claudios60

VOLANTA BIMASA

30 posts in this topic

Buna seara am o problema destul de mare azi am fost la mecanic cu masina si mi-au desfacut cutia de viteze si au vazut ca volanta bimasa are joc se misca in toate directiile,intrebare este obligatoriu sa o schimb masina nu imi da semne de oboseala.problema sunt bani imi iasa volanta cu ambreajul undeva la 1600€ fara mana de lucru care ar mai fii vreo 400€, astept sugesti daca sa il schimb sau nu.

PS MASINA are 125000km este un s60 d5 163 cv

nu am avut probleme cu ea singurul lucru care se aude este acel clok-clok cand reduci viteza sau lasam ambreajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara am o problema destul de mare azi am fost la mecanic cu masina si mi-au desfacut cutia de viteze si au vazut ca volanta bimasa are joc se misca in toate directiile,intrebare este obligatoriu sa o schimb masina nu imi da semne de oboseala.problema sunt bani imi iasa volanta cu ambreajul undeva la 1600€ fara mana de lucru care ar mai fii vreo 400€, astept sugesti daca sa il schimb sau nu.

PS MASINA are 125000km este un s60 d5 163 cv

nu am avut probleme cu ea singurul lucru care se aude este acel clok-clok cand reduci viteza sau lasam ambreajul.

Ar trebui sa o schimbi pentru ca e uzata .

Mai așteaptă și părerile altor colegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E destul de periculos sa mergi cu volanta defecta.

Se stie ca rolul volantei este de a ajuta motorul sa aiba un mers rotund si uniform fara vibratii si izbituri.

Asa cum scrie si in definitia volantei, greutatea ei este spre exterior pentru ca forta de inertie sa fie cat mai mare putand sa preia mai bine socurile venite dinspre ambreaj, cutie, roti si nataraul care izbeste cand da brusc drumul la ambreaj.

Daca mergi cu ea defecta, risti sa deformezi/rupi vibrochenul pentru ca ea va face exact invers pentru ce a fost proiectata.

Si ca sa va povestesc o intamplare.

Natarul de mine a mers la dacie cu ambreajul stricat. Arcurile erau rupte si vibra puternic la plecarea de pe loc. Am mers cam doua luni

L-am schimbat dar urmatorul defect a fost ruperea vibrochenului intre pistonul de langa volanta si volanta.

S-a rupt si un cuzinet si a aparut si o fisura in blocul motor din dreptul cuzinetului..... (parca asa ii spunea, cuzinet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine are un pacanit care dispare cand ambreiajul e apasat.......am inteles ca nu ar fi nici o problema ....imi face asa de vreo 20.000 de km.....da nu e deranjant...si daca iau foarte foarte usor picioru de pe ambreiaj nu se mai aude....oricum am gasit volanta cu 3000 ron mi se pare exagerat......daca stai sa cumperi fiecare piesa si sa construiesti masina de la zero cred ca as ajunge undeva pe la 50 000 de euro......fara mana de lucru....

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine are un pacanit care dispare cand ambreiajul e apasat.......am inteles ca nu ar fi nici o problema ....imi face asa de vreo 20.000 de km.....da nu e deranjant...si daca iau foarte foarte usor picioru de pe ambreiaj nu se mai aude....oricum am gasit volanta cu 3000 ron mi se pare exagerat......daca stai sa cumperi fiecare piesa si sa construiesti masina de la zero cred ca as ajunge undeva pe la 50 000 de euro......fara mana de lucru....

Pai tu crezi ca ai volanta!!!La benzina!!Ma refer la bimasica.Vezi sa nu ai rulmentul de presiune sau vreun arc aiurea la disc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu masina mea are cutie M56 si stiam ca e bimasica volanta .....Asta poate sa confirme maestrul G .....Asta vara am dat o fuga pana la el ...cum sa urcat in masina tin minte de parca sa intamplat ieri....A spus '' Mda tacanit volanta bimasica....plus sunet sita toba plus plus plus'' pana le-am luat cu el pe rand si apoi a mai ramas doar tacanitu de la volanta....care nici in ziua de azi nu ma deranjaza m-am obisnuit cu el.....daca stau sa ma gandesc logic ceea ce nu fac mereu.....o masina ca a mea neinscrisa costa cat volanta in sine cu tot cu kitu de ambreiaj si manopera....sau chiar mai putin...asa ca nu prea merita schimbata volanta atata timp cat sunetu nu te deranjaza cu nimic......si daca patesti si ce a patit dl.Heimdallr cu volanta cred ca o sa dai masina gratis=))

Edited by danutttz

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat costa masina ta ?

repet nu e nevoie sa dai 1600 euro cand poti da 600 asta in cazul in care te deranjeaza volanta normal deci nu e cazul tau

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat costa masina ta ?

repet nu e nevoie sa dai 1600 euro cand poti da 600 asta in cazul in care te deranjeaza volanta normal deci nu e cazul tau

Salut diferenta dintre 1600 si 600 este urmaroarea : 1600 = volvo si 600 = luk

Buna seara am o problema destul de mare azi am fost la mecanic cu masina si mi-au desfacut cutia de viteze si au vazut ca volanta bimasa are joc se misca in toate directiile,intrebare este obligatoriu sa o schimb masina nu imi da semne de oboseala.problema sunt bani imi iasa volanta cu ambreajul undeva la 1600€ fara mana de lucru care ar mai fii vreo 400€, astept sugesti daca sa il schimb sau nu.

