crius74

sfat achizitionare xc90

189 posts in this topic

Buna ziua,

Sambata sotia mea a devenit proprietara la un XC90 din 2006, motor D5, schimbator automat, 119.000 de mile

Pasul urmator este sa fac mai mult loc in curte (S60 2004 cauta proprietar nou sau fier vechi)

IMG_0484.JPG

IMG_0485.JPG

IMG_0487.JPG

IMG_0488.JPG

IMG_0490.JPG

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapaniti sanatosi si fara probleme!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună, 

Va rog sa ma sfătuiți și pe mine. Cautam sa cumpărăm un xc90...s-a mărit familia și nu mai încapem în actuala mașină. 

Am găsit următorul anunț, un model din 2011, adus din Belgia, de Auto Rulate București.

http://www.autorulatebucuresti.ro/cars/volvo-xc-90-17-950-euro

Am fost și am văzut mașina. Arata foarte bine, chipurile are aprox. 125000km și o vinde cu 17.500 EUR.

Vouă cum vi se pare? Uitandu-ne și la alte anunțuri (tara și străinătate) parca asta e prea frumos ca sa fie adevărat. 

O sa mergem cu un mecanic sa se uite la mașină...

Nu e înmatriculată încă. În cartea de service apăreau doua revizii. Una pe la 30000 km (2012) și una la 103000 km (2015, ian). Vânzătorul spune ca exista inca o revizie, intre acestea doua de mai sus.

Ce părere aveți? Ce verificări mai putem sa facem? Dacă reviziile au fost făcute în Belgia la Volvo, se vad in sistemul celor de aici din România? Sau sa încerc sa scriu celor din Belgia?

Mersi!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca poti si stii unde scrie celor din Belgia si afla cite revizii au sistem si la ce km. 

Poti investi si intr-o verificare pe baza de VIN# sa vezi daca a avut ceva buseli. Oricum inspectia la un service autorizat e sfinta. Oricit ar costa. 

In rest, la prima privire masina arata bine, kilometrii par cam putini pentru patru ani de exploatare, avind in vedere ca Belgia e cumva tara autostrazilor. Sau cel putin asa e parerea mea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru mesaj. Am vorbit ieri cu cei din Belgia, care confirma data ultimei revizii și numarul de kilometri de la acea data.

Problema e că vânzătorul (Auto rulate București) refuza sa scoată mașina din parcul auto ca sa mergem cu ea la reprezentanta Volvo (sau orice alt service), pe motiv de 'politica firmei'(??)

Accepta orice test acolo la ei în parc. Dar dîn ce am văzut nu cred ca au rampă și atunci?? Vedeți vreo posibilitate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul asta cauta mai departe. Pentru 17000 de euro ar trebui sa-ti puna si pres rosu la intrare. 

Poate nu are nici un act valabil, caz in care trebuie o platforma. 

Dar de ideea asta am mai auzit. Pe scurt, cred ca sint tepari. Ca altfel nu am cum sa le spun. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru mesaj. Am vorbit ieri cu cei din Belgia, care confirma data ultimei revizii și numarul de kilometri de la acea data.

Problema e că vânzătorul (Auto rulate București) refuza sa scoată mașina din parcul auto ca sa mergem cu ea la reprezentanta Volvo (sau orice alt service), pe motiv de 'politica firmei'(??)

Accepta orice test acolo la ei în parc. Dar dîn ce am văzut nu cred ca au rampă și atunci?? Vedeți vreo posibilitate?

Plateste-l pe Bogdan G. de pe forum si poate vrea sa te ajute ... nu ii trebuie foarte mult timp de gandire! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

..ce sa testezi "pe loc" la asemenea masina si pret?!!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am sunat eu de curiozitate si cica ar avea rampa, deci masina se poate verifica in conditii normale cu cati mecanici vrei tu sa vii :) ... asta este politica lor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina se testeaza pe strada in conditii de drum, pe rampa nu poti vedea multe chestii . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti cer 17.000 de Euro pe o masina second hand care timp de trei ani a lipsit de la service pentru revizie, uita de ea.

Spune-le ca "politica ta de cumparator" nu e compatibila cu "politica lor de firma"!

Pe scurt: sa caute alt fraier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Daca e cineva interesat de un xc 90 2.4 d din 2003 luata la 217000 km,acum are 224000 km,intretinut(distributie schimbata,injectoare reconditionate,ulei cutia de viteza schimbat,bucsi fata inlocuite,ulei diferential schimbat,tampon antibalans motor inlocuit,revizii la zi etc)...inmatriculata ca autoutilitara(impozit 600 lei an),acte in regula fiind inscrisa pe numele meu.(ga_09_by@yahoo.com).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anunturile de vanzare le postezi in bursa. Ai o atentionare verbala

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 1/9/2016 at 0:54 AM, Ioann a spus:

... model din 2011, adus din Belgia, de Auto Rulate București.

http://www.autorulatebucuresti.ro/cars/volvo-xc-90-17-950-euro

Am fost și am văzut mașina. Arata foarte bine, chipurile are aprox. 125000km ..

