zack

Butuc contact pornire

36 posts in this topic

Am şi eu o întrebare legată de butucul ăsta: dacă iei unul de la dezmembrări, cu tot cu cheie, nu se poate înlocui, pur-şi-simplu? Nu-l recunoaşte maşina/CEM-ul; e nevoie de modificări de soft sau chestii de genul ăsta?

PS: Ştiu că Zack şi-a rezolvat problema, dar vreau să mă pregătesc, din moment ce "aşa face toate"... ;D

Nu cred ca e nicio problema daca se inlocuieste butucul (contactul) cu unul identic - SH, singurul iconvenient cred ca ar fi acela ca o sa umbli cu doua chei dupa tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am şi eu o întrebare legată de butucul ăsta: dacă iei unul de la dezmembrări, cu tot cu cheie, nu se poate înlocui, pur-şi-simplu? Nu-l recunoaşte maşina/CEM-ul; e nevoie de modificări de soft sau chestii de genul ăsta?

PS: Ştiu că Zack şi-a rezolvat problema, dar vreau să mă pregătesc, din moment ce "aşa face toate"... ;D

Pai cheia de la butucul nou, o sa aibe alt cip si nu o sa-l recunoasca imobilizatorul. Dar se pot "prelucra" cateii de la contactul nou, dupa cheia veche si astfel ai rezolvat problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va complicati existenta cu un nou butuc. Va merge pentru ca se strica...e mecanica pura si nu are vreo mufa care intra in el DAR se poate repara. Care are nevoie de un om pentru repararea lui poate suna la : 0765011241 - Marius. Este un om de nota 10.

Eu am problema cu usa spate blocata...pe care imi vine sa o schimb cu totul :excl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, da, dar receptorul (imobilizatorul) se poate transfera şi el, sau ăsta e securizat (adică nu-l va recunoaşte maşina)?

Din cate stiu eu sunt "legate" intre ele cheia (cipul), imobilizatorul si calculatorul, deci....ar fi o bataie de cap nemaipomenita :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rog ajutor! Merg pe jos de vreo 3 saptamani sau cu masini de imprumut pentru ca Volvo-ul meu mi-a facut o surpriza! In penultima zi inaintea ,,decesului,, nu am mai putut scoate cheia din contact. Dupa ce am reusit a mai pornit de vreo 4 ori apoi gata... Acum nu mai vrea decat pana la pozitia III dupa care nu mai face ultima treapta pentru pornire. Daca o imping porneste din prima. Electromotorul e perfect doar contactul e bolnav. Sfatuiti-ma ce sa fac. Am sunat la Volvo Timisoara si mi-au spus ca este vorba de partea mecanica a contactului. Pretul dat de ei : 1406 lei + resoftarea calculatorului pentru a recunoaste cheia. M-as multumi si cu unul second dar momentan nu am gasit. Am inteles ca noi se gasesc doar la VOLVO pentru ca fac parte din sistemele de siguranta ale masinii. Cine ma poate ajuta cu ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai vorbit cu @cipilika din Iasi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai vorbit cu @cipilika din Iasi ?

nu am un tel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varianta cea mai ieftina (pe care o vad eu): Cumperi un contact cu cheie de la Cipilika (nu stiu cat costa), cumperi o cheie briceag de S40 (tot Cipilika avea odata la 100 lei ), sau cumperi o cheie normala blank, care are locas pentru cip (45 lei http://www.cheibriceag.ro/cheie-volvo-simpla-bre3300.html/). Cheia blank o copiezi dupa cea pe care o cumperi si muti cip-ul (din cheia originala a masinii) in cea noua. Toata treaba ar trebui sa coste pana in 100 de euro.

Sau varianta mai eleganta, cum am mai spus odata, eu cunosc un baiat in Bucuresti, care poate copia contactul de pe cheie. Adica iti trebuie un contact din dezmembrari si il face dupa cheia ta (sau poate ca il poate repara pe al tau, asta nu am intrebat)

Tel lui Cipilika 0757 051 090

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varianta cea mai ieftina (pe care o vad eu): Cumperi un contact cu cheie de la Cipilika (nu stiu cat costa), cumperi o cheie briceag de S40 (tot Cipilika avea odata la 100 lei ), sau cumperi o cheie normala blank, care are locas pentru cip (45 lei http://www.cheibrice...a-bre3300.html/). Cheia blank o copiezi dupa cea pe care o cumperi si muti cip-ul (din cheia originala a masinii) in cea noua. Toata treaba ar trebui sa coste pana in 100 de euro.

Sau varianta mai eleganta, cum am mai spus odata, eu cunosc un baiat in Bucuresti, care poate copia contactul de pe cheie. Adica iti trebuie un contact din dezmembrari si il face dupa cheia ta (sau poate ca il poate repara pe al tau, asta nu am intrebat)

Tel lui Cipilika 0757 051 090

Multumesc pentru sugestie. Am vorbit cu Cipilika si m-a rezolvat cu tot kitul. Sper sa am si eu masina functionala pe sambata! Multumesc inca o data.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare lume.Astazi m-am confruntat cu renumita problema a contactului blocat care nu vrea sa treaca de pozitia 1. Am reusit sa o pornesc cu metoda descrisa pe forum prin demonrarea capatului de la contact si invartirea cu surubelnita.Masina este vechiuta, Volvo S80 2006 volan pe partea dreapta si nu prea s-ar merita schimbarea lui la o reprezentantă.

 Intrebarile mele sunt: Este posibil sa montez un contact second, sa iau doar lama de la cheia acestui contact si sa o montez la cheia mea? Masina va porni?(stiu ca pt torpedou si iala de exterior va trebui sa folosesc lama de la cheia originala) Imobilizatorul este incorporat in contact sau se poate demonta si atasa pe contactul second?

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 14.10.2018 at 6:14 PM, misu_servici a spus:

Salutare lume.Astazi m-am confruntat cu renumita problema a contactului blocat care nu vrea sa treaca de pozitia 1. Am reusit sa o pornesc cu metoda descrisa pe forum prin demonrarea capatului de la contact si invartirea cu surubelnita.Masina este vechiuta, Volvo S80 2006 volan pe partea dreapta si nu prea s-ar merita schimbarea lui la o reprezentantă.

 Intrebarile mele sunt: Este posibil sa montez un contact second, sa iau doar lama de la cheia acestui contact si sa o montez la cheia mea? Masina va porni?(stiu ca pt torpedou si iala de exterior va trebui sa folosesc lama de la cheia originala) Imobilizatorul este incorporat in contact sau se poate demonta si atasa pe contactul second?

Pana la urma am rezolvat cumva problema contactului.Prima data am gasit pe YouTube un film ce prezenta dezmemrarea lui iar apoi am gasit altul care prezenta o solutie compromitatoare dar simpla si economica. Aceasta consta in apasarea acelui blocator ce blocheaza volanul si inserarea cheii in butuc.Cu un burghiu de 3 se strapunge o gaura in contact si se introduce o siguranta (split pin) , astfel se blocheaza definitiv acel blocator dar putem folosi contactul fara nici o problema. Dupa cat am inteles eu problema ar fi de la o tija care acționează acel blocator in interiorul contactului dar repararea consta in desfacerea lui.

 

 

 

DSC_0093.JPG

DSC_0091.JPG

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now