Doru_bv

ce fel de ulei sa folosesc?

695 posts in this topic

mai bine bagi magnatec a1 sau a5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai momentan mai am mult pana la schimb, intrebarea este ce parere aveti despre el ?....si care ar fi motivul sa nu il folosim pe acesta daca este facut de castrol si respecta toate specificatile cerute de tipul de motor ?....credeti ca, castrol isi permite sa faca la diferite calitati acelasi tip de ulei ?....mai ales ca este special facut pt un producator mare si de renume ?....are si un avantaj prin faptul ca este mai ieftin decat castrol....oricum mai am timp sa analizez acest tip de ulei avand in vedere ca il folosesc in masina sotiei(fiesta,2001,diesel)....eu pur si simplu vroiam sa vad si parerile altora despre acest ulei Ford Formula 5w-30....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred ca baga nimeni in volvo uleiu ala.trebe sa cauti un chart cu specificatile uleiului sa l compari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma refer de ex. la mine avand Volvo V50 din 2006 cu motor 1.6 d si 81 kw iar din cate stiu eu acelasi motor este si pe Ford Focus(si C4 si 307) iar Ford foloseste acel tip de ulei pt acelasi motor si nu vad de ce ar dauna la Volvo, in plus are exact norma si vascozitatea care este ceruta de motorul masini.....stiu sigur ca este facut de Castrol iar daca se cauta pe net pe unele site este trecut Castrol cu cutie de castrol iar in paranteza este trecut Ford.....idea ii ca nu incerc sa conving pe nimeni sa foloseasca acest ulei.....ci doar sa obtin si sa expun niste pareri........ :) . P.S. Nici eu nu stiu daca voi folosi pe viitor acest tip de ulei la Volvo meu, oricum mai am timp de gandire :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se pare destul de clar ce scrie la tipurile de masini.Vezi vrun ford sau volvo pacolo??SI daca citeai numa 2 pagini in urma s-a vorbit exact de ce ulei trebuie si cel mai scump si cel mai moca.tie ti trebuie edge c1 5w30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cei cu motoare Ford/PSA 1.6 (D/TDCI) cu DPF, la care este necesara specificatia ACEA C1, o alternativa buna la Castrol Edge Professional C1. care e scump si rarisim, e Liqui Moly TopTec 4500 5W-30, Made in Germany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut acum cateva zile schimbul dupa ce am cautat 2 sapt. Castrol C1. Am gasit la pretul de 80ron cel mai ieftin dar si cu 107ron/litru. Mai aveam 1litru si am mai luat 10. Sa fie :) Chestia este ca am gasit ulei dar am gasit si ca masina mea nu are FAP.

Intrebarea este: pot trece fara nici un risc la alta norma ACEA mai accesibila sau raman la C1. Ca tot mai am :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa ramai la C1.Nici eu nu am DPF la S40 si tot C1 bag.

Sent from Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu ma gandeam la fel dar am mari intervalul de service, de la 14000km cand era 45ron, la 18000km acum, sa compensez. Nu cred ca atata timp cat nu ma duc mai mult de 18000km cu o revizie motorul are de suferit. Gresesc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Victore tu nu ai FAP? ???

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Victor, pentru 2.0D i-am dat lui Ygrec un Mobil 1 Formula FE 5W-30, la 150RON stacana de 5 litri... ceea ce e pomana. Si are normal A5/B5 si WSS-M2C913-C. Sa vina el cu un feedback daca e multumit de cum ii suna motorul / consumul de ulei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Victore tu nu ai FAP? ???

Socant, nu? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da de ce nu iei tu frumos ulei FORD ? E 30 lei litru .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut acum cateva zile schimbul dupa ce am cautat 2 sapt. Castrol C1. Am gasit la pretul de 80ron cel mai ieftin dar si cu 107ron/litru. Mai aveam 1litru si am mai luat 10. Sa fie :smile: Chestia este ca am gasit ulei dar am gasit si ca masina mea nu are FAP.

Intrebarea este: pot trece fara nici un risc la alta norma ACEA mai accesibila sau raman la C1. Ca tot mai am :smile:

Daca n-ai DPF n-are nici un sens sa pui C1. Acuma daca ai cumparat atat de mult pune-l pe ala dar ai dat banii aiurea pe ulei si l-ai luat si scump (tre sa fie in jur de 60-65 litrul).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt. ca nu prea am incredere in uleiuri re-impachetate (ma rog, mai putin ala de VOLVO). Dupa ce mi-a povestit un prieten care avea ALFA, ca folosea ulei "Selenia" si dupa ce a inceput sa puna Mobil (sau Castrol, nu mai retin), i s-au potolit tachetii din tzacanit...

Ulterior a inceput din nou sa puna "Selenia", si reamintesc si subliniez expresia AVEA ALFA ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul FORD este de fapt Castrol, problema este ca nu are norma ACEA C1 dar este A5/B5 . Are "ash sulfated" cam mare fiind intre 1.2 si 1.4 fata de vechiul ulei C1 care avea funinginea de 0.49%

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul FORD este de fapt Castrol, problema este ca nu are norma ACEA C1 dar este A5/B5 . Are "ash sulfated" cam mare fiind intre 1.2 si 1.4 fata de vechiul ulei C1 care avea funinginea de 0.49%

Salutare, dupa parerea ta acest ulei Ford 5w-30 ii foarte contraindicat motoarelor Volvo de 1.6 diesel cu dpf sau ii acceptabil fata de altele in eventualitatea daca se schimba mai des...asa cum sunt eu de exemplu ca schimb uleiul cand am in jur de 9000 km cu el ?

Edited by dom79

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu ma insel este vorba de cenusa.deci poti sa faci 5000km sau 15000km el tot aceasi cenuse o produce in acei km de utilizare.daca l tii mai mult doar ca nu mai are proprietati bune de lubrifiere

c1 produce mult mai putina cenusa

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am filtru de particule,si in zona nu este decit SHELL,ESSO,STATOIL.Dar o sa mai caut,cu specificatiile date de voi.Iti multumesc de raspuns.

Incearca sa cauti la un hipermarket , gen Carefour , Auchan ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Norvegia nu prea gasesti hipermarket-uri (sunt vreo 12 in toata tara) .

@Cosmin, vezi la Shell ca au o gramada de uleiuri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Norvegia nu prea gasesti hipermarket-uri (sunt vreo 12 in toata tara) .

@Cosmin, vezi la Shell ca au o gramada de uleiuri .

Nu aveti FEU VERT sau NORAUTO ? Sunt profi pt masini primul e din Germania si al doilea din Franta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am nevoie de o confirmare, din pacate la masina mea lipseste abtibildul pe care scrie ce ulei trebuie folosit. Din ce am identificat in cartea tehnica, pentru modelul meu si anume 2.0D 100kw D4204T fara DPF este recomandat CASTROL WSS-M2C913-B 5W30. Imi poate confirma cineva ca e bun acest ulei, sper sa nu gresesc? Masina este din 2007.

http://forums.swedespeed.com/showthread.php?119422-2.0D-engine-oil

Mecanicul meu tocmai a pus Castrol Edge 5W-30 507 00 . Daca nu ma insel asta e ACEA A3/B3/B4 si tocmai asta am citit ca e contraindicat pentru DW10. Nu mai inteleg nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now