geoge

martorul motor

25 posts in this topic

astazi sa aprins martorul motor, as vrea sa stiu care ar putea fi cauzele , sau ce as putea sai fac sa dispara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, simptome, ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salve , nimic totul e ok , am inpresia ca nu mai are forta dar probabil ca mie frica sa mai calc acceleratia decand sa aprins

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai volvo s60 motor 2l 180 cp benzina, de curand am schimbat turbo pt ca era crapat, masina functioneaza normal chiar si cu martorul aprins,

Share this post


Link to post
Share on other sites

am uitat sa precizez cutie e automata,

pai poate ar fi timpu sa ii schimbi uleiul si filtrele apoi il stingi cu un tester si nu ar trebui sa mai apara:D:D::D asa apare la mine din 10 in 10 mii de km bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

un motiv posibil e si catalizatorul..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau sonda lambda față.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar resetarea e noua de 3 saptamani??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mai facut operatiunea de schimbare de ulei la acest model? Stii cat ulei sa ii pui?(cu filtru/fara). Nu e chiar batrana dacie! Cand a aparut in bord? Inainte/dupa. Da mai multe detalii ca sa nu ne imaginam ce s a intamplat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum am citit am sa ma duc sa vad despre ce este vorba, uleiul e sckimbat de 3 sapt si am pus pana la al treilea x de pe joja , becul sa aprins acum 2 zile , masina functioneaza normal nu are nici un fel de altfel de simptom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check engine-ul se aprinde dintr-o gramada de motive, cel mai bine ar fi sa o pui pe tester. La mine de exemplu s-a aprins cand am avut VVT-ul (parca) defect. La fel, nu parea nimic in neregula in mersul masinii. Ar trebui sa-ti afiseze un mesaj pe display-ul computerului de bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe dispelei im spune ca e timpul pt regular servici, ca am srs aerbag cu probleme si ca am un bec aars pe rewerse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca o schimbare de limba ar mai lamuri lucrurile :blink:, cu conditia sa nu fie nici romana nici engleza..???

Al tau "martorul motor" aprins insemana Warning_Exclamation-SIGN_328_th.jpg sau FPADr.jpg ? caci sigur primul e aprins si e cu rosu.

Cel mai bine ar fi sa mergi cu masina la un service pentru diagnoza, are mai multe probleme, in rest "nimic totul e ok "..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre, geoge (presupun că ai vrut să fie "George"), ai făcut ce ţi-am explicat eu, mai sus? Dacă da, e clar că n-ai făcut bine, pentru că mesajul care te trimite la "regular service" n-ar mai trebui să apară, după acea operaţiune. Oricum, acuma, după ce ai spus că e problemă la airbag, nu mai are rost să aplici metodele pe care ţi le-am descris.

PS: Există şi secţiune în limba engleză, să ştii, dacă limba română îţi dă de furcă, din cauza vieţii la Londra. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau sonda lambda față.

"Esti taticul lor Bogdane!", cum spune cineva pe aici...Vroiam si eu sa postez acelasi topic si noroc ca am mai citit cate ceva pe aici...Si eu am aceeasi problema de un timp...si am schimbat si uleiul si senzorul si tot in zadar...pana cand am fost la un tester in Suceava si acel nene mi-a spus ca am problema cu sonda lambda fata...de aceea am si un consum mai mare si se aprinde si becul la ulei. Rugamintea mea este:ma poti ajuta cu un sfat: trebuie schimbata, e buna cea de la second, trebuiesc schimbate ambele parti ale sondei(sau sunt doua)?

Edited by asashy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sondele lambda nu se strica de nebune, consumul excesiv de ulei poate fii un simptom de urmarit .

Merge sonda SH fara probleme, sonda are 2 circuite si ai 2 sonde in total . Daca ti-a dat pe tester sonda fata atunci pe aceia trebuie sa o schimbi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sondele lambda nu se strica de nebune, consumul excesiv de ulei poate fii un simptom de urmarit .

Merge sonda SH fara probleme, sonda are 2 circuite si ai 2 sonde in total . Daca ti-a dat pe tester sonda fata atunci pe aceia trebuie sa o schimbi .

Multumesc mult! :salut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Poate ca ma puteti ajuta si pe mine cu informatii, mi s-a aprins in bord martorul: sonda lambda, si mesajul: sistema emision gases necesita intervencion, motorul porneste dar nu are forta merge greu, ajung cu greu la 40 km/h iar se incalzeste mai mult decat este normal. Din discutii cu amicii mi-au spus ca este din cauza bujiilor dar nu este. Astept informatii !!

Te rog sa respecti regulile gramaticale!

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pune VIDA pe masina si vezi ce erori ai, de la distanta asta eu nu vad ecranul testerului . :D

Poate ghiceste vreun coleg, daca te tine sa schimbi piese la ghici poti incepe prin a schimba sonda lamda, dupa care a doua sonda lambda, dupa care clapeta de acceleratie si in final ajungi sa schimbi motorul cu totul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pune VIDA pe masina si vezi ce erori ai, de la distanta asta eu nu vad ecranul testerului . :D

Poate ghiceste vreun coleg, daca te tine sa schimbi piese la ghici poti incepe prin a schimba sonda lamda, dupa care a doua sonda lambda, dupa care clapeta de acceleratie si in final ajungi sa schimbi motorul cu totul .

Si mosorul nu trebuie? Asta cred ca ar trebui schimbat primul :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca tb, ala are treaba cu ABS-ul melcat . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now