biltdaniel

Volvo S40 1.9D 2001 Scoate fum negru si nu trage bine

16 posts in this topic

Salutare popor,

Am un Volvo S40 1.9D din 2001. Problema e ca scoate fum negru si nu trage de 115 CP. Prin Martie am schimbat un injector si in Aprilie furtunul de presiune de la turbina, ca era crapat la colierul de la turbina. Dupa ce am scimbat injectorul am facut un test pe calculator si nu a mai dat eroarea care a dat-o in momentul in care injectorul era busit. Un mecanic imi spunea ca e infundata galeria de admisie si EGR-ul. Problema e ca egr-ul, aici ma refer la partea care e bagata in galerie nu o pot scoate e intepenita...Aveti vreo idee cum se poate scoate sau care ar fi cauza fumului negru si al puterii daca nu e de la EGR?

P.S. Toate filtrele sunt schimbate recent cu filtre de calitate+ulei de calitate si motorina doar din OMV Euro 5. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate fii de la egr

daca ii blocat pe deschis

de scos spary degripant sau pt calamina din belsug si rabdare :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

as mai adauga o verificare a intercooler-ului si a furtunelor de la acesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acel EGR va iesi daca il ciocanesti usor in toate directiile . El este cam la fix bagat acolo , dar cu rabdare si ciocanel va iesi . ;)

Si eu l-am avut blocat pe descchis dar nu scotea fum , iar de tras .....nu am observat diferente .

Asa ca e posibil sa fie altundeva buba .

Share this post


Link to post
Share on other sites

"furtunul de presiune de la turbina..."

Sunt mai multe! Merită verificat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zilele astea imi dadau jos galeria de admi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce am facut de a postat ce am scris mai sus :rolleyes:.

Vroiam sa spun ca, zilele astea imi da jos mecanicu galeria de admisie. Am o solutie speciala de la Kent pt asa ceva facuta. Sper sa avem succes in a scoate EGR-ul din galerie. Apoi o curatam "luna si bec" si o montam la loc. Va tin la curent cu ce schimbari apar dupa interventie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Nu este nevoie de nici o solutie pt a scoate EGR-ul ! Trebuie doar sa rotesti de el in fata si spate si sa-l tragi usor pe masura ce rotesti ! Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, as vrea eu sa fie atat de simplu pe cum zici tu :rolleyes:. M-am chinuit cu mecanicu intr-o zi in fel si chip si nu l-am putut scoate afara. E intepenit in calamina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, as vrea eu sa fie atat de simplu pe cum zici tu :rolleyes:. M-am chinuit cu mecanicu intr-o zi in fel si chip si nu l-am putut scoate afara. E intepenit in calamina.

Atunci se scoate cu dalta si ciocanul... Asa se scot in repr. Renault :). Dar in prealabil, cumperi un alt EGR nou .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci se scoate cu dalta si ciocanul... Asa se scot in repr. Renault :). Dar in prealabil, cumperi un alt EGR nou .

CONFIRM! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate Bogdane!:-*

Si lui Alex pentru promptitudinea comenzii...in 2 ore a fost pe masina!:P

Edited by avx

Share this post


Link to post
Share on other sites

rand pana la urma asa l-a si scos mecanicu.

Am pus tot felu de solutii sa reusim sa il scoatem intreg, dar din pacate am ajuns la dalta si ciocan.

Am scos galeria de admisie, am batut cu dalta si ciocanu egr-ul afara apoi am bagat o solutie de curatat aluminiu ( a avut mecanicu din reprezentanta de la renault ca acolo si lucreaza), l-am lasat sa actioneze cateva minute si apoi am dat cu apa.

Ca sa fie completa curatarea am mers pana la o spalatorie auto si am dat si cu danfu. E ca nou. Din pacate cu egr-u nu s-a mai putut face nimic, a trebuit sa iau altu nou ( 550 Ron ). Cam asta a fost operatiunea curatat galerie si scos EGR.

Nu mai scoate fum negru si merge mult mai bine. Cu ocazia asta am verificat si daca are joc turbina, si nu are. Posibil o sa o duc la unu ce curata turbine sa o curete sa fie operatiunea completa :rolleyes:

Deci EGR nui 550 ron + 150 manopera + 3 ron la danf = 703 ron toata afacerea. Si cu asta basta! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca ai rezolvat ! ! !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema cu v40.

V40 din 2001 .9D 116cp

Porneste f ok dar nu are demaraj ..trage de parca.l car in spate...asta pana la cuplarea turbo..undeva la 2000rpm, dupa cuplare se infinge puternic si merge f normal..Am scos mufa EGR si merge identic..nici o schimbare..Sa fie EGR-ul de vina?

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curata Egr ul si vezi dupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema o am  si  eu  lukasv  si nustiu care e cauza  egr curatat ca nou  nimic debitmetru de aer inlocuit nimic  pana la 2000 rpm e puturoasa rau dupa 2000 rpm e bine  si inca ceva  cand ii dau talpa si ajunge turometru pe la 3500 parca ii taie gazu  sau ca si cum iei piciorul din peda  e asa o plafonare nustiu cum sa o descriu dar pana la 3500 se duce bine apoi iar leneveste si nu  mai trage cum ar trebui  motor 1.9 d 85 kw 

 

 

Edited by CorleoneDaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now