 

La 1/11/2016 at 3:34 PM, jules a spus:

...kilometrii par cam putini pentru patru ani de exploatare, avind in vedere ca Belgia e cumva tara autostrazilor. Sau cel putin asa e parerea mea. 

 

125K in 4 ani, deci peste 30K /an, mie nu mi se par putini deloc. Ba chiar din contra. Nu c-ar fi ceva rau, dar masina aia cred c-a oprit numai la benzinarii.

Ca fapt divers, al meu are 80.ooo km si in martie face 6 ani. Si e folosit cam zilnic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 20.02.2016 at 11:39 PM, NFS a spus:

 

 

125K in 4 ani, deci peste 30K /an, mie nu mi se par putini deloc. Ba chiar din contra. Nu c-ar fi ceva rau, dar masina aia cred c-a oprit numai la benzinarii.

Ca fapt divers, al meu are 80.ooo km si in martie face 6 ani. Si e folosit cam zilnic.

..Si eu merg zilnic cu a mea din 05.2007 si am abia 145.000 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mea din 2009 are acum 181000. deci tot vreo 30k/an. majoritatea in germania. in RO, in vreo 6 luni am facut vreo 4000...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut !

Referitor la Volvo XC 90  oferit la vanzare de Autorulate Buc . ,pot sa spun ca masina

este asa cum e descrisa . Cu km reali -nu mai erau 124 k  in mai 2016 ,cand am cumparat-o ci aproape 132 k ,dar totul ok.

Verificat la Primus -km. reali ,fara accidente ,verificat vopsea,tabla ,etc.

Un telescop spate curs -dar asta e tot .

Pretul a fost negociat si totul a fost ok.

Va multumesc pentru postarile voastre anterioare - mi-au  fost de ajutor ca info suplimentare

si la decizia de  cumparare .

Altfel ,mai incercam un alt XC 90 in Buc .

Si mers la Cluj ,daca  nu corespundea.

Sa ne ''auzim'' cu bine :)

 

Edited by KROMM

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Este careva pe forum care are sau a avut xc90 v8 (4.4l ) ?

Cam ce consum real au? 

Parca ma bate gandul la un v8

2. Toate xc90 au haldex? 

Am ramas placut impresionat de sistemul haldex dar al meu dric (xc90) cu toate ca functioneaza si tractiunea spate, m-i se pare ca e praf cand e vorba de off road. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate au haldex. Incearca o generatie mai nou de haldex : gen3 , gen4 . Mie imi place pe v60 roadfeel-ul (mai ales pe zapada), dar nu am incercat sa fac offroad cu ea . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista v8 pe forum și consumul mediu este undeva la 12% iar condusa lejer ajunge la 10% extern . Poate ajunge și la 28% lejer . Sunetul este genial și mai ales lipsa de întreținere de care are nevoie la motor . Papa ulei dar nu e de speriat .

Îți recomand alea cu haldex 3 de la 2009 încoace care nu mai au probleme cu pompele de haldex și cu haldex ul în general .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am foarte multe intrebari despre un xc 90 v8. 

Clar sunetul te face piele de gaina si aici vorbim sunet de motor mare si nu tobe sparte de opel corsa s.a.m.d

Ma intereseaza cutia de viteze ce poate face. Ma gandesc ca e altfel cutia de viteze fata de aisinul pentru D5. Daca tra ge dupa el o rulota drum lung si sa mai si urce ceva serpentine nu cred ca ar fi o problema pentru motor. Problema la care ma gandesc este cutia de viteza pentru ca aici vorbim de automata. Din ce spune Bogdan consumul la mers lejer nu este mare deloc in schimb papa putin ulei dar nu-i bai. .

Cristi nici eu nu am incercat pe zapada inca dar o sa ma joc putin la prima zapada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este aceiași cutie Aisin TF80 de pe D5. Ce cutie visezi sa aibă?

Poți tracta, poți face ce vrei cu ea .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Ma uit dupa un XC90 de cateva saptamani.. familie mare (7 locuri..) Asa.. am reusit sa-mi conving sotia :)

Am gasit un model facut in 2013, prima inmatriculare in februarie 2014., la 175.000 km, motor D4, (2.4, 163), cutie automata.

Masina o iau pe firma, deci TVA-ul e recuperabil, iese sub 16000 (+tva).

Am intrebat prieteni "cunoscatori" si-mi zic ca D4 e prea putin pentru ditamai SUV-ul, etc, asa ca m-am gandit sa apelez la specialisti!

Ma puteti ajuta cu un sfat.. ?  Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now