MetalARN

VIDA

30 posts in this topic

Salve am la probleme cu masina asta de ma doare capu care imi trimite si mie un dvd cu VIDA prin posta platesc , ca pe net nu am gasit nik nu stiu de unde sa iau va rog sa ma ajutati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am gasit da si mie un link te rog. Momentan problema e ca nu imi recunoaste cheile. Is programat luni la Iatsa brasov si o sa vad care e treaba oricum o data pe zi nu le recunoaste dar daca repet si bag de mai multe ori in contact o ia pana la urma iar in restu zilei 20 de porniri nu zice nik porneste la sfert.

Edited by MetalARN

Share this post


Link to post
Share on other sites

E dus contactul tati. 1000 de lei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve am la probleme cu masina asta de ma doare capu care imi trimite si mie un dvd cu VIDA prin posta platesc , ca pe net nu am gasit nik nu stiu de unde sa iau va rog sa ma ajutati.

Stai relax, nu esti singuru cu probleme,am un s40 2.0D, la mine repar una cedeaza alta, ai reusit ceva cu VIDA?, eu am tot cautat dar degeaba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

iauzi ?ce repari si ce pica.prezinta problemele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai relax, nu esti singuru cu probleme,am un s40 2.0D, la mine repar una cedeaza alta, ai reusit ceva cu VIDA?, eu am tot cautat dar degeaba!

cu vida fara dice nu faci mare lucru;

ii numai o carte tehnica imensa +cod repere ;D ;D ;D

ps se gaseste pe torente

sau daca treci prin turda anunta-ma sa fac o copie :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat, stiam ca daca ai VIDA se repara singura masina grin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

iauzi ?ce repari si ce pica.prezinta problemele

La mine treaba sta cam asa:

nu pun la socoteala consumabilele, inchiderea centralizata pe partea stanga nu functioneaza, desfac usa de la sofer gasesc un fir rupt(probabil din cauza macaralei de la geam) lipesc firu merge, bucurie mare, a tinut vreo saptamana, desfac usa din nou, firul respectiv era intact, nu am ce sa-i fac!

Portbagaju incepe sa se deschida singur in mers, il inchid se deschide si tot asa, pana se blocheaza cu totu', desfac din interior din cele trei suruburi tot ansamblu si il inlocuiesc cu alt sistem de inchidere de pe un focus II 2005, pana in ziua de azi merge.

Planetara stanga: mi-a desfacuto mecanicu, bila sarita de pe tripoda dinspre cutia de viteze, merg la un meserias de planetare imi pune acele cu bila la loc zice ca e ca noua nu are urme de uzura, fac 50 km, dupa care iar a sarit masina vibreaza toata la acceleratie brusca, cand e planetara in sarcina, revin in service si la fel repetam figura cu tripoda numai ca de data asta mi-a sudat siguranta de tripoda sa nu mai sara, dar nu a tinut nici asa, acum ma pot deplasa doar incet fara accelerari fara viteza.

Mecanicu mi-a sugerat sa iau o planetara noua, dar inainte de asta as vrea sa aflu distanta intre lonjeron si cutie sa nu-mi fie deplasat ceva pe acolo insa nu stiu ce distante trebuie sa fie intre ele!precizeaz ca inainte de descoperi ca e dusa planetara am schimbat rulment, discuri de frana , placute, bucse, bieleta stabilizatoare!

Conducta freon sparta, inlocuire conducta, incarcare cu freon verificat inainte sub presiune, pornesc AC-ul si nu porneste ventilatorul de la radiatoru de apa si clima, rezulta ca nu am aer rece azi merg la electician!

Zgomot ciudat de la motor la 30 secunde dupa oprirea motorului, nu stiu cum sa descriu sunetu e ca un vajait cu vibratie cumva, dureaza 3-4 secunde, inca nu am aflat ce ar putea sa fie!

Motorul mi se opreste doar cand scot cheia din contact cu totu', daca doar o rasucesc in pozitia zero se opreste in cateva secunde!

Mesaj in bord: low brake fluid stop safely, in recipientu cu lichid este la max!

cam atat!

Edited by septy

Share this post


Link to post
Share on other sites

de cat timp o ai si la cat timp or aparut astea.garantat o fo masina aranjat poate chiar lovita.adica teapa

si pret?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine treaba sta cam asa:

nu pun la socoteala consumabilele, inchiderea centralizata pe partea stanga nu functioneaza, desfac usa de la sofer gasesc un fir rupt(probabil din cauza macaralei de la geam) lipesc firu merge, bucurie mare, a tinut vreo saptamana, desfac usa din nou, firul respectiv era intact, nu am ce sa-i fac!

Portbagaju incepe sa se deschida singur in mers, il inchid se deschide si tot asa, pana se blocheaza cu totu', desfac din interior din cele trei suruburi tot ansamblu si il inlocuiesc cu alt sistem de inchidere de pe un focus II 2005, pana in ziua de azi merge.

