• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
ionutz_is

Faruri S40.....1995-2000

26 posts in this topic

Buna ziua. Dupa ce am cotrobait in lung si in lat pe internet, forumuri si specificatii nu am gasit nici un raspuns care sa ma lumineze in aceasta privinta.....Am faruri cu becH4masina fiind din 97cu becuri de la philips insa nu pot sa spun ca sant foarte multumit avand invedere ca circul foarte mult (in jur de 15mii km pe an)Acum problema am identificat-o ca fiind oglinda farului.....nu vreau sa ma complic cu stiu eu ce fel de reparatii asa ca vreau sa le schimb.Acum apare problema mea....CE COMBINATIE FAR /BEC sa folosesc???????Pe toate forumurile despre acest subiect am gasit mai multe aberatii de cat sa ma ajute iar nici o parere nu a reusit sa ma convinga.Am gasit tot felul oferte de la KLOKKERHOLM ma gandeam sa scap de becH4 si sa la pun pe cel cu H7 plus xenon insa nu au lupa.Acum am inteles ca sant masini din fabrica cu xenon fara lupa deci de ce nu ar fi legale?Multi spun ca daca farul este bine reglat nu ai nici o problema ceea ce inclin sa cred,atii spun ca neaparat xenox-ul cere lupa deci am luat in considerare si varianta asta si am ajuns la DECTANE+xenon.Toate bune si frumoase pana dau iar iar de opinii de te dai singur cu capu de pereti....ba ca se aburesc ba ca sant mai slabe decat farurile masinii cu halogen...siiiiii iar am intrat in ceata. Deci pe scurt poate este cineva in tema si sa ma ajute sa iau o decizie corecta....am sa sintetizez in cateva cuvinte ce caut exat....

  • cresterea vizibilitatii pe timp de noapte
  • un plus dpdv al aspetului

  • totul sa fie legal...........................................ce ati alege KLOKKERHOLM becH7 halogen sau xenon(fara lupa).................. DECTANE cu lupa si xenon........ ori KLOKKERHOLM H4 halogen

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xenonul pus pe farurile care nu sunt construite pentru a fi folosite cu becuri xenon ESTE ILEGAL!

S-o vedea la tine "super", dar nu mergi pe sosea proprietate personala, sa faci ce vrea muschii tai, fara nici un fel de respect vis-a-vis de partenerii de trafic. :angry:

Certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori dovada înlocuitoare a acestuia se retine de catre politia rutiera în urmatoarele cazuri:

a) vehiculul nu are efectuata inspectia tehnica periodica valabila;

b ) nu sunt respectate normele tehnice constructive referitoare la transportul produselor periculoase;

c) vehiculul circula noaptea fara faruri sau lampi de semnalizare, dispozitivele de iluminare si semnalizare luminoase, mijloacele fluorescent-reflectorizante, prevazute în normele tehnice în vigoare;

d) vehiculul circula cu defectiuni majore la sistemele de iluminare-semnalizare sau cu alte dispozitive decât cele omologate;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca nu pui xenon, e mare diferenta intre H4 si 2xH7: se vede mult mai bine cu H7. Daca ai rabdare sa cauti, o sa gasesti si H7 cu xenon original, deci legal. Daca iei noi cu H7, sa nu iei TYC sau DEPO, sfat de la BogdanG (l-am primit cand am facut si eu modificarea). Tot de la el am si link-ul asta.

P.S. si eu le-am schimbat pentru ca cele cu bec H4 sunt slabute; ale mele erau si stricate si eram pericol noaptea ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

far dublu (h7) + xenon h7r

Dectane ma gandesc ca s alea cu led uri?tip audi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dectane e cu lupa pt xenon si cu leduri.......insa am tot auzit ca muti nu sant multumiti de ele ca se cam aburesc....deci cred ca am sa merg pe KLOKKERHOLM inca ma mai gandesc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca totusi vrei sa ai far cu xenon si lupa faci ca si mine. Montezi lupa in far bifocal si poti linistit sa pui xenon ca numai deranjezi participantii in trafic.

post-754-0-02467100-1302553969_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare...sunt un nou detinator de s40 din 1998..mar interesa si pe mine sami pun "bip" la faruri...unde se gasesc aceste nectane? si ce pret au?.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-l folosesti sanatos si cu multa placere!

Te gandesti la astea: http://www.partsforv...roducts_id=6148 ? Daca iei de acolo, ai grija sa nu cumperi pentru masini cu volanul pe partea dreapta!

Edited by tudor75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca totusi vrei sa ai far cu xenon si lupa faci ca si mine. Montezi lupa in far bifocal si poti linistit sa pui xenon ca numai deranjezi participantii in trafic.

Daca totusi vrei sa ai far cu xenon si lupa faci ca si mine. Montezi lupa in far bifocal si poti linistit sa pui xenon ca numai deranjezi participantii in trafic.

Salut

sunt curios si eu gaby cum ai facut modificarea respectiva ,de pe ce ai luat lupa din far daca a trebuit taiata oala fazei scurte si daca poti pune mai multe poze am si eu un far pe care l am schimbat si tare m ar bate gandul sa il cioplesc unpic si sa incerc sa i bag o lupa operatie asemanataoare cu a ta doar sa vad cum ar iesi daca poti sa dai mai multe detalii referitoare la operatiune .

