Matrixxx

Citirea si stergerea codurilor FARA TESTER ptr. OBDII

29 posts in this topic

Cred ca este de folos ptr. mai multi, eu am folosit deja cu succes indicatiile pe care le-am scris aici, in fisierul atasat.

Am incercat sa descriu cit pot de bine toata procedura, chiar daca pe alocuri unii termeni par copilaresti - mai bine sa se inteleaga decit sa se imagineze ce si cum trebuie facut.

Numai bine !

CITIRE_si_STERGERE_Coduri.doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi....e ceva foarte util..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

muadDib, nu cred ca la model 1999 merge, dar poti incerca - nu pierzi nimic.  Montajul il faci in 5 minute si vezi ce "zice".  Pe fisierul word pe care l-am atasat, la sfarsit am scris si modelele la care SIGUR merge aceasta schema.

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa incerc si o sa va zic daca merge :)

O lista cu codurile unde o gasim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modulul de ABS avem cu sa-l interogam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu vreun tester mai scump - care citeste protocolul ISO...Eu am unul - si la mine nu se conecteaza. A venit si Shpeedy cu unul de 2 ori cit al meu de mare - tot nu se conecteaza...Mai ramine varianta unui service care a bagat mai multi bani intr-un tester adevarat...Daca gasesti vreunul,  tine-ma la curent, ca si eu vreau sa-mi spuna codurile de la ABS. Cind se face mai cald - eu oricum il dau jos (modulul) si-i lipesc din nou toti pinii mufei centrale - care se stie ca e o rezolvare logica si aproape de reusita - dupa cum am putut citi pe forumurile externe - gen http://www.matthewsvolvosite.com/chat/phpBB2/viewtopic.php?p=46827#46827

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta vreau si eu sa fac numai ca astept sa-mi vina nenorocita aia de tubulara torx ca sa dau modulul jos de pe partea hidraulica

Share this post


Link to post
Share on other sites

pedala, cind vrei sa desfaci asta, poate ma chemi si pe mine - ne uitam amindoi - ca si eu vreau sa fac acelasi lucru la a mea - ce zici ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca o sa-l desfac in cursul saptamanii aici la Alexandria unde lucrez si pot sa ma lipsesc de masina cateva zile. Dar o sa fac sigur poze. Dar ramane de vazut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce torx e acolo? la ABS-ul ala?  Asa ceva?

post-495-12877845908393_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact. Oricum operatia ai fact-o deja. Asteptam rezultatul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

am facut si eu "jucaria" si iaca ce am citit: pin 3 (1-1-1)(good news numai ca nu stiu la ce ii, injectia nu?), dar pe pinul 6 am citit (4-1-4)(vreo idee ce inseamna?)(am luat fisierele dar nu facea nicaieri referire la pini). Mai sunt si alti pini de pe care se poate citi ceva?

thanks!

PS: daca ati mai citit codurile de ABS vreau si eu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

codurile de ABS nu poti sa le citesti, "jucaria", isi face foarte bine treaba doar la ECU Motronic - injectie (pinul3) , modulul electronic de AC - doar daca ai climatronic - (pin6)  si Cruise Control-ul (pin 13).  Cel mai important pentru mine a fost pinul 3, care e vital pentru viata masinii - restul sint optionale.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha super, pai pe injectie (pin 3) am 1-1-1, iar pe pinul 6 am  4-1-4  (am climatronic) vreo idee ce ii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca cititi de pe pinul 13 (Cruise control) sistemul returneaza codul 1-2-2 care nu este o eroare. E doar mesajul sistemului ca masina nu se deplaseaza cu minim 35kmh. Pt a citi corect Cruise-ul trebuie mai intai mers cu masina cu minim 35kmh si activata functia. Apoi opriti intr-o parcare si nu opriti motorul. Acuma se pot citi codurile de pe Cruise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit printre noi !

Multumim de info - vom proba. :thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a venit ieri o interfață clonă de Delphi DS150e și... Surpriză... Citește toate modulele de 850. Inclusiv pe cele cu blink-uri. +Service reset, etc...

Valabil doar pentru cele cu mufă OBD.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citește și motor?De unde ai achiziționat?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, pedala a spus:

Mi-a venit ieri o interfață clonă de Delphi DS150e și... Surpriză... Citește toate modulele de 850. Inclusiv pe cele cu blink-uri. +Service reset, etc...

Valabil doar pentru cele cu mufă OBD.

Poti scrie mai exact ce vezi?

  • valori live ?
  • care componente ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru modulele interogate prin blink codes se pot citi doar codurile de eroare.

Motor: Jetronic si Fenix (blink) -> doar coduri. Motronic -> coduri si live data. Diesel -> coduri, live data, activari de componente si ajustari. Pentru Motronic si Diesel nu am verificat, a mea e 2.5 20V.

ABS: Coduri, live data si activari de componente

Bord (doar VDO): Coduri, live data si activari de componete (doar test de ceasuri)

Clima (blink): doar coduri. Pentru programare si teste tot la led si switch ne intoarcem.

Cutie automata: Coduri, live data si activari de componente. N-am verificat, a mea e manuala

Imobilizator: coduri si live data

Aibag-uri: coduri si live data

Cruise Control (blink): doar coduri

Reset service: VDO si Yazaki

 

Cumparata de pe Aliexpress: Delphi DS150e. 1 luna timp de livrare.

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now