Planetara stanga: mi-a desfacuto mecanicu, bila sarita de pe tripoda dinspre cutia de viteze, merg la un meserias de planetare imi pune acele cu bila la loc zice ca e ca noua nu are urme de uzura, fac 50 km, dupa care iar a sarit masina vibreaza toata la acceleratie brusca, cand e planetara in sarcina, revin in service si la fel repetam figura cu tripoda numai ca de data asta mi-a sudat siguranta de tripoda sa nu mai sara, dar nu a tinut nici asa, acum ma pot deplasa doar incet fara accelerari fara viteza.

Mecanicu mi-a sugerat sa iau o planetara noua, dar inainte de asta as vrea sa aflu distanta intre lonjeron si cutie sa nu-mi fie deplasat ceva pe acolo insa nu stiu ce distante trebuie sa fie intre ele!precizeaz ca inainte de descoperi ca e dusa planetara am schimbat rulment, discuri de frana , placute, bucse, bieleta stabilizatoare!

Conducta freon sparta, inlocuire conducta, incarcare cu freon verificat inainte sub presiune, pornesc AC-ul si nu porneste ventilatorul de la radiatoru de apa si clima, rezulta ca nu am aer rece azi merg la electician!

Zgomot ciudat de la motor la 30 secunde dupa oprirea motorului, nu stiu cum sa descriu sunetu e ca un vajait cu vibratie cumva, dureaza 3-4 secunde, inca nu am aflat ce ar putea sa fie!

Motorul mi se opreste doar cand scot cheia din contact cu totu', daca doar o rasucesc in pozitia zero se opreste in cateva secunde!

Mesaj in bord: low brake fluid stop safely, in recipientu cu lichid este la max!

cam atat!

Problema cu ventilatoru de la radiator s-a rezolvat, este un releu prins pe carcasa de la ventilator, l-am inlocuit cu unul de pe ford focus II si totul e OK din acest pdv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu care imi faceam griji pentru doar cele doua probleme la masina mea...Care e trecutul masinii tale? De cand o ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danette masina ta chiar nu are probleme, adica bateria nu este o problema este un consumabil iar radiatorul de clima este o buba dar nu foarte grava .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina lui Danette arat prea bine pentru un S40,plus ca mai rare cu motor ca al eirolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si se incarca si la priza grin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti....am luat deja bateria ca daca ma gandeam mai bine....puteam merge cu ea incarcata la priza ;))

PS: Bogdan...miercuri seara am mai facut o 'alimentare' prin Timpuri Noi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti posibilitatea careva sa va uitati in VIDA la caracteristicile planetarei de pe stanga,dimensiune, etc! si sa postati o poza aici!

Va rog!

Edited by septy

Share this post


Link to post
Share on other sites

septy...ce motor?oricum singuru detaliu care o sa-l dea o sa fie codul piesei si desenul...cam atat teoretic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

septy...ce motor?oricum singuru detaliu care o sa-l dea o sa fie codul piesei si desenul...cam atat teoretic...

1998 cmc, 100 KW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asta apare in Vadis(VIda) despre planetare cu cv MMT6...deci dupa cum vezi nu cred ca te ajuta cu nimic...

@MetalARN:ti-am trimis un mesaj privat zilele trecute cu niste linkuri...nu ai reusit nimic?

post-235-0-89365500-1307092223_thumb.jpg

post-235-0-26191000-1307092709_thumb.jpg

post-235-0-82617300-1307092726_thumb.jpg

post-235-0-41572000-1307092750_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asta apare in Vadis(VIda) despre planetare cu cv MMT6...deci dupa cum vezi nu cred ca te ajuta cu nimic...

@MetalARN:ti-am trimis un mesaj privat zilele trecute cu niste linkuri...nu ai reusit nimic?

Multumesc, ai dreptate nu ajuta foarte mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma intreb si va intreb pe voi daca nu merge planetara de pe focus II, motorul de 2.0 L TDCi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

merge merge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa va plictisesc cu problemele mele.

Atunci cand am cumparat masina am observat ca pedala de ambreaj statea pe podea si am zis e la cat costa masina mai bagan ceva banuti si o reparam. Asta era anu trecut. Am luat`o si dupa 100 de km sa aprins ca tre sa fac revizia am mers la un service care se lauda atunci cu cel mai cel si iam pus pe baieti sa imi faca revizia supa vreo ora timp in care au cautat filtru de benzina am intrat atunci de pe tel pe forum ca deacuma ma plictisisem si le`am spus ca nu am filtru de benzina schimbabil ok dupa au scos pedala de aceleratie au scos filtru de particule si cand au pus pedala inapoi care sta in 3 suruburi au considerat ca 1 este suficient si dupa vreo 4 apasari si ala aveit dupa pedala si nu mai puteam sa acelerez nu intelegeam ce se intampla ma clansona autobuzu pe strada zicea soferu ca fac misto de el de merg asha incet dar eu eram in dreapta a5a cu pedala la fund dupa ceam descoperit am pus pedala inapoi bine ca nu am rupto.