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

sunt curios si eu gaby cum ai facut modificarea respectiva ,de pe ce ai luat lupa din far daca a trebuit taiata oala fazei scurte si daca poti pune mai multe poze am si eu un far pe care l am schimbat si tare m ar bate gandul sa il cioplesc unpic si sa incerc sa i bag o lupa operatie asemanataoare cu a ta doar sa vad cum ar iesi daca poti sa dai mai multe detalii referitoare la operatiune .

Multumesc anticipat!

Lupele le-am avut demult, nu stiu de pe ce masina au fost, oricum sunt lupe de h7. Am vazut la un momentdat si pe okazii doar lupe de vanzare. Trebe taiat fundul reflectorului de scurta ca altfel nu incape lupa. Inainte sa-l tai faci un suport la reflector cu halogenul de h7 inca functional si il aprinzi. Pui lumina la un perete si iti faci semne pe perete pana unde iti bate, adica dunga de taiere. Dupa ce pui lupa pui in acelasi loc si dunga de taiere o reglezi sa fie la fel. Mai multe poze nu am pentru ca nu mai am masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da pare interesanta operatiunea o sa incerc si eu ideea doar sa vad cum decurge daca iese ceva interesant revin cu poze ms pt detalii gaby .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asa au iesit la mine

Si esti multumit de volumul de lumina oferit? Folosesti halogen sau xenon? Eu am achizitionat un set de lupe 2GA cu bec H7 xenon de 35w 6000k.

Am facut modificarile si am gaurit oglinda farului sa le montez, le-am pozitionat,lipit, etc si le-am pus inapoi pe masina.

Aspectuase erau dar la capitolul lumina omoram lumea pe strada :D.

Am facut upgrade la xenon 55w si 4300K si nici asa nu sunt multumit :(, mai multa lumina era sincer, cand aveam decat doar halogen.

Acum daca doresc sa revin la original, ceea ce inseamna lumina mai multa trebuie sa ma gandesc la alte faruri si alte costuri.

post-499-0-25371100-1360176678_thumb.jpg

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Eu am montat lupe de Peugeot cu bec H1. Le-am inlocuit cu halogene de 55w care bat ceva mai bn.

Mi-a luat ceva timp pana le-am reglat calumea, dar in trafic nu orbesc pe nimeni. Lumina imprastiata este foarte slaba, voi incerca cu un kit de xenon. Sunt doar aspectuoase, dar per total nu sunt multumit de cum bat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma merita montat xenon?..tinand cont de costul operatiunii?

App stie cineva daca exista vreo diferena intre h7r si d2r?Stiu ca ambele sunt pentru far cu oglinda,dar am avut ocazia sa merg cu s40 care avea montat d2r si lumina excelent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai D2R este bec xenon pt echipare OEM, adica far xenon original iar H7R se pune in far cu reflector H7. Este normal sa existe o mica diferenta insa la masina ta nu am constatat diferenta mare . Daca gasesti insa niste faruri cu xenon OEM merita sa le cumperi, merita toti banii iar de montat se monteaza usor la masina ta .

Farul cu xenon de fabrica are altfel striatiile pe reflector, multe si dese. La farul H7 sunt mai putine striatii si lumina nu este asa bine focalizata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea renteaza sa dau 600 e pe 2 faruri oem cu Xenon :slap: .

O sa incerc si varianta cu d2r montat in soclu de H7.Sunt curios daca exista vreo diferenta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai normal ca este o diferenta pt ca D2R nu se aseaza bine in soclul de H7 si nici nu focalizeaza bine. Nu are cum sa bata mai bine un D2R fata de un H7R, becul este identic, diferenta este soclul .

Cred ca am explicat destul de clar care este diferenta intre farul cu D2R si cel cu H7 . Vad ca nu ai citit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am fost atent,acum am observat ca difera putin beculetele intre ele :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici se poate observa diferenta intre un far normalpost-312-0-96337200-1367010093_thumb.jpg si unul special pentru xenonpost-312-0-90526200-1367010100_thumb.jpg post-312-0-41044500-1367010540_thumb.jpg

Ballast Oem Hellapost-312-0-80265000-1367010271_thumb.jpg?.

Asa lumineaza xenonu'.post-312-0-48448200-1367331058_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine este sa montezi lupe bixenon in far, lumineaza mai bine decat xenon OEM, deranjaza mai putin decat xenon OEM si evident costa mai putin decat xenon OEM .

Share this post


Link to post
Share on other sites

SA stii ca m am gandit si la varianta asta,dar nu prea stiu ce sa aleg in materie de Lupe.Am vazut multe oferte de la Morimoto.Este cineva disponibl sa ofere mai multe detalii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din astea Morimoto am montat pe un Golf 5 iar avantajul lor este ca poti cumpara "shield" de Golf 5 si arata OEM, partea proasta este ca au un sistem idiot de prindere .

A si inca ceva, sunt prea lungi pt farul de S40/V40. Singurele care merg montate la limita sunt cele clasice bixenon, generatia I .

Generatia II arata mai bine dar nu stiu cum sunt pe S40 . Adica am vazut montate, aratau ok dar nu stiu daca atingeau la maxim sus/jos .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now