci schimbul uleiului de 2 ori pe an? Vara, Iarna?

Pentru motorul tau, din cate imi aduc aminte producatorul recomanda 5W30!

Motorul meu nu pierde ulei. Intotdeauna am pus 0w-30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agr350r greu cu matematica, daca masina e 2003 si suntem in 2018, cate revizii trebuie ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, Bogdan G a spus:

@agr350r greu cu matematica, daca masina e 2003 si suntem in 2018, cate revizii trebuie ? 

Doua, maxim trei?:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

La v40 soției 

Am schimbat uleiul in 2015 aug

De atunci a facut 4350 km

Deci se poate si asa :)

Filtru de polen am schimbat de 3 ori:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 16.04.2018 at 11:02 PM, cristiann a spus:

I-am comandat incaltari. Sper sa si vina. Am comandat joi la alti si dupa insistentele mele ( intrebandu-i cand ajung la mine) s-au sinchisit sa-mi spuna ca nu mai au pe stoc cu toate ca atunci cand le-am comandat erau.

Azi am incaltat-o cu gume de vara

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ordine cronologica:

-  filtre si ulei (motor/cutie viteze);

- discuri, placute si saboti (fata/spate);

- swirl & garniturile aferente;

- bieleta antibalans motor;

- logo VOLVO si R-Design.

Multumesc ALEX @ VADIM!  ;)

 

 

BEFORE.jpg

AFTER.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am tot cautat sa schimb carcasa filtrului de aer, partea de jos, trei gauri de prindere merg in gol, sunt crapate datorita macanicilor. Am renuntat, si facut o improvizatie, sper ca e reusita atat timp cat suruburile se strang cu simtz. Am pus in gauri  JB Weld si introdus suruburile prin insurubare usoara (o parte din adeziv o sa curga pe partea de jos a gaurii) imbracate in banda de teflon. Le-am lasat peste 20 ore, au mers scoase, datorita benzii de teflon, foarte usor. S-a format un filet perfect. Am pus capacul si am salvat ceva banuti pt o alta carcasa. Nu am avut alt adeziv, JB Weld se face tare ca metalul dar se crapa cam repede. Deja s-a crapat numai partea iesita din gaura, restul e OK. Trebuia folosit un adeziv mai plastificat. Deocamdata I am Happy. :)

 

IMG_20180520_094035.jpg

IMG_20180520_094024.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinuta mea a adunat muste in ultima vreme :Dc5cf5b66ff19abbe6713f954152a3f72.jpg

Envoyé de mon SM-G965F en utilisant Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masinuta mea a adunat muste in ultima vreme c5cf5b66ff19abbe6713f954152a3f72.jpg

Envoyé de mon SM-G965F en utilisant Tapatalk

Ai apucat sa le numeri?!

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

....Omule bun, asta e o poza despre "Ce i-ai facut astazi masinii tale", in acest topic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat amortizoarele la portbagaj, iar acum se ridica singur. :) 
Apoi am completat 0,6 litri ulei la cutia de viteze (n-am umblat la ea niciodata).

IMG_20180630_105442.thumb.jpg.4e86257ad4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat in service: discuri si placute frana roti spate (cred ca discurile vechi erau din fabrica) + la roata dreapta fata (mai predispusa la solicitari, gropi) - bascula completa, cap de bara, bieleta antiruliu; roata stanga nu prezenta niciun joc + geometrie roti. Pregatiri inainte de ITP :) 

IMG_20180714_100822.thumb.jpg.f48e945236

IMG_20180714_101611.thumb.jpg.5072e372c6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat in service: discuri si placute frana la rotile din spate (discurile erau de cand masina cred); bascula completa, cap de bara si bieleta antiruliu la roata din dreapta fata (cea din stanga nu avea niciun joc, roata din dreapta e mai predispusa la gropi) + geometrie roti. Pregatiri pentru ITP :) 

IMG_20180707_123921.thumb.jpg.28a3659b3c

IMG_20180714_101611.thumb.jpg.155cf5ef84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat bujiile - am pus originale Volvo (avea Beru inainte), apoi am schimbat si sonda lambda. Acum nu se mai aprinde martorul lambda in bord, iar relantiul nu mai oscileaza sau tremura, ci sta perfect la aprox. 800 rpm; iar consumul ar trebui sa scada :)  
Cu ceva zile in urma, in service, am schimbat discurile si placutele frana spate (discurile erau cele din fabrica), iar la roata dreapta fata - bascula completa, cap de bara, bieleta antiruliu, apoi am facut geometria. Pregatiri pentru ITP :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now