La alt service am fost sa rezolv cu pedala de ambreiaj am descoperit ca e stricata pompa si dupa ce m`am consultat cu voi pe forum si ca trebuie si un arculet care impinge pedala.Am cumparat tot ce trebuie dar oamenii de la service nu au descoperit cum se da pompa jos deci am lasat masina acolo si seara cand m`am dus ei desfacusera aproape toata masina din fatza bordului cum ar vezi de prin capota deci nu mai era nic dadusera tot jos si dupa ce cu chiu cu vai au scoso si`au dat seama ca daca prin nauntru mai desfaceau un surub cadea singura.E au puso inapi dar dupa aceea ce distractie a fost cu arcu ala pana nu am venit cu poza de la voi nu au reusit sa il puna.

Dupa vreo 2 saptamani iar aveam probleme cu ambreiaju.Plus ca masina mea tremura la relanti da doar vara iarna nu.Si sta in 850 de turatii.

Apoi am fost la Brasov ca am zis ca nu mai merg la servisuri dinastea de paici am plecat acolo si am cumparat discu de ambreiaj si rulmentude presiune acolo baietii au spus ca si amortizoare si dupa ce au desfacut au zis ca si pompa de ambreiaj care o schimbasem cu 2 saptamani inainte am zis asta e au puso pe prima cumparata in ctie si aia de unde am cumparato au dat banii inapoi ei au comandat alta iar pe original a stat masina la Brasov 1 saptamana au pus tot acolo

si au spus ca tremuratu poate sa fie ca ii da o eroare la alternator da volti da nu da amperi a ramas ca daca vine un S40 ma cheama si ia de la al alternatoru si il pune la mine ca sa vedem ce se intampla ca nu dau 20 de milioane sa vad.Am plecat am ajuns acasa cand ma duc la cumparaturi si deschid porbagaju rulmentu era in portbagaj i-am sunat si au zis ca nu l-au vazut iar am fost de la BC la BV ce distractie au pus ala pe cheltuiala lor.

Dupa ceva timp am fost la munte cand mam intors deodata au inceput sa cada pe rand ABS servo pana sa oprit masina de tot si na mai pornit am chemat rampa si a luat`o deacolo era puntrea de diode de pe alternator am schimbat dar masina tot tremura.

In primavara se auzea o bataie in roata dreapta fata era bucsa cat sau chinuit la service ca era nituita sa o scoata.Aopi iar se auzea un vuit aveam alte cauciucuri si am zis ca de la ele am schimbat cauciucurile tot se auzea am fost la mecanic a zis ca e flansa (rulmenu) am fost l`am luat nou dar de Ford 200 ron diferenta am fost la un service ca am zis ca nu ma mai duc la Bv pt asta sa potrivit l`am pus dar dupa vro 2 zile iar de auzea un zgomot am fost la service era inchis am ajuns in fata blocului si am zis ia sa ma uit eu sa vad ce are am scos 3 prezoane cu mana si mai statea in 2 si acolo am lasat masina pana cand am plecat direct la service cu ea in fata servisului a cazut roata si masina pe ea.Atunci au descoperit la service ca atunci cand cumperi rulmet nou til da cu prezoane pt jante de tabla si cnd au pus piulitele au invartit 2 spire si ata multumesc ca nu a cazut roata cand am fost in zilele alea la IS si mergeam cu 180 atunci sa fi cazut roata sa vezi distractie.Au pus roata inapoi si ca improvizatie am piulite de Rover pe roata dreapta fata ca la ei spierele incep de la inceputu piulitei nu ca la noi pe la jumate.

Acu 2 saptamani am introdus cheia in contact si nimik in bord key error try again am mai incercat nik a venit rampa a puso cu chiu cu vai sus ca era blocat volanu putin cotit si facea curba pe platforma au dus`o cand am ajuns acasa m`am informat pe forum si baietii ziceau ca la a 20 incercare porneste iam sunat pe aia la service au zis ca incearca am ajuns dimineata acolo au zis ca au incercat dar nu au reusit si electricieanu a zis ca a testato si este CEM`ul trebuie scos am incercat si eu la a 20 incercare a pornit l`am sunat pe sefu de la BV el a zis ca sigur e contactu si am zis ca intre CEM 1000 Euro si contact 700 Ron aleg contactul iar la brasov acolo am verificat cablajele si sub bord era un contact inperfet am refacut contactul si nu a mai dat eroare in Vida pret 100 ron + 120 Benzina + 9 ore distractie.

Daca ar face reprezentanta cu oameni sa se priceapa si in BC ce bine ar fi ;D

Tre sa ai bani sa ai Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now