ceornii

problema cu frinele

22 posts in this topic

In primul rind vreau sa salut pe toti membrii forumului.am si eu un volvo xc 90 din 2003 si am probleme cu frinele,nu gaseste nimeni defectul..i.mi blocheza roata pe stinga fata,,,are cineva vreo idee m,ai tyreaza???????

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi de la pistonasul franei. Probabil ca el se blocheaza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Cu un etrier blocat s-a mai confruntat un coleg de forum ! Pentru problema ta:

1 - ar trebui aerisita instalatia si schimbat lichidul de frana,

2 - pistonul de la etrierul rotii a prins rugina si ar trebui curatat,

3 - mai asteptam pareri daca cu 1 si 2 nu se rezolva problema ;D;D;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Cu un etrier blocat s-a mai confruntat un coleg de forum ! Pentru problema ta:

1 - ar trebui aerisita instalatia si schimbat lichidul de frana,

2 - pistonul de la etrierul rotii a prins rugina si ar trebui curatat,

3 - mai asteptam pareri daca cu 1 si 2 nu se rezolva problema ;D;D;D

4-schimbate garniturile de la etrier

5-curatate si unse culisantele, sau shimbate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi pare bizar, se poate bloca si din cauza furtunului racord de la conducta la etrier. E din cauciuc iar din cauza ,,imbatranirii,, 2003,a presiunii si a lichidului de frana e posibil ca in interior sa se desprinda bucati din el si sa blocheze depresurizarea etrierului dupa luarea piciorului de pe frana. Adica functioneaza ca o supapa de sens. Eu am patit-o dar la o alta masina ..un ford.. Daca vrei sa te convingi inainte de a cumpara alte furtune ,ca sigur sunt la set, schimba-le intre ele ..stanga -dreapta si asa afli sigur daca e furtunul... bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat anul trecut lichidul de frine,am schimbat si garniturile etrier, am schimbat si furtun etrier,;a mers parca binisor nu bloca,,,,,acum am schimbat placutele de frina de vre-o doua saptamini si aceas problema,poate din cauza placutelor mai naspa????ca intr,adevar au fost la vr-o 200 de ron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat anul trecut lichidul de frine,am schimbat si garniturile etrier, am schimbat si furtun etrier,;a mers parca binisor nu bloca,,,,,acum am schimbat placutele de frina de vre-o doua saptamini si aceas problema,poate din cauza placutelor mai naspa????ca intr,adevar au fost la vr-o 200 de ron

Pai ce placute ai gasit la 200 ron?

Probabil,o fi de la calitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu si nu mam uitat daca xc-ul are intre etrier si placutele de frana tablitele acelea, care au rolul de a nu lasa placutele sa aibe joc! Mai le ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dci ute ce se intimpla; eri am scos din nou roata stinga care blocheaza retrierul si am curatat pistonasul am schimbat garniturile etrier am uns cu vazelina culisantele si tot blocheaza????? in momentul cind invirteam de roata si tot faceam pe frine a aparut mesajul Anti SKIDS atunci nu a mai blocat dupa cum am dat-o jos si am mers citiva metri mesajul a disparut dar a inceput sa bloicheze din nou,,,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ar fi buna si o diagnosticare.

Posibil sa fie un senzor defect sau chiar ceva software si masina sa actioneze singura frana pe roata respectiva insa total haotic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

posibil sa nu mai revina pistonasul inapoi si de aici baiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca ti-au fost schimbate toate cele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in momentul cind fac pedala si iau piceorul de pe frina mai blocheaza roata, daca desfiletez piulita de la conducta de sus de la intrarea in ABS se deblocheaza cea ce inseamna ca pistonasul nu bloicheaza,atunci care ar fi problema D-lor???? de mesteri m,am saturat deja ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie de la tulumba de la servofrana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema este simpla, masina este batrana, lichidul de frana care trebuia schimbat de 4 ori pana acum nu a fost schimbat niciodata iar in pompa de ABS este "marmelada" .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai descrie-ne inca o data problema ;D

Cand apesi frana sa opresti se blocheaza roata? Daca franezi putin in mers sa reduci viteza si dai drumul la pedala, ramane roata blocata? Sau la o simpla apasare a pedalei de frana usor blocheaza roata? Dupa eliberarea pedalei, merge infranata cu roata respectiva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haide mai Andule, omul a explicat foarte clar, pune frana si ramane blocat etrierul, a schimbat garnituri, lichid frana si tot face, dupa care cand a ajuns la ABS a descoperit buba. Acum ai inteles ?

Cand o sa curete ABSul calumea o sa scape de probleme, este normal daca nu schimbi lichidul cum spune producatorul, adica din 2 in 2 ani si sa fie DOT 4 PLUS .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane mersi mult de sfat ca sa ma bag la ABS,culmea ca nici un mecanic din zona Oradea nu au vrut sa-mi dee abs-l jos,au spus ca exista riscul sa nu m,ai am frine deloc,mi-au luat 800 ron ca mi-au schimbat lichidu si asta basta,de la Oradea pina acasa 80 de km mai nu sa aprins roata;m,am inervat m,am dus la garaj am dat singur pompa ABS jos am suflat-o bine cu compresorul dupa care am aeresit toate rotile si problema este rezolvata nu m,ai blocheaza,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai vazut ce simplu era laugh.gif

Poate mai citesc si altii acest forum si retin un aspect, lichidul de frana se schimba o data la 2 ani si trebuie sa fie norma DOT 4 PLUS iar cel mai bun este ATE Super Blue Racing .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal am si eu o prob cu un volvo xc90 din 2005 frana de mana nu tine deloc iar cand o las in panta intr.a 1.a sare...e cv normal???post-2817-0-51306400-1305893138_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, problema ta este de la cablu, ori nu este intins, ori este rupt !

sal am si eu o prob cu un volvo xc90 din 2005 frana de mana nu tine deloc iar cand o las in panta intr.a 1.a sare...e cv normal???post-2817-0-51306400-1305893138_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now