PS MASINA are 125000km este un s60 d5 163 cv

nu am avut probleme cu ea singurul lucru care se aude este acel clok-clok cand reduci viteza sau lasam ambreajul.

Salut esti sigur ca are 125000km ca eu nu sunt ,deoarece volanta la d5 163 cp incepe de la 200000 km sa faca zgomot . A mea a inceput pe la 210000 km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ma insel eu volvo cumpara volanta si ambreiajul de la LUK si sigurnu ma insel dar numai ca adauha numele si multi bani in plus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara am o problema destul de mare azi am fost la mecanic cu masina si mi-au desfacut cutia de viteze si au vazut ca volanta bimasa are joc se misca in toate directiile,intrebare este obligatoriu sa o schimb masina nu imi da semne de oboseala.problema sunt bani imi iasa volanta cu ambreajul undeva la 1600€ fara mana de lucru care ar mai fii vreo 400€, astept sugesti daca sa il schimb sau nu.

PS MASINA are 125000km este un s60 d5 163 cv

nu am avut probleme cu ea singurul lucru care se aude este acel clok-clok cand reduci viteza sau lasam ambreajul.

Nu cred ca e 1600 EUR. La unix e 3622 inclusiv TVA. Sunt sigur ca la Alex gasesti mai ieftin !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ma insel eu volvo cumpara volanta si ambreiajul de la LUK si sigurnu ma insel dar numai ca adauha numele si multi bani in plus

Eu cred ca daca pui original n-o sa se mai auda nici musca

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-o să se audă nici dacă pui de la producătorul kitului "original", adică Luk, cu condiţia ca sursa sunetului să nu fie dublă, adică şi din cutia de viteze, cum s-a întâmplat la mine. Am blestemat kitul nou degeaba, a fost nevoie să repar şi cutia de viteze ca să scap de sunetele parazite (nu pentru aia am reparat-o, de fapt, dispariţia clincăitului a fost "bonus")... o afacere nu tocmai profitabilă, având în vedere că, totalizat, am spart în jur de 2500-2600 de euro şi că tot există sunete parazite, din alte surse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragi prieteni aseara a cedat volanta oficial.

a inceput sa bata cand veneam cu masina plina de prieteni de la fotbal si a inceput sa imi bata groaznic in pedala si sa bata si in motor ingrozitor facea ca si cum ai da cu un baros in blocul motor.cand acceleram pe loc la semafor nu mai facea.deci groaznic

azi dimineata am dus-o la mecanic plin de rusine am stat si in trafic si batea groaznic.marti ma duc sa o iau.tare curios sunt cum o sa fie dupa trasnplant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tare asta cu "plin de rusine"... parca ai impresia ca toata lumea se uita la tine cand stai la semafor, ca-ti bate volanta... de parca ai avea lepra...

sa fie-ntr-un ceas bun!

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

:))

crede-ma ca era si seara ora 22 cam asa si stateam la semafor pe banda 2 din 3 deci in mijloc si batea volanta de ziceai ca sparge motorul si amandoi soferii si din stanga si din dreapta se uitau la mine sa nu mai vorbesc de pietonii pe trecere,

groaznic

maine e gata dar nu am timp sa o iau si ma duc joi

mi au gasit si 2 suporti de la motor si 1 la cutie parca a zis erau dusi deci inca un lucru rezolvat

sunt tare nerabdator sa vad diferenta

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata

am luat masina

nu se mai aude absolut nici un sunet masina trage mult mai bine si nu imi mai bate in pedala.

doar ca parca porneste putin de tot mai greu parca dau mai mult la cheie dar foarte mica diferenta

sunt chiar multumit as zice

988 de lire ma costat totul

chit ambreiaj

volanta

rulmentul presiune

1 suport la cutia de viteze

1 bucsa nustiu exact unde mi a schimbat dar undeva pe la motor

ulei in cutie

si 1 surub pe care la taiat pt ca nu la putut da jos

oricum merita

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar fi interesant de stiut cati km are masina ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

210000km

de ce ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai pentru impresie, sa stim si noi cand te-a parasit volanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaa poi depinde de la masina la masina

varul meu are din 2003 volvo al meu e din 2002 si el are cu 16000 km mai putini ca mine si nu are probleme

ii bate putin volanta cam 3-4 minute cand e masina rece in rest e ok ca si ambreiajul

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai pentru impresie, sa stim si noi cand te-a parasit volanta.

Eu stiu un s60 la care volanta a inceput sa bata pe la 160000-170000 km, de prin 2008 mai exact! Acum masina are cam 250000 km si merge fara probleme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar la mine cu o seara inainte sa o duc la doctor batea asa rau incat aveai impresia ca sparge motorul si cand apasam pedala parca eram la sala si faceam exercitii la picioare cu prea multe greutati sa nu mai spun ca batea groaznic in picior cand apasam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut am  un volvo v60 din 2012 motor d3,am problema cu volanta,bate la relanti,cum calc ambreiajul nu mai bate.Pentru a o schimba cu una noua si tot chitul ma costa cam 1.500 eur.

Am gasit o volanta si chit SH,dar nu stiu daca est foarte bine sa folosesc aceasta pe SH,daca pot aparea si alte probleme?

Ce imi sugerati?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now