yda

Mesaj eroare: engine system service required

86 posts in this topic

Nu stiu daca s-a mai discutat , dar Paun Ionut afirma ca nu cunoaste cazuri in care dpf-ul curatat sa fii tinut mai mult de 20k km .  Dpf-ul meu la 50 k a fost infundat datorita senzorului de pres. diff. Dus , a fost curatat (saphir cunoaste detalii despre curatare, el fiind proprietarul la vremea respectiva) acum masina are 156 k km , dpf-ul se regenereaza bine , la relanti are 3-5 hpa , in sarcina are cam 60-70 hpa . Nivelul de ulei nu a crescut niciodata , masinii nu i sa facut update de soft (pt evitarea cresterii nivelului de ulei in baie).

Un caz in care dpf-ul curat a tinut 106 000 km . Si inca merge bine 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi, am zis ca nu cunosc eu, nu ca nu exista! Si discutam despre DPF-uri la masini trecute de 150000 de km, nu la 50.000 cum a fost cazul masinii tale (a lui Saphir la vremea respectiva)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Un DPF "uscat " sau cum zic  unii mecanici  este cam long life insa astea dupa 2007-2008.

Se stie ca este  facut prin depunere de  carbura de siliciu  pe faguri ceramici cu orificii foarte mici si per total rezista la temperaturi de ~2000 gr iar la D5 fiind singur in carcasa este f greu sa se infunde incit sa il arunci ca unul care este pereche cu ,catalizatorul in aceeasi "cochilie" ca la PSA si nu are nici un Dzeu in exploatare long life.

Conteaza in fiabilitate daca producatorul recomanda schimbare la 80k (primele tipuri) sau la 120k (urmatoarele tipuri).La D5 nu se recomanda asa ceva ,decit se forteaza nota la service atunci cind  regenerarea esueaza din tester dar  practic facuta o  curatare fizica  totul revine la normal.Vorbesc totusi de masini dupa 2007-2008 .

 De ex la Ford asa ceva  merge si ~300k (mondeo 2.2tdci /2008) insa la alte modele o fi posibil orice ,insa tehnologia a avansat ,ma gindesc.:)Am incercat sa fiu obiectiv intrucit nu am inclinatii tehnice spre domeniul anularii DPF insa este de urmat a face ce spune producatorul sau DPF off unde este eventual imperios necesar si aveti masini de peste 200k si mai vechi de 2007

 

 

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo D2, DPF-ul merge fara probleme 250.ooo km . 

Cam toate tin peste 200.ooo km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam orice masina cu dpf care a fost exploatata corect si a primit ce i trebuie nu cere alt dpf mai devreme de 200k.

Dar sunt masini de 120k care cer alt dpf (de ex turbina "rupta")

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau furtun de turbo spart si mers cu furtunul spart o vesnicie . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau asa :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau senzor dpf stricat. Sau bujii arse. Sau sau sau :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar astea se incadreaza la intretinere corecta!

Daca sunt observate si remediate la timp

Nu mai schimbi dpf ul asa des:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,sunt nou aici, am si eu o problema la masina,mi-a aparut asta in bord Motorsystem wart.erforderl. si nu mai trage deloc stiti cumva ce ar putea fi? Mulțumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a stricat! Cu placere

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now